עוקבים באינסטגרם – מדד הפופולריות לעשור הקרוב

מספר העוקבים אשר מקושרים לפרופיל באינסטגרם מהווה את האינדיקציה הטובה ביותר למדד פופלריות, בייחוד כאשר מדובר בפלטפורמה אשר עתידה לצמוח עוד יותר בעשור הקרוב. מדוע? להלן כל הפרטים.

אינסטגרם – פלטפורמה אשר יש לתת בעבורה את הדגש הראוי

אינסטגרם הפכה בשנים האחרונות לרשת החברתית המובילה בעולם, כאשר ע"פ ההערכות היא עלולה לעקוף את אינסטגרם במדד החשיפה. למעשה, היא פופולרית בעיקר בקרב צעירים רבים אולם כעת ניתן להבחין במגמה שבה גם אנשים מבוגרים נכנסים לרשת הזו ומבצעים רכישות כמו גם חיפושים בעבור מוצרים/שירותים שונים. בנוסף, חשוב לזכור כי אינסטגרם מהווה הזדמנות בעבור אנשים פרטיים לקבל הכנסה, זאת לאור העובדה כי מובילי דעה אשר להם מספר עוקבים רב זוכים לקבל מתנות בשווי עשרות אלפי שקלים, בהתאם למספר העוקבים שלהם. כמו כן, גם עסקים רבים מחזיקים בחשבונות בפלטפורמה הזו, אולם בניגוד לאנשים פרטיים בעלי עסקים יכולים להבין היכן הם עומדים ביחס למתחרים שלהם, באמצעות בחינה של מספר העוקבים. לכן, ישנה חשיבות רבה לרכישה של עוקבים אמיתים אשר יקפיצו את הפרופיל כמה צעדים קדימה, וניתן לעשות זאת באופן קל ופשוט.

מספר העוקבים כמדד אפקטיבי לבדיקת הפופולריות

אם בעבר מדד פופולריות נמדד אך ורק במעמד הרכישה, כיום ניתן לבדוק זאת באמצעות בחינה של מספר העוקבים. למעשה, ע"פ מומחים לתחום התנהגות הצרכנים בעשור הקרוב אנו עתידים לחוות שינוי משמעותי ביותר בכל הנוגע להשפעות ברשת, זאת לאור העובדה כי באמצעות מספר העוקבים כמו גם בחינה מדוקדקת שלהם ניתן לעשות פילוח מדויק של קהל היעד – בין אם מדובר בגיל, מגדר, עיר מגורים וכו'. על כן, מדובר במדד אפקטיבי ביותר לבחינת הפופולריות והוא עתיד לכבוש את העולם גם בעשור הקרוב, ובעוצמה חזקה עוד יותר. לכן, מי שלא שם – בגדר לא קיים, ובמידה ואתם מחזיקים במספר עוקבים נמוך, יש לכם כעת את ההזדמנות לבצע רכישה של עוקבים באופן מאובטח ואפקטיבי, בזכות חברת BETOP.

סמל אינסטגרם

רוצה לרכוש עוקבים? באמצעות BETOP זה אפשרי

כאמור, רכישה של עוקבים תוביל בסופו של דבר להגדלת החשיפה, כאשר בשלב הבא ניתן יהיה לבצע פילוח של האנשים כך שהפרסום יהיה ממוקד בצורה הטובה ביותר. חברת BETOP מאפשרת לכל אחד לבצע באמצעות האתר הרשמי רכישה מאובטחת של עוקבים מאומתים, ובכך להגדיל את היקף החשיפה והעוצמה של הפרופיל האישי ביחס לפרופילים אחרים. מדובר בשירות דיסקרטי לחלוטין אשר לא מחייב מסירה של הסיסמא של החשבון, אלא כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס, לרכוש ולראות איך תוך זמן קצר אתם מצליחים  לייצר הכנסה כתוצאה מהגדלת המעורבות של הקהל, זאת כתוצאה ישירה ממספר העוקבים הרב אשר מקושר לחשבון שלכם. לכן, מדובר בצעד הכרחי המותאם לעתיד של העשור הקרוב.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
בן אדם

מידע נוסף בנושא

איך מגדילים חשיפה באינסטגרם?

הרשתות החברתיות משנות את האלגוריתם שלהן מידי כמה חודשים. מדובר בעובדה ידועה שמקשה על בעלי עסקים, כותבי תוכן ומותגים שמשתמשים בהן כדי לשווק את העסק