רימרקטינג: מה זה אומר וכל הסיבות לעשות את זה

רימרקטינג היא אחת משיטות השיווק הנפוצות בעולם הדיגיטל, אשר מאפשרת ללקוח לעבור תהליך של הבנה והפנמה לפני שהוא בוחר לרכוש מוצר או שירות.

קצב החיים הדינאמי דורש מאיתנו להעניק תשומת לב להרבה מאוד גורמים שקוטעים את שגרת היום יום שלנו. אנו חשופים בכל רגע שעובר לאינספור הצעות שיווקיות והתחרות על הקשב שלנו כצרכנים רק הולכת וגוברת. שיטת הרימרקטינג היא מרכיב חשוב כמעט בכל קמפיין שיווק דיגיטלי. היא מאפשרת לבעלי עסקים להציג מסר שיווקי חוזר ללקוח בנקודות זמן שונות ובפלטפורמות שונות. למה זה טוב? בואו נסתכל על הדברים מנקודת מבטו של הלקוח.

נתונים שיווקים

איך רימרקטינג יכול לסייע בהגדלת אפקטיביות הקמפיין השיווקי?

הכירו את גל, אב צעיר ונרגש, שצופה במודעת פיסבוק, אשר קוראת לו ולאשתו להרשם לסדנה שבה יקבלו כלים כיצד לגמול את התינוק הצעיר מאכילת לילה. זהו התינוק הראשון של בני הזוג, הם לחוצים מאוד, וסדנה כזאת נראית רעיון נפלא. האם קיימת אפשרות מעשית שהאב הצעיר יקבל לבדו את ההחלטה על רישום לסדנה? בהחלט. אם הוא מעוניין להתגרש בקרוב. התשובה האמיתית היא שכמובן שלא.

בכל מקרה, הבעל רושם לעצמו שעליו לדבר עם זוגתו שתחיה לכשיגיע הביתה. בערב, הוא רואה את אותה מודעה, כאשר הוא גולש באתר חדשות פופולרי. הוא מיד פונה לאשתו, שמתלהבת מהרעיון, אך מבקשת שהות של יום על מנת לבדוק שאמה תוכל לשמור על התינוק המתוק בזמן שהם יהיו בסדנה.

עובר יום נוסף, החמות הודיעה על הסכמתה לשתף פעולה עם רעיון הסדנה, אך הבעל, ששכח מן העניין לא פנה אל מארגני הסדנה. בינתיים הוא גולש בפורטל תוכן אחר, שמציג לו בפעם האחרונה את המודעה, ובא לציון גואל.

היתרונות של קמפיין רימרקטינג

לקמפיין רימרקטינג, כפי שהצגנו בדוגמה שתוארה כאן, יתרונות רבים: הוא משמש כמעין שעון מעורר או כלי תזכורת ללקוח אודות המוצר או השירות שבו התעניין, מאפשר להגיע ללקוחות שרמת הבשלות שלהם לקראת רכישה פוטנציאלית היא גבוהה, וממתג את העסק באופן שוטף ומסביב לשעון.

לסיכום

אין ספק שקמפיין שיווק דיגיטלי, המתבסס על עיקרון הרימרקטינג, הינו קמפיין אפקטיבי יותר מקמפיין המנוהל ללא עיקרון זה. קמפיין מסוג זה עתיד להמיר אחוז גבוה יותר של מתעניינים, ולהיות מכוון ללקוחות פוטנציאלים בדיוק בפרק הזמן שבו הם זקוקים למוצר או השירות. עלינו כמפרסמים לזכור תמיד שהתחרות על תשומת ליבו של הלקוח רק הולכת וגוברת ככל שערוצי הפרסום מתפתחים ומתרבים. שימוש מושכל ברימרקטינג יכול לחולל מהפכה בכל הקשור לתזמון ותעדוף זמני הפניה ללקוח. זאת, משום שאחד המרכיבים הבסיסיים הכי משמעותיים של כל קמפיין פרסומי, הוא הרלוונטיות, הסמיכות לאירוע, ומתן הערך ללקוח שכבר בשל לקבל החלטה על התקשרות מול בית העסק.

לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עסקים באינטרנט

איך לקדם טכנאי מזגנים

זקוקים לשירותי טכנאי מזגנים? במאמר הבא נעניק לכם את ההסבר המקיף בנוגע ליצירת קשר עם טכנאי מזגנים לצורך תיקון או התקנה של המזגן שלכם.   שוק המזגנים – שוק תחרותי

מסך של מחשב
קניות באינטרנט

איך למכור (והרבה) באיביי

שמעתם כבר על איביי? אם כן מעולה! ואם לא, זה בדיוק הזמן המושלם. אם היו אומרים לכם שאתם יכולים למכור והרבה באיביי ולעשות מזה הכנסה פאסיבית יפה ואף להפוך אותה

מחשב
בניית אתרי אינטרנט

יצירת היררכיה נכונה באתר

עד היום הייתם בטוחים שכל הדפים שלכם באתר חשובים באותה מידה? לא היה לכם מושג שצריך להשקיע בהיררכיה ביניהם? אם כך, כדאי שתדעו שזו טעות. גוגל, בסופו של דבר, מבין

קידום סלסלת פירות ראשית
קידום אתרים

קידום אתר של מגשי פירות

אחד החיפושים הפופלרים ביותר בשנים האחרונות בתחום קידום אתרים הוא ללא ספק "מגשי פירות מעוצבים". במאמר הבא נציג סקירה קצרה על השירות וכיצד גם אתם תוכלו לבצע הזמנה של משלוח

אתר מקודם ואיש קידום
טיפים לקידום ודיגיטל

פירורי לחם: מהם ולמה הם חשובים כל כך

עם מאות מדריכים על קידום אתרים ברחבי הרשת, היום נתעסק בפרמטר מאוד חשוב בעולם הקידום והוא פירורי לחם. המדריך הבא נכתב על ידי מיטב המומחים בתחום קידום אורגני אשר חוו

מחשב נייד
בניית אתרי אינטרנט

מתקינים וורדפרס ? כל מה שרציתם לדעת!

וורדפרס, נכנס לשוק הישראלי לפני מספר שנים בודדות, ועם זאת, חולל מהפכה ענקית בעולם האינטרנט. ממש הוורדפרס מאפשר לבנות אתר מתקדם, מעוצב ואיכותי עם מעט מאוד שימוש בקוד, אם בכלל.

לוגואים פופולריים
עיצוב לוגו

בוא נדבר ביזנס: כמה עולה לעצב לוגו לעסק קטן?

כשמחפשים את צמד המילים "עיצוב לוגו" בגוגל, מקבלים מגוון רחב של תוצאות – מעצבים גרפים, משרדי פרסום וסטודיו'ז לעיצוב גרפי מציעים את שירותיהם במחירים שונים, הנעים בין מאות לאלפי שקלים.