האתגר של כל עסק הוא לוודא שכשאנשים מחפשים מוצר או שירות שהעסק מציע למכירה הם יוכלו למצוא אותו בקלות, כמו כן, העסקים מעוניינים לעשות זאת באופן אורגני, כלומר מבלי לשלם על פרסום ממומן, קידום אתרים אורגני לשנת 2019 יאפשר לבעלי עסקים להגדיל את התנועה האורגנית ללא עלות כספית גדולה. כעת נסביר כיצד לעשות זאת.
שפרו את התוכן המופיע באתר
בראש ובראשונה, כתבו תוכן קולח, באופן שיבהיר לקונים שלכם מה אתם מציעים ומה אתם רוצים למכור לו. על ידי יצירת תוכן איכותי הממוקד בקונים ובגולשים לאתר, תוכלו לשפר באופן מהותי את הדירוג שלכם בגוגל.
המשמעות היא התמקדות בנושאים העיקריים בהם העסק נוגע, התמקדות במילות מפתח שיופיעו בשאילתות של גולשים ולקוחות פוטנצייאלים בגוגל.
כתבו בלוג
כתיבת בלוגים היא אולי הדרך היעילה ביותר להגדיל את התעבורה באתר באופן אורגני. כתיבת בלוג מאפשרת לבעלי האתר להיכנס לעומק רב יותר ממה שתוכן האתר שאמור להיות קצר וקולח מאפשר ויוצר מגוון רחב ועשיר של תוכן איכותי שמתרכז בתחום העיסוק של האתר. חשוב לדעת כי כתיבת ספאם או תוכן עילג עלולה להביא לפגיעה בדירוג.
השתמשו במילות מפתח בעלות זנב ארוך
ממולץ להימנע מעבודה רק עם מילות המפתח הפופולריות ביותר בתחום ההתמחות של האתר. כדאי להשתמש במילות מפתח ספציפיות יותר למוצר או לשירות שהאתר מציע. עם הזמן, גוגל ומנועי חיפוש אחרים יזהו את אתר האינטרנט או הבלוג של האתר כמקור מידע איכותי לאותו נושא וכתוצאה מכך גוגל תשפר את דירוג החיפוש ותסייע ללקוחות פוטנצייאלים למצוא את האתר.
צרו תוכן איכותי באופן עקבי
מומלץ לכתוב ולפרסם תוכן לעתים קרובות ככל האפשר, אך חשוב כי הכמות לא תבוא על חשבון האיכות! ככל שיש באתר תוכן איכותי יותר הכולל מאמרים בתחום העיסוק של האתר ופרסומים בבלוג, האתר ימשוך תנועה אורגנית רבה יותר.
השתמשו בקישורים פנימיים
לאחר שבאתר קיים תוכן איכותי, ניתן לקשר אליו בבלוג ובאתר ובכך, לסייע למבקרים למצוא תוכן רלוונטי יותר. באופן זה תוכלו להשאיר את הגולשים באתר לזמן ארוך יותר, מה שישפר את דירוג האתר בגוגל, פעולה זאת מבוצעת רבות על ידי עסקי קידום אתרים בגוגל.
צרו קישורים נכנסים
גוגל נותנת עדיפות לאתרים המכילים הרבה קישורים נכנסים, במיוחד מאתרים אמינים אחרים. נסו לשכנע לקוחות, חברים, בני משפחה, שותפים, ספקים, בלוגרים, קולגות ועוד להכניס קישורים לאתר שלכם באתר בו הם מחזיקים.
ככל שיש לכם קישורים נכנסים רבים יותר, האתר שלכם יקבל דירוג גבוה יותר כיוון שמנועי החיפוש מזהים אותו כאתר בר-סמכא.
השתמשו ברשתות חברתית
כדאי להשקיע בבניית נוכחות משמעותית ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד. נוכחות משמעותית ברשתות אלו תסייע בפרסום האתר וכתובתו באינטרנט ותוכל למשוך אל האתר שלכם משתמשים רבים אחרים אשר לא יכלו או רצו למצוא את האתר שברשותכם במנוע החיפוש של גוגל.