כל המיתוסים בתחום קידום אתרים שצריך לנפץ

שיווק באינטרנט מסייע לעסקים רבים לצמוח ולגדול, במיוחד אם הם נעזרים בשירותיה של חברת קידום אתרים. קידום האתר במנוע החיפוש גוגל עשוי להניב עבורכם תנועת גולשים עצומה, ובעזרתו תוכלו להגדיל את ההכנסות וקהל הלקוחות שלכם. תחום קידום האתרים הוא כל כך פופולרי, שנפוצו סביבו הרבה מאוד שמועות ומיתוסים שפשוט אינם נכונים. המיתוסים האלה גורמים לבעלי אתרים להיות מבולבלים ולא כל חברת קידום אתרים תמיד יודעת לתת את התשובות. אז כדי לעשות לכם קצת סדר, הנה לפניכם מיתוסים בנושא קידום אתרים שצריך לנפץ.

 

מיתוס ראשון: התוכן הוא הכי חשוב בעולם ה-SEO

כל חברת קידום אתרים תגיד לכם שחשוב להשקיע בתוכן איכותי, מעניין ומקורי באתר שלכם. אלא שזה לא מספיק. מלבד העלאת תוכן, כדי להגיע למיקומים הראשונים בגוגל יש להקפיד על מילות מפתח, השגת קישורים נכנסים, ביצוע אופטימיזציה של תמונות, שיפור חווית משתמש, עיצוב, מהירות טעינת הדפים ועוד. השילוב של כל המרכיבים האלה יסייע לקידום מוצלח של האתר שלכם.

 

מיתוס שני: בניית קישורים אינה רלוונטית

אחד מהתחומים הנפוצים של שיווק באינטרנט הוא בניית קישורים במטרה להעלות את המיקום שלכם בגוגל. הכוונה היא להשגת לינקים שמובילים לאתר שלכם ממקורות חיצוניים. כשג׳ון מולר, אנליסט מגמות מנהלי אתרים בגוגל, אמר שצריך לנסות להימנע מבניית קישורים נפוץ מיתוס שגוי לפיו בניית קישורים אינה הכרחית לקידום האתר. זה פשוט אינו נכון, משום שבניית קישורים היא עדיין אסטרטגיה חשובה כל עוד היא נבנית לאורך זמן ובצורה טבעית. לכן, כדאי לוודא עם חברת קידום אתרים שהיא מבצעת בניית קישורים כחלק מקידום האתר.

 

מיתוס שלישי: למהירות טעינת הדפים אין השפעה על קידום האתר

משום מה, ישנו מיתוס ברחבי הרשת לפיו מהירות הטעינה של דפי אתרים אינה משפיעה כלל על קידום האתר. נסו לחשוב על עצמכם כגולשים. נכנסתם לאתר מסוים שהתברר כאיטי מאוד. כל כך איטי, שהוא מזכיר לכם את מהירות הגלישה אי שם בתחילת שנות האלפיים. מתסכל נכון? גולשים נוטים לנטוש אתרים איטיים ולעבור לאתרים של המתחרים. מחקר מצא שאם מהירות טעינות הדף נמשכת יותר מ-4 שניות, יש סיכוי של 90 אחוז שהגולש יעזוב את האתר. גוגל מעדיף לקדם אתרים מהירים שמעניקים חווית משתמש איכותית, ולכן חשוב לוודא שמהירות טעינת הדפים שלכם היא עד 3 שניות.

מיתוס רביעי: קידום אתרים הוא תהליך של זבנג וגמרנו

אם חברת קידום אתרים או חברת שיווק באינטרנט אומרת לכם שקידום אתר הוא תהליך מהיר שניתן לבצע אותו פעם אחת ואז להמשיך הלאה, אז היא פשוט מטעה אתכם. קידום אתרים הוא תהליך ארוך ומתמשך, ואם אתם רוצים להיות תמיד ממוקמים בעמודים הראשונים בגוגל אתם חייבים תמיד לקדם את האתר שלכם. התחרות בתוצאות החיפוש של גוגל היא עצומה ואם תצאו לרגע מהמירוץ אתם עלולים למצוא את עצמכם הרחק מאחור.

קידום אתרים

מיתוס חמישי: קידום ממומן יסייע לכם בקידום האורגני

ישנו מיתוס לפיו אם תשקיעו ברכישת מודעות ממומנות בגוגל, גם הקידום האורגני שלכם יניב פירות. זה לא נכון, לפחות לפי גוגל. זה נכון שככל שתפרסמו את האתר שלכם תזכו לתנועת גולשים גדולה יותר, אבל אין שום עדויות לכך שקמפיינים ממומנים בגוגל ישפרו את הדירוג האורגני שלכם במנוע החיפוש. ההמלצה שלנו היא להשקיע במקביל גם בקידום ממומן וגם בקידום אורגני. כך תוכלו ליהנות מתנועת גולשים גדולה של לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם.

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גדלים שונים של מנופים
קידום אתרים
איך לקדם חברת מנופים אונליין

חברות רבות יודעות כיום כי נוכחות ברשת האינטרנט היא קריטית לקידום העסק, גם אם מדובר בעסק מסורתי שאינו עובד ברשת, כדוגמתן של חברות בנייה או מנופים. אז אם כבר הגדלתם

דף אינטרנט
קידום אתרים
איך לבנות אתר מותאם למנועי חיפוש

בעידן שבו אנחנו חיים זה כבר ברור שלהיות בעל אתר אינטרנט זה טוב ויפה, אך זה לא מספיק. מה שווה האתר שלכם אם אף אחד לא רואה אותו כשהוא עושה

אתר אינטרנט
קידום אתרים
איך כדאי לקדם אתרי פארם

קידום מכירות ברשת הוא אחת מהדרישות העיקריות לכל אתר פארם אשר רוצה להגיע לנתח לקוחות גדול. קידום ברשת מאלץ כל אתר להתמודד באופן ישיר עם המתחרים שלו, כדי לקבל חלק