איך לעשות קמפיין משפיענים באינסטגרם?

מעוניינים בלעשות קמפיין יחודי למותג שלכם ואתם רוצים שזה יגיע לכמה שיותר אנשים?

היום הדרך הטובה ביותר היא דרך משפיענים באינסטגרם.

לשם כך ארגנו לכם מדריך קצר על איך לעשות קמפיין משפיענים באינסטגרם.

 

שלב הראשון:

נתחו והבינו מי הוא הקהל העוקבים והלקוחות אותם אתם רוצים למשוך. לאחר ניתוח זה תוכלו להתאים לכם את המשפיענים הנכונים למותג שלכם. נסו באותה נשימה להבין גם אם לאותו משפיען יש קהל עוקבים אמיתי או מזויף בשביל שהקמפיין יילך למקום הנכון ושיוכל להתרומם קדימה.

 

שלב שני:

הצבת יעדים- הציבו לעצמכם את היעד אותו אתם רוצים להגיע אליו. לכל משפיען יש רמת מוערבות שונה ויחד עם זה גם מגיע תקציב שונה.

 

שלב שלישי:

התאמת הקמפיין למשפיען שבחרתם- לא בהכרח הקמפיין שלכם יתאים בדיוק למשפיען. חשוב לא לכפות את הדרך שבא אתם רוצים לשווק על המשפיען כי זה עלול ליצור תוכן לא טוב שלעיתים יש בו יותר נזק מתועלת. במידה ואתם מעוניינים שתהיה התאמה מושלמת התייעצו עם סוכנות המשפיענים או המשפיען עצמו ונסו לקבל אדפטציה מתאימה.

 

שלב רביעי:

טקסטים מוכתבים – out . אתם כמנהלי מותג לעיתים חוששים לתת לאדם זר לנהל לכם את הקרייאטיב או לתת למשפיען לכתוב את התוכן בעצמו, זכרו כי אותם משפיענים הגיעו לאן שהגיעו בזכות ולא בחסד בזכות יכולות הקריאייטיב שלהם, טקסטים מוכתבים נראים ונשמעים בצורה הזאת ובכך לא יווצר קפמיין פלואידי וטבעי.

 

שלב חמישי:

תכננו קמפיין אסטרטגי- המשמעות היא שפירסום לקהל של המשפיען בצורה חד פעמית לא תתרום יותר מידי לקמפיין ולכן אתם תצטרכו לחשוב חכם איך לפרסם את המותג שלכם, באיזה תדירות ומתי כדי שהוא יתפרסם מבחינת זמנים.

 

שלב שישי:

דרשו בלעדיות- אתם מעוניינים שהקמפיין שלכם יהיה ייחודי ושלא כל שבוע אותו משפיען יפרסם מותגים של חברות מתחרות ולכן דרשו בלעדיות מהמשפיענים שבחרתם, זה יוביל אתכם לקמפיין מוצלח ונכון יותר.

 

שלב שביעי:

מה הפלטפורמה הנכונה? התאימו את הפלטפורמה שאתם מעוניינים בה לכל כלי שיווקי. בין אם זה דרך פייסבוק שמניעים מעולה הגעה לדף נחיתה או פנייה לקהלים מבוגרים יותר או פרסום ממומן באינסטגרם שמאפשר רמת מוערבות גבוהה יותר אך יחד עם זאת טווח הגילאים קטן יותר. או אפילו דרך יוטוב שמעולה בחשיפה של המותג שלכם דרך וידאו וסירטונים.

 

שלב שמיני:

מאחורי הקלעים- שימוש במשפיענים יכול לתת לכם גישה לאירועי השקה שגם דרכם אתם יכולים להשתמש ביחסי הציבור שלהם ושהם יוכלו לעלות את המותג שלכם בזמן או לפני או אחרי אירוע ההשקה.

לסיכום, בנינו לכם מדריך לאיך לעשות קמפיין בעזרת משפיענים, שמונה השלבים האלו יבטיחו לכם קמפיין טוב ונכון ושיהיה בהצלחה!

 

אפליקציה מובחרת

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אפליקציה נבחרת
טיפים לקידום ודיגיטל
פיתוח אפליקציות – איך עושים זאת נכון?

חושבים כבר הרבה זמן לפתח אפליקציה חדשה ומקורית? מחפשים טיפים לפיתוח ולקידום אפליקציות? הצבתם לעצמכם רף הורדות מיוחל גבוה למדי? מעולה. המאמר הזה ככל הנראה מיועד בשבילכם. הקושי איתו מתמודד

רשת
טיפים לקידום ודיגיטל
כללים לשיווק נכון בווטסאפ

עברו כבר כמה שנים מאז ווטסאפ נכנסה בסערה לחיינו, וכבשה מקום של כבוד בטלפון הסלולרי של רובנו. כמעט בלתי אפשרי למצוא אדם שעל הטלפון החכם שלו לא מותקנת אפליקציית ווטסאפ

עוקב חדש
טיפים לקידום ודיגיטל
האם אינסטגרם ימחקו את העוקבים הקנויים שלי?

כל משתמש מנוסה באינסטגרם יודע שכמות העוקבים שיש לך עושה את כל ההבדל בחוויית המשתמש ובמה שאתה יכול להפיק המפרופיל שלך. משתמשים עם עוקבים רבים יקבלו יותר לייקים, יותר תגובות,

תוכנה פופולרית
טיפים לקידום ודיגיטל
קידום אתרים: הכירו 8 תוספים שיעזרו לכם

כפי שאתם בוודאי יודעים, עולם קידום האתרים הוא עולם מאוד דינאמי. מדובר על תחום שלפני כמה שנים כלל לא היה קיים, אך היום התחום הזה חי ובועט. הוא דינאמי ומשתנה,