כיצד בונים אתר שמתקדם היטב בגוגל

פעולה של קידום אתרים אורגני או ממומן היא פעולה חשובה ביותר לצורך קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל, אולם יש עוד מספר פעולות אשר יכולות לעזור לקידום. מהן? להלן הפרטים.

קידום האתר במנוע החיפוש של גוגל

מאז החל להיכנס לשימוש גוגל, היא  שינתה לחלוטין את כל מה שידענו לגבי קבלת מידע וצריכת שירותים. ע"פ נתונים אותה מפרסמת גוגל מעת לעת עולה כי בכל יום נכנסים למנוע החיפוש שלה מעל למיליארד גולשים, מה שגורם לכך שיותר ויותר בעלי עסקים מבינים את ההזדמנות העסקית הטמונה בהגעה למקומות הראשונים במנוע החיפוש וזאת לשם הגדלת ההכנסות כמו גם החשיפה. על מנת להגיע למקומות הראשונים יש לבצע קידום אתרים – אם זה באופן אורגני (טבעי) או באופן ממומן. לכן, על מנת לבצע את קידום האתר יש לבצע בניית אתרים באמצעות חברה לבניית אתרים כמו מדיה ווב, וזאת כדי שבסופו של דבר יהיה ניתן לבצע קידום אתרים. בנוסף, ישנן פעולות נוספות לביצוע אותם נפרט כעת:

מנועי חיפוש

  • עיצוב האתר: עיצוב האתר הוא פקטור משמעותי ביותר בבניית אתרים, וזאת משום שאתר מעוצב יתקדם בצורה טובה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. ככל שנעצב אתר מקצועי יותר באמצעות חברה מקצועית כמו מדיה ווב, כך ניתן יהיה להיות בטוחים שעוד בשלב הראשון של בניית האתר ועיצובו הוא יתרום באופן משמעותי לפעולה של קידום אתרים.
  • ביצוע אופטימיזציה: נדבך נוסף ומשמעותי ביותר בבניית אתרים היא ביצוע אופטימיזציה לאתר, כך שהוא יהיה רספונסיבי. המשמעות היא שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מקום, אם זה באמצעות המכשיר הנייד או הטאבלט וזאת כדי שלאחר עלייתו הוא ידורג גבוהה במנוע החיפוש של גוגל.
  • תוכן מעניין: על מנת שהאתר שלנו יגיע לראש תוצאות החיפוש יש לבצע בשלב בניית האתר חקר מילות/ביטויים פופולריים, ולאחר מכן להכניס את המילים/ביטויים למלל מסקרן ומקורי וזאת כדי שהגולשים יישארו זמן רב יותר באתר, מה שיעלה באופן אוטומטי את הדירוג שלו במנוע החיפוש.
  • ביצוע קישורים לאתר: אתר שמקושר ע"י פורומים, בלוגים או אתרים אחרים אוטומטית יעלה בדירוג, ועל כן בזמן בניית האתר חשוב מאוד לבצע כמה שיותר קישורים מאתר וזאת גם כדי להעלות את הדירוג כמו גם להראות את האמינות של האתר בפני מנוע החיפוש של גוגל.
  • אחסון אתרים: על מנת שהאתר יעלה במהירות, חשוב לבצע אחסון אתר באמצעות חברה מקצועית וזאת כדי להגן על השרת מפני עומס אשר עלול להתרחש ולעכב את זמן עליית העמוד כמו גם כדי לדאוג כי כל המידע המצוי באתר יישמר ויאוחסן במידה ותתרחש תקלה/פריצה. מעוניינים לקבל מידע נוסף? פנו עוד היום לחברת מדיה ווב, החברה המובילה בתחום בניית ועיצוב אתרים.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
גוגל

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך,

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,