5 מאפיינים של חנויות מצליחות באינטרנט

העידן המודרני מספק לנו הצצה אל יותר ויותר עסקים אשר בוחרים לעבור ולעבוד און ליין, הן בשל הסיכונים המופחתים, והן בשל ההזדמנויות הרבות שפלטפורמת האינטרנט מספקת להם. אחרי שסקרנו לא מעט חנויות מצליחות באינטרנט, הנה כמה מן המאפיינים המשותפים לאלו שמצליחות לספק חווית שימוש מוצלחת לגולשים השונים:

ניווט באתר

ניווט מוצלח באתר הוא חלק קרדינלי מכל הקמה של חנות און ליין מוצלחת על גבי רשת האינטרנט. החנות צריכה להיות בנויה באמצעות היררכיה מובנית ונכונה, יחד עם פונקציות חיפוש, סינון ופלילטור, שתאפשרנה לכל גולש למצוא את הפריט שהוא מבקש למצוא בקלות רבה ועל פי הדרך המועדפת עליו.

תוכן

חנות אינטרנטית מוצלחת היא חנות שמחד אינה חוסכת בתוכן ערכי ואיכותי, המפרט את תכונות המוצר, זמני האספקה שלו, הזמינות שלו במלאי, מחירו וגם לא מעט מידע נוסף שחשוב יהיה לצרוך לפני ההחלטה על ביצוע רכישה, ומאידך, מאפשרת חווית גלישה חלקה ומהירה למשתמש, מבלי שיאלץ לבצע גלילו אינסופיות ומעברים רבים בין עמודים בשל הטקסט הרב שמוטמע בחנות.

התאמה למובייל

כל מנהל של חנות מודרנית באינטרנט יודע, שאם לא יבצע את ההתאמות הדרושות של האתר לפלטפורמת המובייל, הוא יפסיד תנועה ערב של גולשים, שהיו יכולים בנסיבות אחרות, להפוך ללקוחות משלמים, ולא לנטוש את האתר בשל חווית שימוש גרועה. התאמת האתר למובייל היא סטנדרט בסיסי כיום בניהול של כל אתר מודרני, והיא צריכה לכלול התייחסות לתפריטים, לניווט, להתאמת התמונות לכל גודל מסך, ולנוחות הלחיצה על הכפתורים השונים המוטמעים באתר, באמצעות המכשיר הסלולרי.

סכמות

כדי שחנות אינטרנטית תוכל לבלוט במנועי החיפוש עבור שאילתות גולשים רלוונטיות, היא צריכה להנגיש את הנתונים אודות המוצרים השונים בצורה מובנית. כך, יכול מנוע החיפוש לבצע השוואות של המוצרים הקיימים בחנות זאת, אל מול אלו הקיימים במקומות כמו חנויות באינטרנט מסוג שונה ולהבין אילו מן המוצרים נמצאים במלאי של איזו חנות, מה מחירם, מהו מועד האספקה ותקופת האחריו עליהם ועוד. את הנתונים המובנים האלו נהוג להנגיש למנוע החיפוש באמצעות סכמות – תבניות נתונים מובנים אשר מספקות למנוע החיפוש הבנה טובה יותר על המאפיינים של התוכן אותו בוחר מנהל האתר לחשוף בפני מנועי החיפוש השונים.

חנות אינטרנטית

ביקורות גולשים

ביקורוצ גולשים ודירוגים של מוצרים כבר מזמן הפכו למרכיב בסיסי בעולם הצריכה המודרני. גולשים, אשר מתלבטים לגבי רכישה של מוצר ברשת האינטרנט, נוהגים לבצע מחקר מקדים, להשוות ביקורות ודירוגים, ללמוד מהן על איכות המוצר וטיב שירות הלקוחות המסופק עימו, לגלות על חסרונו שונים שלא היו מודעים אליהם במוצר, וגם כדי לבחון את תגובתו של בעל החנות האינטרנטית לתלונות ומענות של גולשים שונים. אין ספק שביקורות גולשים מנגישות לצרכן הפשוט את חכמת ההמונים בצורה הפשוטה והאפקטיבית ביותר.

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קנייה עם כרטיס
קניות באינטרנט
איך פותחים חנות באיביי

לא מעט אנשים שאתה מכיר כבר פתחו חנויות וירטואליות באיביי ומרווחים מהעניין לא רע בכלל? אתה חולם על הכנסה פאסיבית של עשרת אלפים ₪ בחודש? כדאי שתדע: אתה יכול. זה

טיפה של שמן
קניות באינטרנט
שמן CBD בישראל

אנשים רבים כבר סיפרו לכם לאחרונה על היתרונות הברורים של שמן הCBD ואתם תוהים האם הגיע הזמן שגם אתם תיקנו אותו? כדאי שתדעו: התשובה היא חד משמעית כן. לא במקרה

מסך של מחשב
קניות באינטרנט
איך למכור (והרבה) באיביי

שמעתם כבר על איביי? אם כן מעולה! ואם לא, זה בדיוק הזמן המושלם. אם היו אומרים לכם שאתם יכולים למכור והרבה באיביי ולעשות מזה הכנסה פאסיבית יפה ואף להפוך אותה

נתחים של בשר
קניות באינטרנט
קניית גריל גז באינטרנט

כיום ברחבי האינטרנט ניתן למצוא כל מוצר שאתם רוצים לרכוש. לקנייה דרך האינטרנט יש מגוון רחב של יתרונות שעליהן נרחיב בעמוד הקרוב. גריל הגז הוא רק אחד מבין מאות אלפי