איך תטפלו בחלק הדיגיטלי בעסק

תהליך הכנסת טכנולוגיה מתקדמת עלול להיתפס כמהלך מורכב ויקר, אך בעזרת מספר צעדים פשוטים תוכלו להצטרף לעולם הטכנולוגי וליהנות מהעלייה ברווחים, התייעלות בעסק ושירות לקוחות משופר.

דיגיטל זו כבר מזמן לא מילה גסה, גם אם התהליך נשמע לכם ארוך ובזבזני – ריכזנו עבורכם כמה צעדים פשוטים שישדרגו את הטכנולוגיה בעסק שלכם ויעזרו לכם להרוויח הרבה יותר.

ההתפתחויות הטכנולוגיות דורשות מעסקים רבים להדביק את הקצב, לתת מענה מהיר ויעיל ללקוחות ובעיקר להיות קשובים לשינויים המתחוללים בתחום. האינטרס שלכם להשתמש בדיגיטל הוא ברור – עלייה ניכרת ביעילות וברווחים ושיפור מערך שירות הלקוחות.

 

ניפוץ המיתוס

רבים מבעלי העסקים חוששים כי הפיכת העסק לדיגיטלי יגרור עלויות גבוהות, ושואלים עצמם האם הפיכת העסק לדיגיטלי בכלל רלוונטי לחברה.

אך מחקרים קובעים כי רווחיהם של ארגונים דיגיטליים גבוהים משמעותית – 26% יותר מאלו שנחשבים כ"מתחילים" בתחום.

אז מה בעצם אתם צריכים לעשות על מנת להפוך את הארגון שלכם לארגון דיגיטלי? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לערוך את השינוי המיוחל בצורה הטובה ביותר.

 

תתחילו עם מה שיש

למרבית הארגונים יש כבר נכסים דיגיטליים, כמו אתר או דף עסקי בפייסבוק, והם מהווים בסיס טוב למימוש הזדמנויות.

ניתן להגיע בעזרתם להישגים מהירים, מפו את הנכסים הדיגיטליים הקיימים בארגון שלכם ותגיעו בקלות לתוצאות מיידיות.

 

ארגון מונע מנתונים

עסק דיגיטלי לא חייב בהכרח להיות בעל אפליקציה, הוא יכול להיות גם חברה שמשתמשת בטכנולוגיה ככלי יעיל לקבל החלטות.

הדיגיטל יאפשר לכם להשיג נתונים מדויקים, נרחבים ובעיקר אובייקטיבים על פעילות הארגון כמו גם על תגובות הלקוחות שלכם.

תחילה, כדאי שתמפו את המדדים העסקיים אותם ברצונכם לנטר ולאחר מכן להסיק את המסקנות הרלוונטיות.

 

חדשנות

שימוש בדיגיטל יביא עמו הזדמנויות להמציא את העסק שלכם מחדש.

כדי למצות את הפוטנציאל – אפשרו דיון פתוח וחשיבה יוצרת. החדשנות תוכל להוביל לפעילות שתיבנה לצד הארגון, ותעורר התפתחות זריזה לצמיחת העסק מחדש.

 

התמקדו בחוויית הלקוח

בסופו של דבר, חווית הלקוח היא זו שתקבע את הצלחת הארגון בתהליך המכירה, שירות ושימור הלקוחות. מחקר שנעשה קובע כי 56% מהלקוחות תופסים את חווית הלקוח כגורם החיוני ביותר להצלחה.

כדי להבטיח שהעסק שלכם יציע את החוויה הטובה ביותר ללקוח, כדאי שתמנו גורם בארגון שיהיה אחראי על התחום במלואו – החל מתהליכי המכירה ועד השירות שלאחר הרכישה.

 

שילוב מומחים בדיגיטל

מעבר לארגון דיגיטלי עלול לגרום זניחה של לב העסק, לכן מומלץ שתשלבו מומחים שיסייעו לארגון להזניק את הפרויקטים שלכם ואת כלל תהליך ההתחדשות – כדוגמת החברה בלייכר.

מנו מוביל מתוך הארגון שיוכל לקשר את עבודת הדיגיטל לעבודה השוטפת.

לסיכום, השינויים הדיגיטליים בעולם מתרחשים בקצב מהיר ומסחרר, על מנת שתצליחו להדביק את הקצב ואת השינויים הטכנולוגיים, עליכם לערוך מהפך דיגיטלי אשר יסייע לכם לשמור על יצירתיות, חדשנות, והחשוב מכל – רווחיות.

 

 

גרף נתונים

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש מקליד
מדריכים דיגיטליים
איך לבצע פרמוט מחשב בצורה טובה

בין אם מדובר בעסק ובין אם באדם פרטי, המחשב עלול להיות עמוס מדי ולגרום לתקלות ולתפוקה איטית. המאמר ידון בשאלה איך לפרמט את המחשב בצורה יעילה.   למה צריך לפרמט

מדריכים דיגיטליים
איך לבנות תוכנית פעולה לעסק ע"י הטיטוק?

תכנון הוא דבר קריטי בחיים, הן האישיים והן העסקיים. בעל עסק חייב להיות עם תכנית ברורה בנוגע לכל חלק בעסק שלו וזאת בכדי לשגשג ולמכור יותר. בין היתר בעל העסק

איש דיגיטל
מדריכים דיגיטליים
דף נחיתה VS אתר

בעידן הדיגיטלי בו אנחנו נמצאים, כל עסק חייב להיות בעל נוכחות באינטרנט. כיום, קיימות דרכים רבות להגביר את רמת הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם ואת החשיפה שלו ללקוחות פוטנציאליים. שתיים