יתרונות וחסרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי, מהווה חלק ממגמת המעבר של עסקים לפלטפורמות הדיגיטל, ומדובר כמעט על כל סוגי העסקים. ממש כמו ששאר שיטות הפרסום עברו ברובן לרשתות החברתיות, גוגל, ואתרי האינטרנט – כך גם כרטיסי הביקור מנייר, הפכו פחות יעילים בשנים האחרונות. כרטיסי ביקור דיגיטליים מהווים פונקציה יעילה, בכל המדובר בפרסום, יצירת קשר, מתן אינפורמציה ללקוח, ועוד. כרטיסי ביקור דיגיטליים טומנים בחובם יתרונות רבים, ויחד איתם גם מספר חסרונות. במאמר הבא ננסה להביא את כל זוויות המבט לגבי כרטיסי הביקור הדיגיטליים, שהופכים נפוצים יותר ויותר בימינו.

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא למעשה מעין אפליקציה היושבת על הטלפון החכם שלנו, או על המחשב \ טאבלט. הכרטיס כולל תצוגה ראשית שבה מספר ערוצים ולחצנים, המאפשרים לנו לבצע פעולות שונות בהקשר לאותו העסק. כך למשל – אנו יכולים ליצור קשר במספר ערוצים בלחיצת כפתור, אנו יכולים לעיין בדרכי ההגעה ובמפה, נוכל גם להתחבר לפרופילים של העסק ברשתות החברתיות, וכמובן – לקבל אינפורמציה על העסק. את הכרטיס ניתן לשתף ולהפיץ בכל הפלטפורמות, דוגמת וואטסאפ, מסנג'ר, ועוד.

 

יתרונותיו של כרטיס ביקור דיגיטלי

לכרטיס ביקור דיגיטלי יש יתרונות רבים, ומסיבה זו הוא הופך נפוץ יותר ויותר… באתר https://sodigital.co.il תוכלו לקרוא בפירוט על כל היתרונות, ואנו נציג כאן חלק מהם. קודם כל – אם נחשוב על כרטיסי ביקור מנייר, נבין כמה זה קל לאבד אותם, לשכוח היכן הנחנו אותם, ובקיצור – מאוד קל לא למצוא אותם מתי שאנחנו צריכים! לעומת זאת – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא זמין מאוד, יושב על הטלפון או על המחשב, ומקשר אותנו בלחיצת כפתור אל בית העסק! כרטיס דיגיטלי מחזק את הנוכחות שלנו ברשתות החברתיות, כיוון שהוא מנגיש קישורים ישירים עבור הלקוחות שלנו היישר מהכרטיס. לעתים ניתן לעצב את הכרטיס כך שהוא יהווה "מכונת לידים", ויאפשר ללקוחותינו להשאיר פרטים ליצירת קשר, ומעבר לכך – כל לקוח מרוצה יכול לשתף את הכרטיס בקלות ובלחיצת כפתור!

 

חסרונותיו של כרטיס ביקור דיגיטלי

כמו בכל פונקציה פרסומית, גם בכרטיס הביקור הדיגיטלי ישנם מספר חסרונות. בתור התחלה ניתן לציין, כי העברת כרטיס ביקור רגיל פנים אל פנים – טומנת בחובה גם היכרות קצרה ורושם ראשוני, ואלו הם למעשה כלי השיווק היעילים ביותר. העברת כרטיס דיגיטלי היא מעט "מרוחקת" ומונעת מהלקוח את חווית היחס האישי. בנוסף – כרטיס ביקור דיגיטלי עלול להתפרש אצל אנשים מסוימים כ"ספאם", וכחלק משטף הפרסומים המעיקים, שאנו חווים כמעט בכל פלטפורמה בעידן העכשווי. חיסרון אחרון שנציין כאן – הוא האופציה "לפספס" קהלים מסוימים, וזאת בהתאם לאוכלוסייה שאליה אתם פונים. אנשים מבוגרים, או אנשים שאינם משתמשים ברשתות חברתיות, או שאינם מיומנים בשימוש בהן – פחות סביר שייחשפו לכרטיס הדיגיטלי שלכם, ויידעו איך לתקשר באמצעותו.

כרטיס מגנטי

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנוע חיפוש
טיפים לקידום ודיגיטל
ניהול מוניטין בגוגל – מדוע זה חשוב

כל מי שמנהל עסק בימינו מתמודד עם תחרות לא קטנה על כך לקוח, ועמוק בפנים כולנו יודעים שחלק מהעניין זה השיווק של העסק שלנו. תוהים איך עושים את זה בימינו?

מדפסת
טיפים לקידום ודיגיטל
דפוס דיגיטלי לעסק שלך

אתה מנהל עסק מזה כמה שנים ותוהה איך תוכל לקדם אותו? לאחרונה היו מספר מקרים שבהם היית זקוק לשירותי דפוס דיגיטלי ובכל פעם מחדש הייתה לך דילמה לגבי השאלה לאיפה

מדד
טיפים לקידום ודיגיטל
ייעוץ עסקי לחברות דיגיטל

אתם מנהלים חברת דיגיטל ולאחרונה נדמה לכם שאתם לא עומדים בקצב התחרות? יותר מידי לקוחות עוזבים אתכם ופונים אל חברות דיגיטל מתחרות? אתם לא לבד. יש לא מעט אנשים שהקימו