קידום אתרים איך עושים זאת נכון ?

קידום אתרים ושיווק תוכן באינטרנט מלווים את הליך השיווק של חלק גדול מהעסקים בישראל, כיום, ישנם אתרים שמבוססים על קידום רשתי בלבד וחלקם זוכים לפרסום גדול ומהיר בזכותו, בהתאם בקרב בעלי אתרים רבים עולה השאלה, קידום אתרים איך עושים זאת נכון?

התאמת הפרסום לסוג העסק

מעבר לתהליכים הבסיסיים שמבצעים בעת קידום אתרים ושאליהם נתייחס בהמשך, צעד חשוב שיש לבצע לפני פרסום האתר וקידומו הוא תכנון הפרסום, חשוב להתאים בין סוג העסק, אופיו וקהל לקוחותיו לבין הפרסום האינטרנטי שיבוצע. לצורך העניין, נתייחס לשני סוגי עסקים שונים לגמרי, מסעדה ועסק שליחויות וננסה להבין מה אפיק הפרסום הנכון לכל אחד מהם.

מסעדה – בעידן האינסטגרם תמונה ויראלית אחת של מנה יכולה למשוך אנשים רבים למסעדה, קידום נכון ברשת יכול ליצור באזז אדיר סביב המסעדה. לכן, כדאי לארגן יום צילומים למנות של המסעדה ולדאוג לפרסם תוכן באופן יום יומי בחשבון האינסטגרם של העסק, ישנם עסקים שהפכו לסנסציה תקשורתית וציבורית בזכות האינסטגרם בלבד.

לאחר מכן, כדאי להשקיע בקידום האתר באמצעות בלוגים בנושא אוכל, הבלוגים הללו עוסקים במסעדות ובתחום המזון כאשר אנשים רבים, בינהם מובילי דעה נוהגים לקרוא אותם. מספר ביקורות טובות מבלוגים שונים תמשוך לקוחות חדשים רבים לעסק.

עסק לשליחויות – בניגוד למסעדה אותה אנחנו בוחרים לעיתים קרובות עם העיניים, עסק לשליחויות הוא פחות סקסי, לכן בבואנו לקדם אתר של עסק מסוג זה ננסה לקדם אותו ואת האתר שלו בצורה הקלאסית, כלומר, קידום האתר למקום הראשון בגוגל, שיפור התדמית של האתר באמצעות מיתוג נכון ומושך ועוד.

מחקרים מראים כי חלק הארי של הגולשים ברשת נכנסים לאחת מהתוצאות הראשונות בגוגל בעודם מחפשים בית עסק כלשהו, לכן, הגעה למקומות הראשונים במנועי החיפוש תוביל בהכרח לקפיצה משמעותית בכמות הלקוחות שפונים לעסק באמצעות האתר.

נתוני קידום

קידום אתרים קלאסי

חלק משמעותי בקידום אתרים קלאסי הוא קידום האתר למקום הראשון בגוגל בעת חיפוש מילות מפתח שקשורות לעסק, את המטרה הזאת ישיגו רק חברות שמבינות את אלגוריתם הדירוג של גוגל בצורה מעמיקה ואינטימית, ישנם מספר אלמנטים שמשפיעים על הדירוג ונפרט על חלקם:

אופטימזציית תוכן – על מנה שהאתר שלכם יעלה בעת חיפוש מילות המפתח שחשובות לבעל העסק חשוב שהתוכן של האתר יותאם אליהם, החברות המתמחות בקידום אתרים, יודעות לבצע את ההתאמות האלה בצורה שתקפיץ את דירוג האתר במנועי החיפוש.

יצירת לינקים נכנסים – אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על אלגוריתם החיפוש של גוגל הוא מספר הלינקים החיצוניים שנכנסים לאתר, כלומר, מספר האתרים ברשת שמפנים לאתר שלכם, ככל שיותר אתרים יפנו לאתר שלכם גוגל תעלה את הדירוג של האתר שלכם במנוע החיפוש.

העלאת תוכן חדש לאתר – גוגל מזהה אתרים שמעלים באופן תדיר ומתמשך תוכן חדש אליהם כאתרים טובים ועדכניים, היא מעודדת את בעלי האתרים להמשיך להעלות תוכן על ידי שיפור המיקום של האתרים שלהם במנוע החיפוש.

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קידום נכון
קידום אתרים
למה כל עסק חייב נוכחות באינטרנט ב 2020

עסק אשר מעוניין למקסם את אפיקי הפרסום והשיווק מחויב לבסס נוכחות ברשת. כיצד זה מתבצע ומה חשוב לדעת לגבי מוניטין ברשת? להלן המדריך המלא.   נוכחות באינטרנט בשנת 2020: כורח

קידום סלסלת פירות ראשית
קידום אתרים
קידום אתר של מגשי פירות

אחד החיפושים הפופלרים ביותר בשנים האחרונות בתחום קידום אתרים הוא ללא ספק "מגשי פירות מעוצבים". במאמר הבא נציג סקירה קצרה על השירות וכיצד גם אתם תוכלו לבצע הזמנה של משלוח

מחשב נייד
בניית אתרי אינטרנט
מתקינים וורדפרס ? כל מה שרציתם לדעת!

וורדפרס, נכנס לשוק הישראלי לפני מספר שנים בודדות, ועם זאת, חולל מהפכה ענקית בעולם האינטרנט. ממש הוורדפרס מאפשר לבנות אתר מתקדם, מעוצב ואיכותי עם מעט מאוד שימוש בקוד, אם בכלל.

אס אי או
קידום אתרים
איך לקדם אתר בגוגל בעזרת קישורים?

על מנת לקדם אתר בגוגל יש מספר כלים חשובים שחובה להכיר. תוכן, היבטים טכניים ואיך לא – קישורים. במאמר הבא נדון על איך לקדם אתר בגוגל בעזרת קישורים – נסביר

קידום אתרים
קידום אתרים אורגני לשנת 2019

האתגר של כל עסק הוא לוודא שכשאנשים מחפשים מוצר או שירות שהעסק מציע למכירה הם יוכלו למצוא אותו בקלות, כמו כן, העסקים מעוניינים לעשות זאת באופן אורגני, כלומר מבלי לשלם

רשת חברתית
קידום אתרים
מהן הפעולות שצריך לעשות על מנת לקצר  URL

מה הכוונה? תחילה, נסביר מה הכוונה ב"לקצר "URL. URL  הוא ראשי תיבות באנגלית של Uniform Resource Locator. בעברית התרגום הוא מען משאבים אחיד. הכוונה היא לרצף האותיות שמופיע בלוחית הקישור,

משלוחים לחנויות וירטואליות
טיפים לקידום ודיגיטל
משלוחים לחנויות וירטואליות: מה השירות כולל, מחירים ומה היתרון בחברת בוטיק

מדי יום נפתחות מאות ואלפי חנויות וירטואליות ברחבי האינטרנט במטרה להעניק מוצרים ושירותים לקהל הלקוחות: החל מחנויות תכשיטים, חנויות מזון, חנויות רהיטים ועוד אלף ואחד סוגים. מעבר לכך, כיום כל