רשימת סלנגים וביטויים מתחום הדיגיטל שכדאי להכיר

תחום הדיגיטל נחשב לאחד התחומים הצומחים ביותר בעולם, כמו גם בישראל. במאמר הבא נציג בפניכם את הסלנגים והביטויים אותם כדאי להכיר, כל זאת בכדי שתוכלו להכיר את התחום לעומק ולהכיר את השפה הדיגיטלית החדשה.

 

ביטויים מתחום הדיגיטל אותם כדאי להכיר: לגזור ולשמור

תחום הדיגיטל צבר תאוצה עצומה בעשור האחרון, וזאת כחלק משינויים משמעותיים אותו עובר הענף. למעשה, אלו אשר פועלים בתחום משתמשים בלא מעט ביטויים וסלנגים אשר אינם מוכרים לקהל הרחב, ולכן איגדנו בעבורכם את מיטב הביטויים והסלנגים אותם מומלץ להכיר. הביטוי החשוב אותו כל אחד חייב להכיר הינו SEO. מדובר בביטוי/מונח אשר מתייחס לקידום אתרים. למעשה, מקדמי אתרים ישתמשו בביטוי אורגני – טבעי, וזאת במטרה לבצע קידום אתרים לשיפור המיקום במנוע החיפוש של גוגל. כאשר מתייחס לביטוי ממומן, מדובר באופן שבו מקדמים את האתר באמצעות תשלום לגוגל לצורך קידום אתר באמצעות מודעה אשר מופיעה במקומות הראשונים של מנוע החיפוש. כאשר מקדמי אתרים משתמשים במושג משפך, מדובר בפעולה אשר נועדה להוציא לפועל תוכנית שיווקית באמצעות פרסום ממומן או אורגני כפי שציינו לעיל באמצעות שלבים הנבנים בתהליך השיווק והאסטרטגיה של העסק. טרגוט הוא ביטוי נוסף אותו מומלץ להכיר וזאת בשל העובדה כי מדובר בפעולה אשר נועדה ליצור אפיקי פרסום לקהלי יעד פוטנציאלים או ספציפיים, ולכן באמצעות טרגוט אשר נעשה באמצעות חברה מקצועית ניתן להציג את האתר/מודעה בעבור קהלי יעד מדויקים. המרה – ביטוי אשר משמעותו הוא שינוי בסטאטוס הגולש – החל מגולש לרוכש, וככל שיחס ההמרה גבוה יותר, כך יעלה האתר בדירוג במנוע החיפוש.

מנוע חיפוש

 

סלנגים מתחום הדיגיטל

תחום הדיגיטל איננו עושה שימוש תכוף בסלגנים, אולם הסלנג הנפוץ בו משתמשים לא מעט בתחום הוא על הבוקר –  הגשת דוחות בהתאם לביצועים אשר התקבלו אמש בעבור הלקוח, כולבינק – עושה הכול, צעיר – עובד אשר רק עתה נכנס לתפקיד. ישנם מעל ל 100 ביטויים אשר בהם נעשה שימוש תכוף בתחום השיווק, הפרסום וכמובן קידום אתרים אשר נחשב כיום לאפיק הפרסום והשיווק הטוב ביותר בעידן הנוכחי. משום כך, חשוב להכיר גם את נושאי התפקידים בתחום: מנהל קמפיין הוא האחראי על ניהול וניתוח של קמפיינים שיווקים, מנהל מדיה חברתית הוא האחראי על הנכסים הדיגיטליים אשר כוללים את אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ועוד, אנליסט הוא האחראי על ניתוח הנתונים מבחינת הטרגוט (אותו ציינו קודם) ולכן מדובר בניתוח סטטיסטי אשר מבוסס על נתוני אמת לצורך קבלת החלטות חיונית. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על הביטויים והסלנגים השגורים בפיהם של העוסקים בתחום, אנו שמחים להציג לכם את אתר ויקיסלנג אשר מאגד את מיטב הסלגנים והביטויים, באופן קל ונוח לגישה. להכרות עם עוד סלנגים באתר ויקיסלנג, היכנסו לאתר.

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוקב חדש
טיפים לקידום ודיגיטל
האם אינסטגרם ימחקו את העוקבים הקנויים שלי?

כל משתמש מנוסה באינסטגרם יודע שכמות העוקבים שיש לך עושה את כל ההבדל בחוויית המשתמש ובמה שאתה יכול להפיק המפרופיל שלך. משתמשים עם עוקבים רבים יקבלו יותר לייקים, יותר תגובות,

תוכנה פופולרית
טיפים לקידום ודיגיטל
קידום אתרים: הכירו 8 תוספים שיעזרו לכם

כפי שאתם בוודאי יודעים, עולם קידום האתרים הוא עולם מאוד דינאמי. מדובר על תחום שלפני כמה שנים כלל לא היה קיים, אך היום התחום הזה חי ובועט. הוא דינאמי ומשתנה,

מנוע חיפוש
טיפים לקידום ודיגיטל
ניהול מוניטין בגוגל – מדוע זה חשוב

כל מי שמנהל עסק בימינו מתמודד עם תחרות לא קטנה על כך לקוח, ועמוק בפנים כולנו יודעים שחלק מהעניין זה השיווק של העסק שלנו. תוהים איך עושים את זה בימינו?

מנעול
טיפים לקידום ודיגיטל
יתרונות וחסרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי, מהווה חלק ממגמת המעבר של עסקים לפלטפורמות הדיגיטל, ומדובר כמעט על כל סוגי העסקים. ממש כמו ששאר שיטות הפרסום עברו ברובן לרשתות החברתיות, גוגל, ואתרי האינטרנט –