איך תדאגו לעמוד טיקטוק חזק שכולם ידברו עליו?

רשת הטיקטוק אשר פרצה ב-2020, הפכה לאחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם, ומונה מיליארד משתמשים נכון לתחילת 2021.

הרשת המאפשרת למשתמשיה להעלות סרטונים קצרים בעלי תכנים שונים, הפכה לפלטפורמה המובילה לקידום אושיות רשת ולצמיחה בתודעה הציבורית.

כיום, כל מי שרוצה להפוך למשפיען רשת, חייב לתפעל עמוד טיקטוק מוצלח.

עם זאת, בגלל כמות המשתמשים הרחבה ברשת קיימת תחרות גדולה על החשיפה וההצלחה של כל משתמש, ולכן כדאי להשקיע בעמוד הטיקטוק ולדאוג

לבלוט בתוך ים הסרטונים.

קבלו 4 טיפים – איך תדאגו לעמוד טיקטוק חזק שכולם ידברו עליו

 

עצבו את המסר, דאגו לתוכן

לפני שאתם ניגשים לפתוח את עמוד הטיקטוק שלכם, עליכם לחשוב מה המסר שברצונכם להעביר ולמה דווקא אתם צריכים להיות בולטים יותר מכולם. המסר הכללי שלכם צריך להיות מחדש וייחודי, ובעיקר אותנטי, שלכם! תוכלו למשל לקדם אג'נדות שונות שחשובות לכם באמצעות הסרטונים כמו למשל מודעות לאיכות הסביבה, טיולים בטבע. תוכלו לקדם יצירות מוזיקליות שלכם, אומנות שאתם יוצרים, מתכונים ועוד.

חשוב שבכל סרטון שתעלו תחשבו על המסר בספציפי של הסרטון ותתמקדו במסר עיקרי אחד, גם אם הוא שיתוף החיים האישיים שלכם. כמובן שעל מנת ליצור קרבה עם הקהל שלכם אל תחששו להעלות גם סרטונים אישיים, להראות את חיי המשפחה שלכם, חברים, בילויים ועוד. ככל שתעזו להיחשף יותר, כך יותר משתמשים יאהבו אתכם. אנשים אוהבים להרגיש קרבה ושייכות, וסרטונים כאלה מעוררים תגובה רגשית חיובית, שתגרום לאותם משתמשים לצפות בכם עוד ועוד. הכי חשוב – אל תהיו מזויפים! ניסיון לייפות את המציאות יוצר ריחוק, לעומת אותנטיות שיוצרת קרבה והזדהות.

 

חשיפה מביאה עוד חשיפה

הכלל העיקרי הוא כזה – ככל שתהיה לכם חשיפה רחבה יותר, כך תוכלו להגיע ליותר משתמשים אשר יעקבו אחריכם. חשיפה רחבה יותר גם תגרום לאלגוריתם של טיקטוק לקדם את התכנים שלכם יותר, היות והאלגוריתם מזהה תכנים שמשתמשים רבים אוהבים, ולכן ישים את התכנים בעדיפות על תכנים אחרים. החשיפה גם תעורר את סקרנותם של משתמשים נוספים, שיעדיפו לראות מה יש בסרטון בעל עשרות אלפי צפיות ולייקים, לעומת סרטון בעל מעט כאלה. הדרך היעילה והטובה ביותר לייצר חשיפה רחבה היא קניית לייקים לטיקטוק.

 

שתפו פעולה עם עמודים חזקים

שיתופי פעולה עם מובילי טיקטוק נוספים יביאו לכם חשיפה לקהל יעד נוסף שלא בהכרח יש לכם. במקרה הזה גם אתם וגם מי שתשתפו איתו פעולה ירוויח – אתם תזכו לחשיפה לעוקבים שלו והוא יזכה לחשיפה לעוקבים שלכם. בנוסף, תוכלו להפרות אחד את השני ברעיונות ותכנים חדשים אשר ייחודיים לכל אחד. כך למשל, אם יש לכם כישורי ריקוד מיוחדים, תוכלו לשתף פעולה עם מישהו שישיר לכם ברקע ואפילו יצטרף לריקוד וכך תקדמו אחד את השני.

 

צרו אינטראקציה עם הקהל

אנשים אוהבים להרגיש שמשתפים אותם ושיש להם יכולת השפעה על הסביבה שלהם, בעיקר בתוך הרשתות החברתיות. ככל שתיצרו אינטראקציה טובה יותר עם קהל הצופים שלכם, הם ירגישו בעלי השפעה ויזדהו יותר עם התכנים שלכם. בנוסף, הם ירגישו שלמרות שהם "צופים מהצד" אתם כמובילים בטיקטוק רואים אותם. הנעת הצופים גם תעורר יותר תגובות ולייקים לסרטונים שלכם על מנת שיוכלו להשפיע, ובכך תיצור לכם חשיפה רחבה יותר.

 

מכשיר

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ידיים

מידע נוסף בנושא

5 יתרונות באפליקציית שעון נוכחות

כולנו מכירים את הנוהל של החתמת כרטיס במערכת הדיווח בעת הכניסה למקום העבודה. מלבד דיווח פיזי של שעות העבודה של העובדים, מערכות אלו מיושנות ואינן

איך לפתח אפליקציות בשילוב אביזרים

מפתחי אפליקציות צעירים? מחפשים את הדרך הנכונה להתחיל? במאמר הבא תקבלו את כל העצות הדרושות למען פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות וכן פיתוח IOT הינם תחומים

המדריך המלא לתרגום אפליקציות

מה זה בכלל "לתרגם" אפלקיציה? חלומו של כל מפתח אפליקציות הוא שהאפליקציה הצעירה, עליה עמל ואותה פיתח תצבור פרסום ותורד מחנות האפליקציות על ידי כמה