איך לבצע השוואת מחירי ביטוח בריאות אונליין

רכישת ביטוח בריאות פרטי היא החלטה חשובה ועל כן יש לשקול כיצד התוצאות מתייחסות לנסיבות הספציפיות שלכם ולבדוק את התכנית המלאה ופרטי המחיר ישירות מול המבטח הרלוונטי לפני שתבחרו. אתם אחראים בסופו של דבר לבחור איזה מוצר ביטוח בריאות מתאים לצרכים שלכם. ביטוחים שונים מכסים דברים שונים והמחירים בהתאם, אפשר לעשות כל זה אונליין כל עוד יודעים מה מחפשים ואיך.

 

מה זה ביטוח בריאות פרטי

בארץ יש חוק ביטוח בריאות, מה שדורש מכל אזרח להיות מבוטח ובכך כל אזרח רשאי גם לטיפול הולם בעת הצורך. אנו מכירים את זה היטב מביטוח לאומי והחלק במשכורת שיורד על כך באופן תדיר. אך הפלא ופלא הביטוחים האלה ללא מכסים הכל וישנם מקרים רבים שאם חס וחלילה יתרחשו תמצאו את עצמכם משלמים סכומי עתק עבור הטיפולים השונים. לכן ישנן חברות פרטיות הבואת לעזרתינו שמציעות ביטוחים משלימים עם סעיפיםי הרבה יותר פורטים שכוללים הרבה מעבר לביטוח הבסיסי. כמובן שהטבה זו מגיעה עם תשלום נוסף ורצוי להבין על מה אנחנו משלמים ומה בדיוק כלול בביטוח הנוסף שלנו.

 

מחשבון בריאות מה זה

נשמע טיפה מוזר תחילה כשאנחנו מתבקשים לחזות את המחלות או הסכנות העתידיות שלנו, והאמת שפשוט לא כיף להתעסק או לחשוב על אופציות כאלה. אך עדיף להיות אחראים לדאוג לדברים האלה מראש. בכל אופן הכירו את מחשבון ביטוח בריאות , המחשבון הזה נוצר בשל הרפורמה שהתחדשה בארץ ב 2016. מטרת הרפורמה הזו היא להנגיש את המידע לגבי ביטוחי בריאות הקיימים בשוק כך שתהיה שקיפות מול הלקוחות וזה ידחוף לתחרות שתוריד בסוף מחירים. עד אז המידע היה מעורפל ולא היה ברור היכן כדאי לעשות את הביטוח ומה הטווח הגיוני לשלם.

 

איך משתמשים במחשבון

המחשבון מאפשר לנו להכניס את כל המידע הרלוונטי על מצב בריאותינו ולבצע חישוב ביטוח בריאות. ניתן להשוות בין הפוליסות השונות שמציעות חברות הביטוח ולהבין איזה סעיפים מציעה כל אחת ומה התעריפים.

בין היתר הקטגוריות אותן משווה המחשבון הן ביטוח ניתוחים – כיסוי לניתוחים או טיפולים חלופיים בארץ או בחו"ל, ביטוח השתלות – כיסוי הוצאות vנכללות בביצוע השתלות בחו"ל או איברים חיוניים כשמדובר במצב מסכן חיים וביטוח תרופות – כיסוי לתרופות שאינן בסל הבריאות. תוכלו לקבל רשימה של החברות שמציעות ביטוחים פרטיים עבור הקטגוריות שבחרתם. בנוסף, יופיע גם מדד הביטוח ואת הדירוג של השירות והכיסוי לפי משרד האוצר קרא עוד.

 

מה לא מופיע במחשבון

חשוב עם זאת לזכור, שמדובר על אינדקציה כללית ושלבסוף באים לסגור ביטוח ישנם הרבה סעיפים המפענחים את מצבכם הבריאותי שיהוו משקל במחיר הסופי. הוא גם לא יכלול מבצעים והנחות של החברות ולכן אין להסתמך על מה שמוצג במאת האחוזים, אך זה כן עוזר להשוואה ראשונית.

ביטוח בריאות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ביטוח בריאות

מידע נוסף בנושא

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים