מה ההבדל בין קידום לניהול אתרים?

ההבדל בין קידום לניהול אתרים הוא, שמקדם האתר מעוניין ביצירת תנועה רבה לתוך האתר, ואילו מנהל האתר אחראי על כל מה שקורה באתר, לאחר

שהגולשים כבר נמצאים בו.

כיום לרוב האתרים, קיים מקדם אתר, אולם הפונקציה של מנהל אתר, חסרה.

 

קידום אתרים

התנועה לתוך אתר מבוססת על 3 זרמים בסיסיים:

  • קידום אורגני של אתר זה, בתוצאות חיפוש.
  • קידום ממומן של אתר זה, בתוצאות חיפוש ובעוד אתרים במרשתת.
  • קידום ממומן ואורגני של אתר זה, ברשתות חברתיות.

 

בנוסף, קיימים 2 סוגים של אנשים המקדמים אתרים:

  • מקדם חיצוני – זהו עצמאי או חברה החיצוניים לחברה, הדואג אומנם שתהיה תנועה לתוך האתר, אולם פחות מתעסק בתוכן שיש באתר, ובמה שקורה בו.
  • מקדם פנימי – זהו מקדם שכיר השייך לחברה, שלא רק מניע אנשים להיכנס לאתר, אלא גם דואג לנצל את התנועה הזו בצורה אופטימלית. זאת בעזרת שיפור בלתי פוסק, של עמוד הנחיתה של האתר, של המסרים שהאתר מעוניין להעביר, וכן של הנגשת השירותים שהוא מציע לקהל.

 

ניהול אתרים

ניהול אתרים מתבסס על מספר מרכיבים:

  • ניהול ותחזוקת האתר – כלומר, מעבר לתחזוקתו השוטפת של האתר, חשוב גם לשמור על ביצועים מהירים, וחווית משתמש טובה.
  • ניהולו התוכני של האתר – יש צורך בעדכון שוטף של התוכן הקיים באתר, כדי שיהיה רלוונטי, משופר ויוצג בצורה מעניינת לגולשים.
  • ניהולו ושיווקו של האתר – ניהול כל התהליכים, המכוונים את תנועת הגולשים אל האתר.
  • ניהולן של פניות שונות מן האתר – שינוי היחס בין הגולשים שרק מבקרים באתר, לבין אלו שממש מבצעים בו פעולות כלשהן, שהוגדרו קודם לכן, כגון: קנייה, הצטרפות למועדון לקוחות וכו.

 

ההבדל בין קידום לניהול אתר

האחריות שיש בתחום של קידום אתרים מקצועי היא על הגולשים עצמם, ואילו מנהל האתר צריך להתייחס לכל המכלול, כלומר לתחזוקתו של האתר, לחוויית המשתמש שהוא מספק לגולשים, ולשיפור תוכנו של האתר. זאת על מנת שהשירותים אותם הוא מספק לגולשים, יהיו מובנים וברורים, ומוצגים באופן מדויק. לאחר הדאגה לכול הפרטים האלו, ניתן גם לבצע תהליכים של שיווק אורגני או ממומן, ולהוציא מהם את המירב.

 

מה קודם, מנהל או מקדם אתר?

במקרה של בעל אתר שיש לו ידע בניהול, ומסוגל לשפר את היחס בין המבקרים באתר לבין אלו שגם מבצעים בו פעולות, כדאי לחפש מקדם אתר מומחה, ובכך לתת מענה לכל מה שצריך משתי הפונקציות גם יחד – מנהל ומקדם. ואילו בעל אתר שאין לו יכולת ניהולית, יצטרך מנהל אתר, כדי שיכין את האתר בצורה הטובה ביותר, לכניסתם של הגולשים.

 

לסכום

ההבדל בין קידום לניהול אתרים הוא, שמקדם אתר אחראי על הבאת יותר גולשים לאתר, ואילו מנהל האתר מטפל בתחזוקתו של האתר, בחוויית המשתמש באתר, ובשיפור תוכנו.

 

 

מקלדת

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מסך
קידום אתרים
אסטרטגיות לקידום אתר של מנעולן בדרום

אם אתם מקדמים איש מקצוע כמו מנעולן שמספק שירותים בעיקר בדרום הארץ, אתם צריכים לקחת בחשבון כל מיני תהליכי קידום מקומיים, מה שנקרא קידום לוקאלי. בכדי להפוך את איש המקצוע

Seo-promot
קידום אתרים
כיצד מקדמים אתרים למבוגרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל ניתן לעשות בכמה דרכים, הכל תלוי במה אני רוצה לפרסם וכמובן למי אני רוצה לפרסם. גוגל מציע מערכת נוחה בעלת ממשק פשוט וקל אשר דרכה ניתן לפרסם

מסך
קידום אתרים
למה עדיף לעשות קידום אתרים באילת?

לא משנה באיזה עסק מדובר, פתיחתו תהיה כרוכה בלא מעט דאגות ומכשולים. קיים מגוון רחב של הוצאות, עיסוקים קטנים וגדולים שכבעלי עסק נצטרך לדאוג להם בעצמנו, וכדאי מאוד שלא נשכח

בחור רוכש מאתר חנות אינטרנט - אילוסטרציה
קידום אתרים
קידום אתרים לחנויות רהיטים – כך תעשו זאת נכון

איך מקדמים אתר לחנויות רהיטים שמתאימים לצרכים של עסק רהיטים שרוצה למצוא לקוחות פוטנציאליים ברשת? במאמר הזה נדבר על 4 דברים מרכזיים שאתם צריכים לעשות כשאתם מקדמים את חנות האינטרנט