איך כדאי לקדם אתרי פארם

קידום מכירות ברשת הוא אחת מהדרישות העיקריות לכל אתר פארם אשר רוצה להגיע לנתח לקוחות גדול. קידום ברשת מאלץ כל אתר להתמודד באופן ישיר עם המתחרים שלו, כדי לקבל חלק גדול יותר מתעבורת הגלישה והחיפושים הנתונים. במאמר זה נסקור את הדרכים הטובות ביותר לקידום אתרי פארם, ועל חלקם נציג את היתרונות והחסרונות הנלווים לכך.

קידום ממומן בגוגל

חנות פארם אונליין מאפשרת ללקוחות גישה מיידית בלי לצאת מהבית לכמות אדירה של מוצרי בריאות וטיפוח. הדרך העיקרית בה לקוחות היום מחפשים שירותי פארם ברשת, היא באמצעות חיפוש במנוע החיפוש גוגל. החיפוש מציג כמות אדירה של תוצאות, כאשר אלו המופיעות ראשונות יקבלו לרוב את רוב הכניסות של הגולשים. לכן, כדי לקדם אתרי פארם כדאי מאוד להשקיע בקידום ממומן בגוגל. מדובר בתשלום למנוע החיפוש, אשר תמורתו על צירופי חיפוש שהגדרתם מראש, האתר שלכם יהיה נעוץ בראש הדף. מדובר בחשיפה אדירה לכל אתר פארם, אך עם חיסרון אחד. הקידום הממומן מסומן ככזה על ידי גוגל, ולכן גולשים מיומנים יטו להתעלם ממנו מתוך מחשבה שהוא לוו דווקא רלוונטי.

 

קידום אורגני בגוגל

קידום אתר של חנות פארם יכול להתבצע גם לא דרך קידום ממומן, אלא על ידי קידום אורגני. הקידום האורגני עושה שימוש באלגוריתם של מנוע החיפוש, כדי לקדם את האתר שלכם במעלה רשימת התוצאות באופן טבעי. הוא עושה זאת בשתי דרכים עיקריות. ראשית, מקדם אתרים בשיטה האורגנית ישתול באתר שלכם כמות גדולה של מאמרים עם צירופי מילות חיפוש פופולאריים בתחומכם. מילות החיפוש הללו יובילו להופעה של האתר שלכם ביותר חיפושים. לאחר מכן, מקדם האתרים יוסיף מאמרים עם קישור ישיר לאתר שלכם מאתרים אחרים. הקישוריות הגדולה של האתר לאתרים אחרים, מובילה את מנוע החיפוש של גוגל להגדיר אותו כאתר יותר מרכזי, ולכן רלוונטי יותר, מה שמעלה אותו במדד תוצאות החיפוש.

פעולה ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הן זירה חשובה ביותר לקידום אתרי פארם אונליין. ניתן בהחלט להכניס את האתר שלכם חזק לתודעה עם מבצעים ייחודיים, סרטונים, או פשוט תגובה מהירה לשאילתות ברשת החברתית עצמה. נוכחות ברשתות החברתיות מבטיחה שמירה על רלוונטיות, ומעניקה פתח נוסף להגעה ללקוחות, שלא דרך גוגל.

 

יצירת אתר מושקע ואיכותי

חנות אונליין חייבת להיראות אמינה. רוב הלקוחות לא יכניסו את פרטי כרטיס האשראי שלהם לאתרים אשר אינם נראים מקצועניים לחלוטין, וזאת בגלל פחד מפני גניבת פרטי האשראי שלהם. חשוב להבין, שלמרות שמדובר בקנייה ללא יציאה מהבית, הלקוחות עדיין צריכים לקבל חוויה של רכישה. נסו להציג את המוצרים השונים באופן מפתה, עם תמונות איכותיות, מאמרים מעניינים, ובמידת הצורך גם סרטונים שיראו את אופן השימוש הנכון. סדרו את חנות האונליין בצורה חכמה, שתמשוך את הלקוחות לחפש ולהכיר מוצרים חדשים.

מחשב נייד

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דרכים להצליח בקידום
קידום אתרים
מהי אופטימיזציה בקידום אתרים ?

אופטימיזציה בקידום אתרים היא תהליך שבו באופן אורגני (ניתן גם מלאכותי) אתרים זוכים לחשיפה הרבה יותר גדולה על ידי קוראים וצרכנים שיכולים לצרוך את המוצרים השונים שמשווקים באתרים האלו. משמעותן

איש דיגיטל
קידום אתרים
קידום אתרים – איך הכל התחיל

אתר האינטרנט שלכם הוא למעשה הפנים הווירטואליות שלכם או של העסק שלכם ולכן חשוב מאוד להשקיע מחשבה ומאמצים על מנת שהוא יהיה איכותי ויגדיל את המכירות שלכם. התחרות כיום היא

כתובת אינטרנט מאובטחת
קידום אתרים
מה היא תעודת SSL ולמה היא חשובה ל- SEO?

תעודת SSL (Secure Sockets Layer – אבטחת שכבת התעבורה ) משרתת כיום כל אתר אינטרנט במישורי האבטחה, חוויית המשתמש והדירוג בגוגל. היא זו שבעקבותיה מופיע סימן המנעול שגורם לגולשים לחוש