שיווק לחברה גדולה

כמו כל מוצר, חדש או ישן, שנמצא בשוק – גם המוצר שלנו זקוק לשיווק ופרסום. אין מוצר שיכול להצליח, להתפרסם ולמכור את עצמו ללא פרסום, ולכן חשוב מאוד לתת דגש חזק על נושא זה. לא רק לפרסם כמובן, אלא מומלץ לבצע תהליך של שיווק לחברה גדולה, כך הסיכויים של המוצר להתפרסם ולהצליח גדלים ומתרחבים.

גוגל ועוד רשתות אינטרנטיות

מאיפה מתחילים?

ניקח כדוגמה דמיונית דגני בוקר חדשים שנקרא להם "גוד מורנינג האני", דגני בוקר בטעם דבש. היצרנים של "גוד מורנינג האני" יודעים שיש להם תחרות גדולה בשוק דגני הבוקר, היות ועל המדף כבר נמצאים המון סוגי דגני בוקר מכל המינים. מעבר לתהליך של בידול ומיתוג שעל היצרנים לעשות, הם צריכים לעשות מהלך שיווקי גדול מאוד על מנת להצליח ולהתפרסם.

שיווק לחברה גדולה

תהליך הפרסום יכול להיות נהדר. המוצר שלנו "גוד מורנינג האני" יכול להופיע כעת על שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, תשדירי רדיו, באנרים, דפי נחיתה – כל מה שעולה על דעתכם. אבל המבחן האמיתי יהיה מבחן הרכישה של הצרכנים. ואיפה הצרכנים האלה נמצאים? בחברות הגדולות.

מה המטרה?

המטרה שלנו בתור יצרנים היא לקיים תהליך של שיווק לחברה גדולה, על מנת שהמוצר שלנו יופיע במדפים שלה, ועצם קיום המוצר שלנו על המדף של החברה הגדולה, יהווה מעין חותמת על טיב המוצר. שיווק לחברה גדולה יכול להיעשות במגוון דרכים – החל מדרכי הפרסום עליהם דיברנו קודם לכן, ועד הגעה אל משרדי החברה הגדולה, שליחת מארזים במתנה, ובעצם – כל מה שיכול לפתוח לנו דלת בדרך לשיווק לחברה גדולה. (ומה זה בעצם שיווק דיגיטלי?).

ברגע שהמוצר שלנו ישב על אותו המדף עם מוצרים שקיימים כבר שנים בשוק, תתחיל תחרות. בתחרות הזו לא בהכרח ינצח המוצר הכי בריא, הכי טעים או הכי זול. יכול מאוד להיות שבתחרות הזו ינצח המוצר שיש לו את תהליכי הפרסום והשיווק הכי נרחבים, מקיפים ומספקי מידע. לכן, חשוב מאוד להקפיד – בעיקר בהתחלה אך גם לאורך הדרך, על פרסום יעיל ושיווק לחברה גדולה.

על אחת כמה וכמה תהליכי השיווק לחברה גדולה והפרסום הם חשובים למוצר חדש על המדף וגם בשוק עצמו. מוצר כמו xtra size הוא מוצר שמביא איתו בשורה, והבשורה הזו צריכה למצוא את דרכה עד לאוזניהם של הצרכנים שלנו. הדרך אליהם יכולה להיעשות במגוון צורות, אבל בסוף השאיפה שלנו היא לקיים שיווק לחברה גדולה, כך שהעבודה שלנו תיעשה במהירות, ביעילות, ובהיקף רחב של צרכנים.

תוכלו להיכנס לאתר שלנו למידע נוסף, ולהבין עוד אודות המוצר ועל חשיבות השיווק לחברה גדולה עבורו.

להלן מאמר נוסף בנושא – מספר כלים לשיווק נכון של העסק למעבר למאמר לחצו כאן.

 

לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עסקים באינטרנט

איך לקדם טכנאי מזגנים

זקוקים לשירותי טכנאי מזגנים? במאמר הבא נעניק לכם את ההסבר המקיף בנוגע ליצירת קשר עם טכנאי מזגנים לצורך תיקון או התקנה של המזגן שלכם.   שוק המזגנים – שוק תחרותי

מסך של מחשב
קניות באינטרנט

איך למכור (והרבה) באיביי

שמעתם כבר על איביי? אם כן מעולה! ואם לא, זה בדיוק הזמן המושלם. אם היו אומרים לכם שאתם יכולים למכור והרבה באיביי ולעשות מזה הכנסה פאסיבית יפה ואף להפוך אותה

מחשב
בניית אתרי אינטרנט

יצירת היררכיה נכונה באתר

עד היום הייתם בטוחים שכל הדפים שלכם באתר חשובים באותה מידה? לא היה לכם מושג שצריך להשקיע בהיררכיה ביניהם? אם כך, כדאי שתדעו שזו טעות. גוגל, בסופו של דבר, מבין

קידום סלסלת פירות ראשית
קידום אתרים

קידום אתר של מגשי פירות

אחד החיפושים הפופלרים ביותר בשנים האחרונות בתחום קידום אתרים הוא ללא ספק "מגשי פירות מעוצבים". במאמר הבא נציג סקירה קצרה על השירות וכיצד גם אתם תוכלו לבצע הזמנה של משלוח

אתר מקודם ואיש קידום
טיפים לקידום ודיגיטל

פירורי לחם: מהם ולמה הם חשובים כל כך

עם מאות מדריכים על קידום אתרים ברחבי הרשת, היום נתעסק בפרמטר מאוד חשוב בעולם הקידום והוא פירורי לחם. המדריך הבא נכתב על ידי מיטב המומחים בתחום קידום אורגני אשר חוו

מחשב נייד
בניית אתרי אינטרנט

מתקינים וורדפרס ? כל מה שרציתם לדעת!

וורדפרס, נכנס לשוק הישראלי לפני מספר שנים בודדות, ועם זאת, חולל מהפכה ענקית בעולם האינטרנט. ממש הוורדפרס מאפשר לבנות אתר מתקדם, מעוצב ואיכותי עם מעט מאוד שימוש בקוד, אם בכלל.

לוגואים פופולריים
עיצוב לוגו

בוא נדבר ביזנס: כמה עולה לעצב לוגו לעסק קטן?

כשמחפשים את צמד המילים "עיצוב לוגו" בגוגל, מקבלים מגוון רחב של תוצאות – מעצבים גרפים, משרדי פרסום וסטודיו'ז לעיצוב גרפי מציעים את שירותיהם במחירים שונים, הנעים בין מאות לאלפי שקלים.