שיווק באינטרנט – עשה ואל תעשה

פעולת שיווק המוצר או השירות שאתם מציעים לקהל האנשים, היא אחת הפעולות החשובות ביותר להצלחת העסק, והיא משפיעה רבות על רמת ההצלחה שלך. על מנת לעמוד ביעדים שאתם מציבים לעצמכם ולהגדיל את היקף המכירות, אתם מוכרחים להשתמש בשיטות שיווק שונות. קבלו מספר טיפים וממה כדאי להימנע בתחום השיווק.

עולם השיווק האינטרנטי

בעלי עסק חדש או שאתם מוכרים מוצר או שירות מסוים? על מנת להביא את השירות לתודעת האנשים, ולהגדיל את היקף המכירות שלכם, תצטרכו להשתמש בצורה נכונה בתחום שנקרא- שיווק באינטרנט. שיווק שמבוצע בצורה טובה ואפקטיבית, עשוי להניב רווחים אסטרונומיים ולהניע עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים לכדי רכישה. השיווק, הוא שמה שמקנה לעסק או למוצר שלכם את היכולת להגיע לתודעת האנשים.

חשבו כמה פעמים ראיתם פרסומת באתר אינטרנט או בכל מקום אחר על מוצר או שירות מסוים, וכעבור כמה ימים כבר שילמתם על המוצר? זו הגדולה של השיווק. הכנו לפניכם מספר טיפים שיסייעו לכם להצליח בעולם השיווק. כמו כן, הוספנו מספר פעולות שעליכם להימנע מלעשות אותם- פוגעות באפשרות שלנו לשווק את העסק.

מוכנים? קחו דף ועט ותתחילו לרשום!

מקדם מקצועי

עשה ואל תעשה

נתחיל במה כדאי לכם לעשות. נסו למקד את העסק שלכם בתחום אחד. מה הכוונה? נניח ויש לכם חברת הובלות שאתם רוצים לקדם. כאשר אתם מבצעים את תהליך השיווק באינטרנט, נסו להימנע מכניסה לנושאים אחרים שאתם פחות קשורים אליהם. כך לדוגמא, חברת רהיטים שרוצה לקדם את עצמה, אך מתמקדת בתחום הרהיטים המועברים יותר מדי, עשויה "לפספס את מטרת השיווק", ולהביא לתוצאות ירודות ואיטיות יותר.
פעולה נוספת שכדאי לכם לעשות היא להתייעץ עם חברה מתחום השיווק באינטרנט. מדובר בתחום שדורש התמקצעות והכרת טכניקות הקידום השונות. כדאי ומומלץ להשקיע כסף אצל חברה כזו, והיא תדע למנף את ההשקעה שלכם פי כמה מונים, מאשר מה שאתם תוכלו לעשות עם הכסף.

נמשיך במה כדאי לא לעשות. לא להשקיע את כספי הקידום ללא קבוצת מיקוד. בכל מוצר או עסק שאתם בוחרים לשווק, תהייה קבוצת מיקוד של אוכלוסייה מסוימת שהמוצר יתאים יותר עבורה. כך לדוגמא, אם אתם מעוניינים למכור ציוד אגרוף ואומנויות לחימה, קבוצת המיקוד הרלוונטית עבורכם תהייה אנשים העוסקים בתחום- בין אם באופן מקצועי ובין אם בתור תחביב. האידיאל מבחינת שיווק הכסף לקידום, יהיה להתמקד בקבוצות כמו אלה, שהסיכוי שתצליחו לייצר משם לקוחות פוטנציאליים יהיה גדול יותר מאשר שיווק אינטנסיבי לקבוצות אחרות.
פעולה נוספת שכדאי שתימנעו לעשות אותה, היא להשקיע את כל הכסף באפיק קידום אחד. כך לדוגמא, השקעה של כל התקציב בתחום הרשתות החברתיות בלבד, תהייה לעיתים פחות אפקטיבית מאשר פיצול התקציב גם באתרי אינטרנט ובפורומים ייעודים בנושא.

לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עסקים באינטרנט

איך לקדם טכנאי מזגנים

זקוקים לשירותי טכנאי מזגנים? במאמר הבא נעניק לכם את ההסבר המקיף בנוגע ליצירת קשר עם טכנאי מזגנים לצורך תיקון או התקנה של המזגן שלכם.   שוק המזגנים – שוק תחרותי

מסך של מחשב
קניות באינטרנט

איך למכור (והרבה) באיביי

שמעתם כבר על איביי? אם כן מעולה! ואם לא, זה בדיוק הזמן המושלם. אם היו אומרים לכם שאתם יכולים למכור והרבה באיביי ולעשות מזה הכנסה פאסיבית יפה ואף להפוך אותה

מחשב
בניית אתרי אינטרנט

יצירת היררכיה נכונה באתר

עד היום הייתם בטוחים שכל הדפים שלכם באתר חשובים באותה מידה? לא היה לכם מושג שצריך להשקיע בהיררכיה ביניהם? אם כך, כדאי שתדעו שזו טעות. גוגל, בסופו של דבר, מבין

קידום סלסלת פירות ראשית
קידום אתרים

קידום אתר של מגשי פירות

אחד החיפושים הפופלרים ביותר בשנים האחרונות בתחום קידום אתרים הוא ללא ספק "מגשי פירות מעוצבים". במאמר הבא נציג סקירה קצרה על השירות וכיצד גם אתם תוכלו לבצע הזמנה של משלוח

אתר מקודם ואיש קידום
טיפים לקידום ודיגיטל

פירורי לחם: מהם ולמה הם חשובים כל כך

עם מאות מדריכים על קידום אתרים ברחבי הרשת, היום נתעסק בפרמטר מאוד חשוב בעולם הקידום והוא פירורי לחם. המדריך הבא נכתב על ידי מיטב המומחים בתחום קידום אורגני אשר חוו

מחשב נייד
בניית אתרי אינטרנט

מתקינים וורדפרס ? כל מה שרציתם לדעת!

וורדפרס, נכנס לשוק הישראלי לפני מספר שנים בודדות, ועם זאת, חולל מהפכה ענקית בעולם האינטרנט. ממש הוורדפרס מאפשר לבנות אתר מתקדם, מעוצב ואיכותי עם מעט מאוד שימוש בקוד, אם בכלל.

לוגואים פופולריים
עיצוב לוגו

בוא נדבר ביזנס: כמה עולה לעצב לוגו לעסק קטן?

כשמחפשים את צמד המילים "עיצוב לוגו" בגוגל, מקבלים מגוון רחב של תוצאות – מעצבים גרפים, משרדי פרסום וסטודיו'ז לעיצוב גרפי מציעים את שירותיהם במחירים שונים, הנעים בין מאות לאלפי שקלים.