דף נחיתה VS אתר

בעידן הדיגיטלי בו אנחנו נמצאים, כל עסק חייב להיות בעל נוכחות באינטרנט.

כיום, קיימות דרכים רבות להגביר את רמת הנוכחות האינטרנטית של העסק שלכם ואת החשיפה שלו ללקוחות פוטנציאליים.

שתיים מהדרכים העיקריות לעשות זאת, הן באמצעות אתר נגיש וידידותי למשתמש או דף נחיתה.

אם אתם לא בטוחים מה ההבדלים בין השניים ומה בדיוק העסק שלכם צריך, המדריך הזה בדיוק בשבילכם.

 

מה זה דף נחיתה?

כולנו יודעים מה זה אתר אינטרנט, וסביר להניח שאתם קוראים את השורות האלה תוך גלישה באחד. אך מה זה בעצם דף נחיתה? למי מכם שלא מכירים את המושג, דף נחיתה הוא למעשה אתר קטן ופשוט, בדרך כלל לא יותר מעמוד אחד, בו העסק מפרסם את מוצריו ושירותיו דרך פנייה ישירה לגולשים (בדרך כלל מקהל יעד ספציפי). בניגוד לאתרים, לדפי נחיתה יש מטרה אחת בלבד – הפיכת גולשים ללקוחות. בניית דף נחיתה מקצועי ומעוצב הינה נוסחה מוכחת להעלאת המכירות וההצלחה של העסק שלכם.

 

הבדלים בין דף נחיתה לאתר:

מטרה:

כפי שהסברנו, מטרתו הבלעדית של דף הנחיתה הינה להמיר גולשים ללקוחות. בעוד אתרי אינטרנט של עסקים כוללים לרוב הסבר על העסק, חנות אינטרנטית, שירות לקוחות וכדומה, דפי נחיתה הם הרבה יותר ממוקדים ופשוטים, ומכוונים למטרה הבלעדית של יצירת לידים חדשים.

 

מבנה:

לרוב דפי הנחיתה מבנה סטנדרטי הכולל כותרת ועיצוב שמושכים את העין ופרטים ליצירת קשר. המבנה הפשוט של דפי נחיתה נובע באופן ישיר מהמטרה שלהם – משיכת לקוחות חדשים.

 

תוכן:

בעוד אתרים מכילים מידע רב, התוכן בדפי נחיתה יהיה מצומצם ויכלול את כמות המידע המינימלית הדרושה על מנת לסקרן את הגולש ולגרום לו לרצות להשאיר את הפרטים שלו. לרוב, דפי נחיתה יהיו מוכוונים לקהל יעד מסוים על מנת למקסם את האפקטיביות שלו. ישנן אסטרטגיות שיווק וקופירייטינג מוכחות העוזרות להעלאת אחוזי ההמרה של דפי נחיתה בהתחשב בקהלי היעד אליהם הם מכוונים.

 

מחיר והקמה:

התהליך של הקמת אתר אינטרנט איכותי הוא לרוב ארוך ויקר (יכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים לאתר מקצועי), הדורש תכנון והשקעה רבה, ולעיתים גם ביטוח נגד תקיפות סייבר. הקמת דף נחיתה, לעומת זאת, הינה תהליך פשוט וזול בהרבה שיכול להתבצע תוך ימים בודדים בלבד.

 

האם אני צריך אתר או דף נחיתה?

אין ספק שבניית אתר לעסק שלכם זה צעד חשוב וחיובי. אתרים, בניגוד לדפי נחיתה, קל למצוא בגוגל. בין אם העסק שלכם גדול או קטן, אתר אינטרנט הוא בגדר סטנדרט. לרוב, דפי אינטרנט ודפי נחיתה הם דברים שהולכים יחד, כשדפי נחיתה משמשים בעיקר לפרסום מבצעים, שירותים ומוצרים חדשים. למרות זאת, אם העסק שלכם מתבסס בעיקר על פרסום ברשתות חברתיות, יכול להיות שדף נחיתה איכותי הוא כל מה שתצטרכו.

 

מחשב

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פינת עבודה
מדריכים דיגיטליים
איך תטפלו בחלק הדיגיטלי בעסק

תהליך הכנסת טכנולוגיה מתקדמת עלול להיתפס כמהלך מורכב ויקר, אך בעזרת מספר צעדים פשוטים תוכלו להצטרף לעולם הטכנולוגי וליהנות מהעלייה ברווחים, התייעלות בעסק ושירות לקוחות משופר. דיגיטל זו כבר מזמן

מדריכים דיגיטליים
איך לבנות תוכנית פעולה לעסק ע"י הטיטוק?

תכנון הוא דבר קריטי בחיים, הן האישיים והן העסקיים. בעל עסק חייב להיות עם תכנית ברורה בנוגע לכל חלק בעסק שלו וזאת בכדי לשגשג ולמכור יותר. בין היתר בעל העסק

שעון איש וסימן של כסף
מדריכים דיגיטליים
לוח דרושים אונליין – מה חשוב להציג שם

גיוס המועמד המתאים למשרה שאתם מפרסמים, צריך להתחיל בפרסום מודעת דרושים מוצלחת. אבל על מה צריך להקפיד כשמפרסמים בלוח דרושים אונליין? איך מנסחים מודעה קולעת ועל מה חשוב להקפיד בניסוח?