ידע הוא כוח: 3 פלטפורמות בהן תוכלו לשווק את העסק שלכם

יש היצע רחב של פלטפורמות שיאפשרו לכם לשווק את העסק, אך רק חלקן נחשבות למומלצות. שכן, אלה מספקות את המענה לצורך. יצאנו לבדוק את הנושא וחזרנו עם 3 הפלטפורמות הנבחרות. הישארו כאן ותגלו מהן? איך תוכלו לשווק בהן? ומהי הדרך שתוביל לבחירה בפלטפורמה המתאימה עבורכם?

 

פלטפורמה ראשונה: אינסטגרם

סביר להניח שנחשפתם לאחרונה למודעות פרסומיות שמוצגות בפיד של האינסטגרם. שכן, זו נחשבת לפלטפורמה מומלצת לשיווק שמתאימה לקהל יעד צעיר. בחירה בפלטפורמה זו מתאימה במיוחד לבעלי עסקים שרוצים להציג את השירות או המוצר שלהם.

אלה יכולים להקים פרופיל שיציג את העסק ולהוסיף תיוגים שיעלו את החשיפה וימשכו עוקבים חדשים. לצד זאת, כדאי להשתמש בשירות הפרסום הממומן שמציג את המודעה לקהל יעד ספציפי, כדי שזה ייחשף למוצר או השירות של בית העסק.

עֵסֶק

פלטפורמה שנייה: פייסבוק

אי אפשר לעסוק בפלטפורמות לשיווק דיגיטלי, מבלי לעסוק בקצרה בפייסבוק – הפלטפורמה הוותיקה ביותר שידועה בפופולאריות שלה בקרב גולשים מבוגרים וצעירים כאחד. נדגיש כי יצירת קשר עם חברה מוכרת בתחום שיווק דיגיטלי – אלפא נטיקס לצורך הדוגמא, תאפשר להכיר באפשרויות הפרסום השונות מקרוב, לדוגמא:

  • יצירת עמוד עסקי: ניתן להקים עמוד ייעודי לבית העסק שכולל תמונות וסרטונים של השירות או המוצר
  • פרסום ממומן: באפשרותכם להעלות פוסט ממומן שיוצג בפני הגולשים, לאחר שתתבצע התאמה לתחומי העניין שלהם, גילם ואזור מגוריהם

 

פלטפורמה שלישית: וואטסאפ

קיבלתם לאחרונה עדכונים ממותג אהוב באמצעות הווטסאפ? אם כך, כדאי שתדעו שכנראה לקחתם חלק בצעד בסיסי שנכלל בקטגוריית שיווק בווטסאפ שנחשבת לאהובה במיוחד על ידי בעלי עסקים, משום שהיא כוללת את האופציות הבאות:

  1. שליחת הודעות אישיות: ניתן ליצור רשימת תפוצה ולשלוח אליה הודעות טקסט שמפרטות אודות מבצעים, מוצרים חדשים וכו'
  2. הקמת קהילה: ניתן לפתוח קהילה ולפרסם בה תוכן שרלוונטי לבית העסק. מדובר לצורך הדוגמא במאמרים, עדכונים על מוצרים ועוד

נדגיש שמומחים בתחום השיווק ממליצים לבחור בפלטפורמה זו, מכיוון שהיא זמינה במרבית מכשירי הסלולר, היות והיא נחשבת לכלי נוח לשליחת מסרים.

 

טיפ שיוביל לבחירה בפלטפורמה הנכונה

בחירה בפלטפורמה לשיווק דיגיטלי אינה עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמחייב פנייה לחברה שבקיאה בתחום. נציע להסתייע בחוכמת ההמונים בהקשר זה, כדי לשמוע את דעתם של בעלי עסקים שמשווקים את העסק שלהם בדרכים אלה. הדבר יכול להתבצע תוך גלישה ללשונית הביקורות של גוגל או באמצעות פרסום פוסטים ברשתות חברתיות.

 

מילים אחרונות לסיכום

עד כאן המדריך שהציג בהרחבה את 3 הפלטפורמות המומלצות שיאפשרו לשווק את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו לפנות לחברה מומלצת ובעלת ניסיון רב בתחום, כדי שזו תסייע בבחירת הפלטפורמה המתאימה ביותר לצורכי העסק.

עֵסֶק

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עֵסֶק

מידע נוסף בנושא

10 יתרונות השימוש ב-ESIM במהלך טיול בחול

כרטיס ה-SIM הווירטואלי הנקרא ESIM, הפך בשנים האחרונות לפתרון פופולרי עבור מטיילים ברחבי העולם. הטכנולוגיה הזו, המוטמעת ישירות במכשיר הסלולרי, מציעה מגוון יתרונות משמעותיים לעומת

חבילות הסלולר של אקספון שוברות את השוק

שוק הסלולר בישראל עובר בשנים האחרונות שינויים משמעותיים, בעיקר בזכות חברות שמביאות תחרות אמיתית לצרכן. התחרות הזו מביאה לשיפור בתנאים ובמחירים, מה שמאפשר לנו, הלקוחות,

10 דרכים לקדם את עצמך ביוטיוב

יוטיוב הפכה לאחת הפלטפורמות המובילות לשיתוף תוכן וידאו ברשת. עבור יוצרי תוכן, עסקים ומותגים, היא מהווה הזדמנות מצוינת להגיע לקהל רחב ולבנות נוכחות משמעותית ברשת.