לאחרונה אנו עדים לעלייה משמעותית במספר בתי העסק שמציעים קביעת תורים באמצעות אפליקציה. החלטנו לבדוק את הנושא, כדי להכיר בסיבות שהובילו לשינוי. הישארו כאן ותגלו את המסקנות אליהן הגענו, כדי שתוכלו לבחור נכון ולספק ללקוחותיכם את השירות המתקדם.
חוסכת זמן
אי אפשר להתעלם מהיתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי תוך שימוש באפליקציה לניהול תורים – החיסכון בזמני ההמתנה. שכן, הלקוחות יכולים לגלוש בקלות לאפליקציה בכל עת ולבחור את התור המתאים. חשוב לציין שבעלי עסק שלא מספקים את השירות המתקדם, מבזבזים ללקוח זמן יקר. שכן, הוא יצטרך לחייג למזכירות או למוקד הטלפוני, להמתין למענה מנציג ולבקש כמה אפשרויות לתיאום תור.
מפזרת עומסים
לקוחות שמגיעים לבית עסק שמאפשר תיאום תורים באופן מיושן, עתידים להתמודד עם תורים ארוכים ומייגעים. מדובר לצורך הדוגמא במסעדה פופולרית שאינה מאפשרת הזמנת מקומות מראש באמצעות אפליקציה. תרחיש זה עלול להוביל להיווצרות של תורים ארוכים בשעות השיא, כך שהלקוחות יעמדו בתור לזמן ממושך. ניתן להבין מכך שבעלי מסעדות ועסקים מתחומים אחרים צריכים לספק שירות באמצעות אפליקציה לעסקים לניהול שיעורים ותורים, על מנת לנהל את זרימת הלקוחות ולהימנע מעיכובים מיותרים.
איסוף נתונים
אפליקציות לניהול תורים מאפשרות גם לאסוף נתונים חשובים שנוגעים להתנהלות של הלקוחות. בעלי עסקים שמשתמשים בפלטפורמה זו, יכולים לנתח את הנתונים ולהגיע למסקנות חשובות. ריכזנו עבורכם את הפרמטרים הבולטים ביותר שכדאי לנתח אחת לזמן מה:
הפרמטר | פרטים | הפעולה |
דפוס הביקוש | באפשרותכם לקבל פרטים אודות ימים מסוימים ושעות שיש בהן עומס | מאפשר לתכנן את התורים בהתאם, כדי להימנע מהמתנה ממושכת |
העדפות של לקוחות | ניתן לזהות מהם השירותים המועדפים על ידי הלקוחות | אפשר להרחיב את השירותים הפופולאריים ולהציע תורים נוספים, כדי שניתן יהיה לקבל יותר לקוחות |
רמת שביעות רצון | יש אפליקציות ששולחות משוב ללקוחות, כדי שהם ישתפו אודות השירות שניתן להם | מאפשר לקבל תמונת מצב מלאה שתוביל לשיפור השירות במקרה הצורך |
טיפ לבחירה באפליקציה
חיפוש אקראי בחנויות האפליקציות יגלה היצע רחב של אפשרויות. חשוב שתדעו שעליכם לבחון את קיומם של 5 הקריטריונים הבאים, כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם באפליקציה מומלצת:
- ממשק נוח: השימוש באפליקציה צריך להיות נגיש עבור כל האוכלוסיות (צעירים, מבוגרים, קשישים)
- שליחת תזכורות: כדאי לבחור באפליקציה ששולחת תזכורות אוטומטיות ללקוחות, כדי למנוע אי הגעה
- חיבור למערכות נוספות: תבחנו את האפשרות להתחבר למערכת CRM
- המלצות: תקראו ביקורות שנכתבו על ידי משתמשים, כדי להכיר ביתרונות והחסרונות של האפליקציה
- תמיכה טכנית: תבדקו שהחברה שעומדת מאחורי האפליקציה מספקת תמיכה טכנית במקרה הצורך
מילים אחרונות לסיום
אפליקציה לניהול תורים חוסכת זמן יקר, מפזרת עומסים ואוספת נתונים חשובים. בשלב זה אתם מכירים ביתרונות הבולטים, כך שנותר לכם רק לבחור באפליקציה מומלצת שעונה על הקריטריונים שהוצגו לעיל.