ההבדלים העיקריים בין פרסום על ידי שמשונית או קידום ברשת

כולנו נחשפים מידי יום לפרסומות ובכל מקום אפשרי: באמצעי התקשורת, בהליכה ברחוב, אפילו במהלך הנסיעה בתחבורה ציבורית. אלא שעסקים רבים שואלים את עצמם – היכן בכלל כדאי לי לפרסם? האם להשתמש במרחב הפיזי שכולל שלטי חוצות או פוסטרים למיניהם? האם למקד את הפרסום ברשת? הנה ההבדלים בין פרסום על אמצעים פיזיים כמו השמשונית ובין אמצעים וירטואליים כמו גוגל או פייסבוק:

 

מהי שמשונית ומתי היא תתאים לפרסום?

השמשונית מתפקדת כיריעה של PVC או ויניל, אמצעים חלקים וגמישים שאפשר להדפיס עליהם וליהנות מעושר יוצא דופן של צבעים ומחדות תמונה מצוינת בכל גודל. זוהי הסיבה ששמשונית תהיה הבחירה הראשונה והאחרונה לכרזות, שלטים מקומיים ואפילו שלטי חוצות.

שמשונית נחשבת לאמצעי פרסומי יעיל וזול מאוד, גם למקומות שיצטרכו פתרון זמני לפני התקנת שלט קבוע או כאשר תקופת הפרסום בשטחים מסחריים מסתיימת. את השלטים הגמישים שאינם נתלים כשלטי חוצות אפשר לגלגל ולהעביר ממקום למקום, מה שמעניק לשמשונית ניידות רבה. העמידות שלה מצוינת גם במזג אוויר סוער וברוחות עזות והיא איננה נפגעת גם באחוזי לחות קריטיים.

אז לאילו עסקים השמשונית תתאים? מכיוון שמדובר בפתרון איכותי לכל גודל וטכניקת הדפסה, היא נחשבת לרוונטית מאוד לעסקים שיש להם נוכחות מקומית חזקה: חנויות רחוב, קליניקות, מרצים, אמנים שונים, מפעילי ילדים וימי הולדת וגם גופים שזקוקים לאמצעי תקשורת מול הלקוחות שלהם: מתנ"סים מקומיים, עיריות, מרכזי כנסים, קניונים, גופים ציבוריים, תנועות נוער ועוד.

 

האם פרסום ברשת יתאים לי יותר?

עולם הקידום ברשת חולש על מגוון עצום של פלטפורמות, בהן חשיבות הגרפיקה הייחודית והמעניינת עולה שבעתיים. ועם זאת, כמות הפרסומות ברשת נראית גדולה יותר, משום שכולן מרוכזות יחד באותם השדות, שביניהם לא מפרידים צעדים ברחוב אלא קצב הגלילה או כמות ההקלקות.

קידום ברשת יתאים לעסקים שמעוניינים כיום להרוויח דריסת רגל משמעותית דרך הרשת, כמו חנויות אונליין, מערך משלוחים, בעלי מקצוע שאין להם חנות או עסק פיזי, מורים פרטיים וסדנאות עד לבית הלקוח, שירותים פיננסיים ועוד.

בהשוואה לשמשונית הזולה אך איכותית, עלות הפרסום ברשת יחסית גבוהה, כשבתוכה מגולמים גם רמת הגרפיקה, הלוגו, תמונות הפרופיל ומאחוריהם תכנון אסטרטגי מדויק. להבדיל משלטי החוצות או הכרזות שנועדו להגביר את המודעות למותג מסוים או להעביר מסר בנוגע למותג, הקידום ברשת מצריך בעיקר פניות ממוקדות, כך שיהיה אפשר לדייק בסוג המסר המועבר (מכירתי, אינפורמטיבי וכד') ולעורר את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה.

 

פרסום פיזי או ויראלי: למה לא שניהם?

אם יש לכם עסק שחי לא רק ברשת, חשוב מאוד שתשקיעו מאמצים בשתי החזיתות. מבחינה תקציבית, אחוז הפרסום האידיאלי צריך לעמוד על 10%-20% מההכנסות והם יוכלו להתחלק בין פרסום ברשת לבין פרסום פיזי. היכנסו לצפייה בדוגמאות ההדפסה היפות ביותר על שמשונית למגוון עסקים וארגונים.

 

פרסום

 

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גוגל ראשית
שיווק דיגיטלי
איך למצוא מומחה לשיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא הכרחי במיוחד בעידן שבו אנחנו חיים – כל אחד מהשירותים שאנחנו צורכים מוזמן על ידי האינטרנט, אנחנו עורכים חיפושים באינטרנט וברשתות החברתיות ולכן, כל בית עסק צריך

דו"ח קידום אתרים מסודר
קידום אתרים
איך לשלוח ללקוח דו"ח קידום אתרים מסודר

באמצעות מערכת ממחשבת ויעילה ניתן להפיק דוחות קידום אתרים מסודרים ללקוחות ולשלוח אותם במהירות. המאמר יפרט כיצד עושים זאת.   כיצד מפיקים דו"ח SEO בהתאמה אישית? כל מקדם אתרים צריך

קידום בגוגל ראשית
שיווק דיגיטלי
קידום בגוגל חנות מקומית למוצרים לבית

מרבית האנשים בימינו לא אוהבים לצאת מהבית. עבור חנויות רבות מגמה חדשה זאת עשויה להיראות כבשורה קשה, אך הדבר אינו בהכרח גזרת גורל קשה מנשוא שכן חנויות רבות עוברות למרחב