שיווק לחברה גדולה

כמו כל מוצר, חדש או ישן, שנמצא בשוק – גם המוצר שלנו זקוק לשיווק ופרסום. אין מוצר שיכול להצליח, להתפרסם ולמכור את עצמו ללא פרסום, ולכן חשוב מאוד לתת דגש חזק על נושא זה. לא רק לפרסם כמובן, אלא מומלץ לבצע תהליך של שיווק לחברה גדולה, כך הסיכויים של המוצר להתפרסם ולהצליח גדלים ומתרחבים.

גוגל ועוד רשתות אינטרנטיות

מאיפה מתחילים?

ניקח כדוגמה דמיונית דגני בוקר חדשים שנקרא להם "גוד מורנינג האני", דגני בוקר בטעם דבש. היצרנים של "גוד מורנינג האני" יודעים שיש להם תחרות גדולה בשוק דגני הבוקר, היות ועל המדף כבר נמצאים המון סוגי דגני בוקר מכל המינים. מעבר לתהליך של בידול ומיתוג שעל היצרנים לעשות, הם צריכים לעשות מהלך שיווקי גדול מאוד על מנת להצליח ולהתפרסם.

שיווק לחברה גדולה

תהליך הפרסום יכול להיות נהדר. המוצר שלנו "גוד מורנינג האני" יכול להופיע כעת על שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, תשדירי רדיו, באנרים, דפי נחיתה – כל מה שעולה על דעתכם. אבל המבחן האמיתי יהיה מבחן הרכישה של הצרכנים. ואיפה הצרכנים האלה נמצאים? בחברות הגדולות.

מה המטרה?

המטרה שלנו בתור יצרנים היא לקיים תהליך של שיווק לחברה גדולה, על מנת שהמוצר שלנו יופיע במדפים שלה, ועצם קיום המוצר שלנו על המדף של החברה הגדולה, יהווה מעין חותמת על טיב המוצר. שיווק לחברה גדולה יכול להיעשות במגוון דרכים – החל מדרכי הפרסום עליהם דיברנו קודם לכן, ועד הגעה אל משרדי החברה הגדולה, שליחת מארזים במתנה, ובעצם – כל מה שיכול לפתוח לנו דלת בדרך לשיווק לחברה גדולה. (ומה זה בעצם שיווק דיגיטלי?).

ברגע שהמוצר שלנו ישב על אותו המדף עם מוצרים שקיימים כבר שנים בשוק, תתחיל תחרות. בתחרות הזו לא בהכרח ינצח המוצר הכי בריא, הכי טעים או הכי זול. יכול מאוד להיות שבתחרות הזו ינצח המוצר שיש לו את תהליכי הפרסום והשיווק הכי נרחבים, מקיפים ומספקי מידע. לכן, חשוב מאוד להקפיד – בעיקר בהתחלה אך גם לאורך הדרך, על פרסום יעיל ושיווק לחברה גדולה.

על אחת כמה וכמה תהליכי השיווק לחברה גדולה והפרסום הם חשובים למוצר חדש על המדף וגם בשוק עצמו. מוצר כמו xtra size הוא מוצר שמביא איתו בשורה, והבשורה הזו צריכה למצוא את דרכה עד לאוזניהם של הצרכנים שלנו. הדרך אליהם יכולה להיעשות במגוון צורות, אבל בסוף השאיפה שלנו היא לקיים שיווק לחברה גדולה, כך שהעבודה שלנו תיעשה במהירות, ביעילות, ובהיקף רחב של צרכנים.

תוכלו להיכנס לאתר שלנו למידע נוסף, ולהבין עוד אודות המוצר ועל חשיבות השיווק לחברה גדולה עבורו.

להלן מאמר נוסף בנושא – מספר כלים לשיווק נכון של העסק למעבר למאמר לחצו כאן.

 

לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לוגואים פופולריים
בניית אתרי אינטרנט

בוא נדבר ביזנס: כמה עולה לעצב לוגו לעסק קטן?

כשמחפשים את צמד המילים "עיצוב לוגו" בגוגל, מקבלים מגוון רחב של תוצאות – מעצבים גרפים, משרדי פרסום וסטודיו'ז לעיצוב גרפי מציעים את שירותיהם במחירים שונים, הנעים בין מאות לאלפי שקלים.

אס אי או
קידום אתרים

איך לקדם אתר בגוגל בעזרת קישורים?

על מנת לקדם אתר בגוגל יש מספר כלים חשובים שחובה להכיר. תוכן, היבטים טכניים ואיך לא – קישורים. במאמר הבא נדון על איך לקדם אתר בגוגל בעזרת קישורים – נסביר

איש יושב מול מחשב ורושם במחברת
עסקים באינטרנט

קידום חברות בוטיק

אם החלטתם למנף את העסק, לקבל עוד לידים ועוד מכירות, עשיתם החלטה נכונה כשהחלטתם להתחיל ולחקור את תחום הקידום. חשוב לדעת כי לא כל קידום הוא אותו דבר. לכל חברת

קידום אתרים

קידום אתרים אורגני לשנת 2019

האתגר של כל עסק הוא לוודא שכשאנשים מחפשים מוצר או שירות שהעסק מציע למכירה הם יוכלו למצוא אותו בקלות, כמו כן, העסקים מעוניינים לעשות זאת באופן אורגני, כלומר מבלי לשלם

עסקים באינטרנט

מגן לאייפון 11 – שקוף ומלא בסטייל

קונים אייפון 11 ? חייבים להגן על המסך בצורה טובה ובטוחה, כי למכשיר יקר צריך מגן איכותי שישמור עליו. אבל כמה חשוב שמגן המסך יהיה מעוצב לא פחות מהמכשיר עצמו,

קידום נכון
קידום אתרים

קידום אתרים איך עושים זאת נכון ?

קידום אתרים ושיווק תוכן באינטרנט מלווים את הליך השיווק של חלק גדול מהעסקים בישראל, כיום, ישנם אתרים שמבוססים על קידום רשתי בלבד וחלקם זוכים לפרסום גדול ומהיר בזכותו, בהתאם בקרב

מנהלת
עסקים באינטרנט

בוגרי קורסים בהייטק שאשכרה הצליחו בגדול

לעיתים אנשים מתייחסים לקורסי הייטק שמציעות מכללות מקצועיות ומתמחות בזלזול, בטענה שלימודים אמיתיים צריך ללמוד באוניברסיטה, הטענה הזאת מופרכת מיסודה, מכמה סיבות הראשונה היא שבזמן שמי שבוחר ללמוד באוניברסיטה יצטרך