כללים לשיווק נכון בווטסאפ

עברו כבר כמה שנים מאז ווטסאפ נכנסה בסערה לחיינו, וכבשה מקום של כבוד בטלפון הסלולרי של רובנו.

כמעט בלתי אפשרי למצוא אדם שעל הטלפון החכם שלו לא מותקנת אפליקציית ווטסאפ ושאינו משתמש בה באופן יומיומי.

מלבד השימוש האישי הנפוץ בווטסאפ, הולך וגובר שימוש עסקי באפליקציה, כאשר יותר ויותר עסקים משתמשים בשירותים שווטסאפ מציעה לצורך יצירת קשר עם לקוחות ושיווק של מוצרים. במדריך הבא נשתף מספר כללים לשיווק נכון של העסק שלכם באמצעות ווטסאפ.

 

קודם כל, מדוע להשתמש דווקא בפלטפורמה של ווטסאפ לשיווק?

הנתון החשוב ביותר שיכול לענות על שאלה זו, הוא אחוז פתיחת ההודעות בווטסאפ שעומד על כ-90 אחוזים. כלומר, משתמשים נוטים לפתוח תשע מתוך עשר הודעות שהם מקבלים בווטסאפ, שזה מספר גבוה באופן ניכר מכל פלטפורמה אחרת. המשמעות היא שאם תשלחו את אותה ההודעה במייל, ב-SMS ובווטסאפ, הסיכוי הגבוה שהודעה אכן תיקרא היא בווטסאפ. בסופו של דבר, בשיווק חשוב שהלקוח הפוטנציאלי קודם כל ייחשף למסר השיווקי – כלומר, יקרא את ההודעה ויפתח אותה ושימוש בווטסאפ עוזר לוודא שזה יקרה.

 

טיפים לשיווק נכון באמצעות ווטסאפ

שימוש ברשימות תפוצה:

ניתן ליצור רשימות תפוצה בווטסאפ לפי נישה מסוימת או מאפיין משותף, וכך לשלוח הודעות בתפוצה רחבה. בניגוד לשימוש בקבוצות ווטסאפ בה המשתמש רואה שההודעה נשלחת גם לאחרים ויכול לראות מה הם מגיבים להודעה, שימוש ברשימת תפוצה שולח את ההודעה באופן אישי ונותן תחושה של יחס אישי ללקוח.

 

שימוש בכלים ידניים ואוטומטיים:

ישנם מגוון כלים שהאפליקציה מציעה המסייעים למקסם את התהליכים השיווקיים. למשל, שליחת הודעות מוכנות מראש, תכנון מענה אוטומטי, הפצת שאלונים לאיסוף מידע ועוד.

 

שימוש בקבוצות ווטסאפ:

קבוצות הן מהפלטפורמות החשובות שווטסאפ מציעה. בין אם תבנו קבוצת ווטסאפ משלכם עבור העסק שלכם שתהיה מעין מועדון לקוחות של העסק, ובין אם תיעזרו בבעלי קבוצות גדולות או קבוצות נישה שמתקשרות למוצר אותו אתם מוכרים, שימוש בקבוצות ווטסאפ לשיווק יכול לקחת את העסק שלכם קדימה.

 

כפתור שיתוף בווטסאפ:

הטמיעו באתר האינטרנט שלכם כפתור שיתוף לווטסאפ, וכך תאפשרו לגולשים לשתף את חבריהם בתוכן שמציע האתר שלכם. שיתוף בווטסאפ עשוי לגרור הפצה ויראלית של התוכן שלכם ולהגדיל את הטראפיק של האתר.

 

גלישה בווטסאפ באמצעות מחשב:

לשלוח הודעות בסלולרי זה נחמד והכל, אבל הכי נוח זה לעבוד מול מחשב ומסך גדול. ניתן להתחבר לווטסאפ מהמחשב שלכם באמצעות WhatsApp-web דרך הדפדפן או בהורדת אפליקציית ווטסאפ למחשב שלכם.

 

לרציניים: שירות ווטסאפ-ביזנס

החל מ-2018 ווטסאפ מספקת שירות לעסקים שנקרא ווטסאפ-ביזנס. אם העסק שלכם כולל מערך שירות לקוחות, ווטסאפ-ביזנס תסייע לכם להטמיע אוטומציות שיתנו לכם מגוון אפשרויות: בניית צ'אט-בוט בווטסאפ, מענה אוטומטי לשאלות נפוצות, סינון וסיווג שיחות, איסוף מידע וארגון השיחות שלכם לפי נושאים.

אחת החברות המובילות העוסקת באוטומציה לעסקים בווטסאפ היא חברת Adelante. Adelante תבנה עבור העסק שלכם מערך שייעל את שירות הלקוחות שלכם, יאחד את ערוצי התקשורת שלכם עם הלקוחות ויאפשר מתן שירות אישי לכמה שיותר לקוחות בפרק זמן נתון.

 

אפליקציה נבחרת

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אפליקציה נבחרת
טיפים לקידום ודיגיטל
פיתוח אפליקציות – איך עושים זאת נכון?

חושבים כבר הרבה זמן לפתח אפליקציה חדשה ומקורית? מחפשים טיפים לפיתוח ולקידום אפליקציות? הצבתם לעצמכם רף הורדות מיוחל גבוה למדי? מעולה. המאמר הזה ככל הנראה מיועד בשבילכם. הקושי איתו מתמודד

תמונה מקמפיין
טיפים לקידום ודיגיטל
איך לעשות קמפיין משפיענים באינסטגרם?

מעוניינים בלעשות קמפיין יחודי למותג שלכם ואתם רוצים שזה יגיע לכמה שיותר אנשים? היום הדרך הטובה ביותר היא דרך משפיענים באינסטגרם. לשם כך ארגנו לכם מדריך קצר על איך לעשות

עוקב חדש
טיפים לקידום ודיגיטל
האם אינסטגרם ימחקו את העוקבים הקנויים שלי?

כל משתמש מנוסה באינסטגרם יודע שכמות העוקבים שיש לך עושה את כל ההבדל בחוויית המשתמש ובמה שאתה יכול להפיק המפרופיל שלך. משתמשים עם עוקבים רבים יקבלו יותר לייקים, יותר תגובות,

תוכנה פופולרית
טיפים לקידום ודיגיטל
קידום אתרים: הכירו 8 תוספים שיעזרו לכם

כפי שאתם בוודאי יודעים, עולם קידום האתרים הוא עולם מאוד דינאמי. מדובר על תחום שלפני כמה שנים כלל לא היה קיים, אך היום התחום הזה חי ובועט. הוא דינאמי ומשתנה,