ניהול מוניטין בגוגל נחשב לביטוי מוכר עבור אנשים שיש להם "שם". כדי לעשות רגע סדר, חשוב לציין שאין פה כוונה לשם פרטי או שם משפחה, אלא שם מתוך הקשר של מוניטין. אם הגעתם למסקנה שהגיע הזמן שלכם לנהל מוניטין ברשת, כדאי שתדעו שיש כמה דברים שחשוב שתמנעו מהם. קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע החשוב בנושא וכמובן, תגלו ממה חשוב להימנע בעת ניהול הליך שכזה.
הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך
את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מצד גורמים שנכוו מהליך של ניהול מוניטין בגוגל. מדובר באנשים שתכננו לנהל את המוניטין שלהם על הצד הטוב ביותר. לצערם של אותם גורמים, התגלה להם בסופו של דבר שההליך המדובר לא בא לידי ביטוי כפי שהבטיחו להם. כך שבמקום שייערך להם ניהול מוניטין חיובי בגוגל, הם גילו שנערך להם ניהול מוניטין שלילי. כזה שמציג בפני כל הגולשים את המידע שהם רצו להסתיר. הגורמים הללו שיתפו אותנו בטעויות שלהם ואפשרו לנו להבין מהן הטעויות שחשוב להימנע מהם בעת עריכת הליך זה.
בואו נסביר רגע מה זה בכלל ניהול מוניטין בגוגל
עבור מי מכם שלא יודעים מה עומד מאחורי ניהול מוניטין, נציין כי מדובר במונח שמתייחס לנראות שלכם, אנשים פרטיים ובעלי עסקים ברחבי הרשת. כידוע, כיום, אנשים מחפשים לא פעם פרטים בגוגל אודות אדם מסוים כדי לבדוק את הרקע שלו. חיפוש שכזה עשוי לבוא לידי ביטוי בעקבות אחד או יותר מהמצבים הבאים:
- בדיקה של שוכר פוטנציאלי שמתעניין בדירה של בעל נכס
- בדיקה של קונה פוטנציאלי של הרכב
- בדיקת רקע אודות מועמד חדש למקום עבודה
אנשים שעורכים ניהול מוניטין בגוגל BEST LINKS יכולים בעצם "לנהל" את המוניטין שלהם. כלומר, לנקות את כל התוצאות השליליות שמופיעות לגביהם.
אז ממה חשוב להימנע כשעורכים ניהול שכזה?
חשוב מאוד להימנע מסיוע מטעם חברות שאינן בקיאות דיו בנושא זה. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך (ובחרו להישאר אנונימיים) ציינו בפנינו שהם עשו טעות כשפנו אל חברה אקראית וביקשו ממנה לבצע עבורם את ניהול המוניטין. שכן, בסופו של דבר התברר להם שמדובר בחברה שאין לה ניסיון כלל בתחום והמוניטין שנותר לאותם אנשים ברחבי הרשת הוא מוניטין שלילי.
איך אפשר להימנע ממצב שכזה?
כדי שתוכלו להימנע ממצב שכזה, אתם צריכים לשים לב שאתם בוחרים בחברה איכותית שיש לה ידע רב וניסיון בניהול מוניטין. אם הופניתם לחברה מסוימת לאחר שקיבלתם עליה המלצה או שסתם קראתם עליה ברשת, אתם צריכים לבדוק את המוניטין שלה בתחום. כלומר, לבקש מנציג מטעם החברה למסור לכם שמות של אנשים שניהלו מוניטין דרכה ולראות את התוצאות שלהם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמנעים מביצוע טעויות בכל הנוגע לתחום זה.