באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה

עולם השיווק והפרסום קיבל תפניות חדות בשנים האחרונות. אם בעבר היה ברור איך שווה לפרסם מוצרים, בתי עסק ועוד, הרי שהיום קיימות עוד מגוון דרכים לפרסום, וכל עסק צריך לדעת אילו דרכי פרסום יהיו נכונות עבורו. במאמר הקרוב נבדוק באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה ונבין איך לעשות את זה בצורה הנכונה ביותר.

 

איך משווקים ב-2020?

אם פעם שלטי חוצות, שלטים לאורך נתיבי איילון, שלטים בתחנות אוטובוס, פרסומות ברדיו ופרסומות בטלוויזיה היו הדרכים הבלעדיות לשיווק, הרי שהיום נכנסו תחומי שיווק נוספים כמו שיווק במדיות החברתיות, שיווק באינטרנט, קידום אתרים ועוד הפכו לשליטים החדשים בשכונת השיווק. אם בית עסק מסויים רוצה להצליח ובענק הוא לא יכול לשים בצד את שיטות השיווק האלו, וחייב לשלב אותן בהליכי השיווק הפרטיים שלו. אז באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה? בואו ונבדוק

.

 

 

באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה

אדריכלים בחיפה שיש להם עסק והם רוצים למנף אותו קדימה, חייבים לחשוב באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה. מבין כל הפלטפורמות הקיימות היום, אדריכלים בחיפה יכולים לבצע תהליכי שיווק במדיות החברתיות לדוגמה – בפייסבוק, באינסטגרם ובלינקדאין למשל.

אם מסעדות ובתי קפה יכולים לפתוח עמוד עסקי ברשתות החברתיות אז למה אדריכלים בחיפה לא? העלו תמונות של העבודות שלכם, הוסיפו כיתוב שמתאר את העבודה שלכם ואת השירות שאותו אתם נותנים והתחילו להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם דרך הרשתות החברתיות.

 

קידום אתרים בגוגל – שיטת שיווק טובה לכל עסק

קידום אתרים בגוגל היא אחת השיטות היותר נפוצות לשימוש שיווקי בקרב כל סוגי העסקים שהם. קידום אתרים בגוגל יכול לעשות את ההבדל בין עסק מצליח לבין עסק שנשאר במקום, זאת מוכח כל פעם מחדש על ידי אחוזי ההצלחה של קידום האתרים.

קידום אתרים יכול להיעשות בשתי צורות – ממומנת או אורגנית. כל בית עסק יכול לבחור לעצמו את השיטה המועדפת עליו והמשתלמת יותר עבורו. קידום ממומן יתבצע בצורת הצבה של אתר בית העסק שלכם במעלה תוצאות החיפוש בגוגל ועבור כל לחיצה על כתובת האתר יתבצע תשלום של בית העסק לגוגל. לעומת זאת קידום אורגני יתבצע בצורת העלאת תכנים אינפורמטיבים לאתר בית העסק שמשלבים מילות חיפוש רלוונטיות לבית העסק, וכך גוגל עושה את הקישור בין האתר לבין מילות החיפוש ומעלה בצורה טבעית את האתר בדירוג התוצאות שלו.

 

אז מה עושים עכשיו?

אחרי שהבנו באיזה פלטפורמות כדאי לשווק עסק של אדריכלות באזור חיפה, החליטו איזה תקציב תרצו להשקיע בתהליכי השיווק שלכם ובחרו איך תרצו לעשות אותם בצורה החכמה ביותר לעסק הפרטי שלכם. שיהיה המון בהצלחה!

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנוע חיפוש
טיפים לקידום ודיגיטל
ניהול מוניטין בגוגל – מדוע זה חשוב

כל מי שמנהל עסק בימינו מתמודד עם תחרות לא קטנה על כך לקוח, ועמוק בפנים כולנו יודעים שחלק מהעניין זה השיווק של העסק שלנו. תוהים איך עושים את זה בימינו?

מנעול
טיפים לקידום ודיגיטל
יתרונות וחסרונות של כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי, מהווה חלק ממגמת המעבר של עסקים לפלטפורמות הדיגיטל, ומדובר כמעט על כל סוגי העסקים. ממש כמו ששאר שיטות הפרסום עברו ברובן לרשתות החברתיות, גוגל, ואתרי האינטרנט –

מדפסת
טיפים לקידום ודיגיטל
דפוס דיגיטלי לעסק שלך

אתה מנהל עסק מזה כמה שנים ותוהה איך תוכל לקדם אותו? לאחרונה היו מספר מקרים שבהם היית זקוק לשירותי דפוס דיגיטלי ובכל פעם מחדש הייתה לך דילמה לגבי השאלה לאיפה

מדד
טיפים לקידום ודיגיטל
ייעוץ עסקי לחברות דיגיטל

אתם מנהלים חברת דיגיטל ולאחרונה נדמה לכם שאתם לא עומדים בקצב התחרות? יותר מידי לקוחות עוזבים אתכם ופונים אל חברות דיגיטל מתחרות? אתם לא לבד. יש לא מעט אנשים שהקימו