האם מותר לקדם רשלנות רפואית בפייסבוק

כל עסק קטן, חברה גדולה מחפשים להיות במדיה החברתית, ובמיוחד בפייסבוק. בנוסף לכך אנשים רבים מעוניינים לקדם אג'נדות ודעות שונות ברשתות החברתיות כדי ליצור השפעה על קהל המשתמשים. לפלטפורמת הפייסבוק כלים רבים שעסקים קטנים כמו מכולות וחנויות קטנות או עסקים גדולים כמו משרדי עורכי דין בהתמחויות שונות או חברות שונות, או אפילו גופי מחאה קטנים יכולים וצריכים להשתמש בהם.

כיום, קיום דף פייסבוק עוזר לתת לגיטימציה לעסקים / אג'נדות רבות בעיני הלקוחות, דרך אחרת להסתכל על זה היא עסק ללא פרופיל בפייסבוק עשויה להיראות מיושנת במקרה הטוב או לא אמינה במקרה הרע. עם כל כך הרבה דרכים לקדם את העסק בפייסבוק, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל.

 

איך ניתן לקדם עסק / אג'נדה בפייסבוק?

  1. יצירת דף עסקי – מאפשר לעסקים להיות סולידיים ומקצועיים, באופן דומה לפרופילים האישיים בפייסבוק, ניתן לסמן "לייק" לדף העסקי ובכך לצבור קהל שיישאר מעודכן בנוגע לעסק וישמש כפוטנציאל לקוחות. כדאי להוסיף כמה שיותר מידע על העסק להגדלת העוקבים.
  2. פרסום באופן קבוע – אמנם חשוב לפרסם באופן קבוע, אך חשוב לא פחות לפרסם תוכן איכותי. יתכן שפרסום פוסטים המשתפים מידע ותמונות מאחורי הקלעים של העובדים ומראים את המוצרים והשירותים יגדילו גם הם את הסיכוי לחשיפה גדולה יותר. זה מראה על המסירות שלך לשקיפות ולאיכות.
  3. קידום הדף – שליחת הזמנות דרך הפייסבוק ללקוחות הנוכחיים, שיתוף קישור דף הפייסבוק באמצעות חתימת הדוא"ל וכרטיסי הביקור. ניתן לשלב אפשרויות קידום מיוחדות בדף הפייסבוק שימשכו את קהל המשתמשים להיכנס לדף ולשתף אותו.
  4. להעסיק את העוקבים – האלגוריתם החדש של פייסבוק מעדיף פוסטים ודפים שיוצרים מעורבות. לפני פרסום משהו בפייסבוק, כדאי לשאול אם זה יצור שיחה. חשוב גם לזכור שפייסבוק היא פלטפורמה של מדיה חברתית, ולכן מומלץ להיות חברתיים.

המפתח למעורבות הוא פרסום תוכן איכותי. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חשוב להיות ידידותי ומשוחח. מומלץ לעדכן בזמן ולהגיב לתגובות והודעות פרטיות באופן מידי.

  1. מינוף חברים של מעריצים – סביר להניח שאנשים ינסו משהו אם חבריהם כבר משתמשים בזה. המדיה החברתית היא 'מפה לאוזן' החדשה. נרצה שאנשים יוכלו לתייג את העסק שלנו כשהם מדברים עלינו הלקוחות הם התומכים הטובים ביותר.

 

בעל עסק ומגנט לייקים

 

 

האם מותר לקדם רשלנות רפואית בפייסבוק?

הרשלנות הרפואית היא מצב בו קיימת פגיעה או נזק במהלך הליך רפואי או טיפול רפואי ע"י אדם העובד במסגרת רפואית (קופת חולים, בית חולים, פרמדיק ועוד). רשלנות רפואית יכולה להתבטא במספר מקרים כמו רשלנות רפואית בסוכרת, בטיפול היריון, ניתוחים כירורגים, אבחנה רפואית ועוד.

ניתן לקדם רשלנות רפואית בפייסבוק. בין אם מדובר בעסק של עורכי דין המתמחים ברשלנות הרפואית על כלל תחומיה או אם מדובר על גוף מחאתי נגד תופעת הרשלנות הרפואית ההולכת וגוברת.

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רשתות חברתיות ראשית
שיווק אינטרנטי
הכל על כתיבה לרשתות החברתיות

כבר כמעט 15 שנים שהרשתות החברתיות מלוות אותנו בכל חגיגה, חופשה או מאורע חדשותי מסעיר. בתחילת שנות ה2000 אתרים כגון "חבר'ה", "מקושרים" הישראלים או "מייספיס" הבינלאומית סימנו את תחילת התופעה.

שיפודים
שיווק אינטרנטי
שיווק חברות קייטרינג ברשת

גם אתם חיפשתם ברשת "חברות קייטרינג מובילות?" ובכן, אתם ממש לא לבד. בדובר באחד החיפושים המובילים במנוע החיפוש, ולא בכדי. מה הופך את השיווק של חברות הקייטרינג לכל כך מוצלח?

לוח ומנורה
שיווק אינטרנטי
סביבות למידה טכנולוגיות

בעולם טכנולוגי אשר מתפתח בכל יום, נדרש לבצע שינויים משמעותיים במרחב הלימודי. כיצד עושים את זה? במאמר הבא נבין לעומק מה נדרש בכדי להפוך את הסביבה הקיימת לסביבה טכנולוגית ומתקדמת.

אשת קידום
שיווק אינטרנטי
שיווק לחברה גדולה

כמו כל מוצר, חדש או ישן, שנמצא בשוק – גם המוצר שלנו זקוק לשיווק ופרסום. אין מוצר שיכול להצליח, להתפרסם ולמכור את עצמו ללא פרסום, ולכן חשוב מאוד לתת דגש

קידום נכון
קידום אתרים
קידום אתרים איך עושים זאת נכון ?

קידום אתרים ושיווק תוכן באינטרנט מלווים את הליך השיווק של חלק גדול מהעסקים בישראל, כיום, ישנם אתרים שמבוססים על קידום רשתי בלבד וחלקם זוכים לפרסום גדול ומהיר בזכותו, בהתאם בקרב

מנהלת
עסקים באינטרנט
בוגרי קורסים בהייטק שאשכרה הצליחו בגדול

לעיתים אנשים מתייחסים לקורסי הייטק שמציעות מכללות מקצועיות ומתמחות בזלזול, בטענה שלימודים אמיתיים צריך ללמוד באוניברסיטה, הטענה הזאת מופרכת מיסודה, מכמה סיבות הראשונה היא שבזמן שמי שבוחר ללמוד באוניברסיטה יצטרך

אנשים ומכשירים
טיפים לקידום ודיגיטל
רימרקטינג: מה זה אומר וכל הסיבות לעשות את זה

רימרקטינג היא אחת משיטות השיווק הנפוצות בעולם הדיגיטל, אשר מאפשרת ללקוח לעבור תהליך של הבנה והפנמה לפני שהוא בוחר לרכוש מוצר או שירות. קצב החיים הדינאמי דורש מאיתנו להעניק תשומת

digital for personal websites
טיפים לקידום ודיגיטל
טיפים לקידום אתרי תדמית

כיום כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט שמטרתו לקדם את העסק ואת תדמיתו, אולם בעוד שאתרים מסויימים תופסים תאוצה וחושפים את העסק לאלפי ועשרות אלפי משתמשים ולקוחות פוטנציאלים ישנם אתרים