ראיון טלוויזיוני ככלי שיווקי: למי זה מתאים?

בתור מי שמחזיקים בעסק ורוצים לשווק אותו בכל מחיר, יש כלל שעומדים לרשותינו. אחד הכלים הללו הוא ראיון טלוויזיוני שיאפשר לכם להציג את העסק בצורה של ראיון וכמובן לקבל רמת חשיפה גבוהה. הכלי של ראיון טלוויזיוני הוא אמנם כלי אפקטיבי, אולם חשוב להבין שהוא לא מתאים לכולם. כאן נעזור לכם להבין האם הוא מתאים במקרה שלכם ואם כן כיצד להפיק ממנו את המירב.

 

ראיון טלוויזיוני

ראיון טלוויזיוני הוא אמצעי פרסום ייחודי. בניגוד לפרסומת רגילה שבה אתם צריכים להעביר מסר מסוים בנוגע לעסק בצורה כמה שיותר מהירה, ברגע שמדובר על ראיון טלוויזיוני יש לכם זמן מסך רב יותר, ואפשר לרדת לניואנסים עמוקים ביחס לעסק. ברוב המקרים, ראיון טלוויזיוני יכול לעשות טוב לעסק שלכם, אבל זה בתנאי שמתכוננים אליו טוב. כנסו לכאן לקביעת ראיון עם אברי גלעד, אבל בינתיים, הנה כמה דברים שיעזרו לכם להבין האם זה רלוונטי במקרה שלכם.

ראיון טלוויזיוני

אצל מי אתם מתראיינים

הדבר הראשון שעליכם לברר הוא אצל מי נערך הריאיון הטלוויזיוני. אם מדובר על דמות שנחשבת שם דבר בתחום שבו אתם עוסקים, לראיון יכול להיות אפקט חיובי על הפרסום כיון שמעתה והלאה העסק שלכם יזוהה עם הדמות הזו. אותו הדבר ביחס לאנשים מפורסמים שיערכו את הריאיון, הם ייצרו זהות בינם לעסק מה שכמובן ישרת את המטרות העסקיות שלכם בטווח הארוך.

 

מה המתחרים שלכם עושים

לא בכל תחום ראיון טלוויזיוני הוא כלי פרסום מקובל. אחת הדרכים להבין האם בתחום שלכם כדאי להשתמש בו היא לראות מה המתחרים שלכם עשו, בדגש על המתחרים החזקים יותר בתחום. כך תוכלו להבין האם מדובר על כלי אפקטיבי שיוכל באמת להגדיל את המכירות שלכם, או שאולי יש סיבה שדווקא גרמה לכוחות החזקים ביותר בתחום להימנע משימוש בכלי הזה.

 

מה אתם רוצים לומר

אם החלטתם ללכת על ראיון טלוויזיוני קחו בחשבון שאתם צריכים להתכונן אליו בצורה קפדנית. במהלך הריאיון התשובות שלכם צריכות להיות קצרות ולהביע ביטחון רב במוצר ובעסק. זכרו שבמהלך ראיון טלוויזיוני אפשר גם לראות אתכם, ולכן שפת הגוף צריכה להביע כל הזמן את המסרים הללו.

בהקשר הזה חשוב לציין את הצורך בהכנה לראיון. אל תחשבו שבגלל שמדובר על העסק שלכם אתם תדעו לתת כל תשובה, ושבו עם עצמכם כדי לחשוב מראש מה תענו על כל דבר ואיך תנסחו את עצמכם בצורה בהירה ונינוחה.

 

לסיכום

ראיון טלוויזיוני יכול להיות כלי פרסום אפקטיבי אם יודעים כיצד לגשת אליו. אם מי שמראיי אתכם היא דמות שקשורה לתחום העיסוק שלכם הריאיון יכול לייצר לכם לקוחות חדשים. עם זאת, כדי שזה יקרה עליכם להיות ערוכים היטב לראיון. הכינו תשובות מראש ונסו לחשוב מה השאלות שהכי סביר שאתם הולכים להישאל במהלך הריאיון הטלוויזיוני.

מה אתם רוצים לומר

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ראיון טלוויזיוני ככלי שיווקי: למי זה מתאים?

מידע נוסף בנושא

10 יתרונות השימוש ב-ESIM במהלך טיול בחול

כרטיס ה-SIM הווירטואלי הנקרא ESIM, הפך בשנים האחרונות לפתרון פופולרי עבור מטיילים ברחבי העולם. הטכנולוגיה הזו, המוטמעת ישירות במכשיר הסלולרי, מציעה מגוון יתרונות משמעותיים לעומת

חבילות הסלולר של אקספון שוברות את השוק

שוק הסלולר בישראל עובר בשנים האחרונות שינויים משמעותיים, בעיקר בזכות חברות שמביאות תחרות אמיתית לצרכן. התחרות הזו מביאה לשיפור בתנאים ובמחירים, מה שמאפשר לנו, הלקוחות,

10 דרכים לקדם את עצמך ביוטיוב

יוטיוב הפכה לאחת הפלטפורמות המובילות לשיתוף תוכן וידאו ברשת. עבור יוצרי תוכן, עסקים ומותגים, היא מהווה הזדמנות מצוינת להגיע לקהל רחב ולבנות נוכחות משמעותית ברשת.