שיווק לחברה גדולה

כמו כל מוצר, חדש או ישן, שנמצא בשוק – גם המוצר שלנו זקוק לשיווק ופרסום. אין מוצר שיכול להצליח, להתפרסם ולמכור את עצמו ללא פרסום, ולכן חשוב מאוד לתת דגש חזק על נושא זה. לא רק לפרסם כמובן, אלא מומלץ לבצע תהליך של שיווק לחברה גדולה, כך הסיכויים של המוצר להתפרסם ולהצליח גדלים ומתרחבים.

גוגל ועוד רשתות אינטרנטיות

מאיפה מתחילים?

ניקח כדוגמה דמיונית דגני בוקר חדשים שנקרא להם "גוד מורנינג האני", דגני בוקר בטעם דבש. היצרנים של "גוד מורנינג האני" יודעים שיש להם תחרות גדולה בשוק דגני הבוקר, היות ועל המדף כבר נמצאים המון סוגי דגני בוקר מכל המינים. מעבר לתהליך של בידול ומיתוג שעל היצרנים לעשות, הם צריכים לעשות מהלך שיווקי גדול מאוד על מנת להצליח ולהתפרסם.

שיווק לחברה גדולה

תהליך הפרסום יכול להיות נהדר. המוצר שלנו "גוד מורנינג האני" יכול להופיע כעת על שלטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, תשדירי רדיו, באנרים, דפי נחיתה – כל מה שעולה על דעתכם. אבל המבחן האמיתי יהיה מבחן הרכישה של הצרכנים. ואיפה הצרכנים האלה נמצאים? בחברות הגדולות.

מה המטרה?

המטרה שלנו בתור יצרנים היא לקיים תהליך של שיווק לחברה גדולה, על מנת שהמוצר שלנו יופיע במדפים שלה, ועצם קיום המוצר שלנו על המדף של החברה הגדולה, יהווה מעין חותמת על טיב המוצר. שיווק לחברה גדולה יכול להיעשות במגוון דרכים – החל מדרכי הפרסום עליהם דיברנו קודם לכן, ועד הגעה אל משרדי החברה הגדולה, שליחת מארזים במתנה, ובעצם – כל מה שיכול לפתוח לנו דלת בדרך לשיווק לחברה גדולה. (ומה זה בעצם שיווק דיגיטלי?).

ברגע שהמוצר שלנו ישב על אותו המדף עם מוצרים שקיימים כבר שנים בשוק, תתחיל תחרות. בתחרות הזו לא בהכרח ינצח המוצר הכי בריא, הכי טעים או הכי זול. יכול מאוד להיות שבתחרות הזו ינצח המוצר שיש לו את תהליכי הפרסום והשיווק הכי נרחבים, מקיפים ומספקי מידע. לכן, חשוב מאוד להקפיד – בעיקר בהתחלה אך גם לאורך הדרך, על פרסום יעיל ושיווק לחברה גדולה.

על אחת כמה וכמה תהליכי השיווק לחברה גדולה והפרסום הם חשובים למוצר חדש על המדף וגם בשוק עצמו. מוצר כמו xtra size הוא מוצר שמביא איתו בשורה, והבשורה הזו צריכה למצוא את דרכה עד לאוזניהם של הצרכנים שלנו. הדרך אליהם יכולה להיעשות במגוון צורות, אבל בסוף השאיפה שלנו היא לקיים שיווק לחברה גדולה, כך שהעבודה שלנו תיעשה במהירות, ביעילות, ובהיקף רחב של צרכנים.

תוכלו להיכנס לאתר שלנו למידע נוסף, ולהבין עוד אודות המוצר ועל חשיבות השיווק לחברה גדולה עבורו.

להלן מאמר נוסף בנושא – מספר כלים לשיווק נכון של העסק למעבר למאמר לחצו כאן.

 

תוכן עניינים
לחצו כאן ושתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רשתות
שיווק אינטרנטי
איך בודקים איזו תשתית אינטרנט הכי טובה

אנשים אמנם רוצים חבילות אינטרנט מהיר במחירים טובים, אבל הם רוצים לדעת שהם מקבלים תמורה לכסף שלהם, גם אם המחירים נמוכים. לכן, יהיה מומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות אינטרנט,

שוטרים בדף פיסיבוק
שיווק אינטרנטי
האם מותר לקדם רשלנות רפואית בפייסבוק

כל עסק קטן, חברה גדולה מחפשים להיות במדיה החברתית, ובמיוחד בפייסבוק. בנוסף לכך אנשים רבים מעוניינים לקדם אג'נדות ודעות שונות ברשתות החברתיות כדי ליצור השפעה על קהל המשתמשים. לפלטפורמת הפייסבוק

רשתות חברתיות ראשית
שיווק אינטרנטי
הכל על כתיבה לרשתות החברתיות

כבר כמעט 15 שנים שהרשתות החברתיות מלוות אותנו בכל חגיגה, חופשה או מאורע חדשותי מסעיר. בתחילת שנות ה2000 אתרים כגון "חבר'ה", "מקושרים" הישראלים או "מייספיס" הבינלאומית סימנו את תחילת התופעה.