איך להביא קהל לנכס הדיגיטלי שלך

בכל נכס דיגיטלי הדבר החשוב ביותר הוא טראפיק.

לא משנה באיזה נכס דיגיטלי מדובר: בין אם עמוד שיווקי באינסטגרם או פייסבוק, אתר אינטרנט או אפליקציה – כל אלה לא שווים הרבה אם אין קהל שנחשף אליהם ולתוכן שנמצא בהם.

הפיכת נכס דיגיטלי לוויראלי והבאת קהל אליו אינם דבר פשוט, ותוכן איכותי לא יספיק.

עם פורשופ תוכלו להקים נכס דיגיטלי שיניב לכס הכנסה תוך זמן קצר באמצעות הפיכתו לוויראלי.

 

קידום אורגני עם פורשופ – מה זה ולמה זה חשוב?

אחד המונחים הבסיסיים שיש להכיר בדרך להפיכת הנכס הדיגיטלי לוויראלי ורווחי כלכלית הוא קידום אורגני בגוגל. משמעות מונח זה היא סדרת פעולות שנועדו לשפר את דירוגו של האתר בגוגל. כדי להבין זאת, נדרש מאיתנו להיכנס רגע לנעליים של הגולשים באינטרנט.

נניח ואנחנו מחפשים אינסטלטור הפועל באזור הדרום. לרוב נפתח את גוגל ונחפש בשורת החיפוש מילות מפתח רלוונטית, כגון "אינסטלטור בדרום", "שירותי אינסטלציה בבאר שבע" וכדומה. נקבל רשימה של אתרים, אבל סביר להניח שלא נכנס לכולם. במקרה הטוב נכנס לשלושה או ארבעה המאמרים הראשונים שיופיעו בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, וכנראה שלעמוד השני לא נגיע בכלל. כך יוצא שבעלי העסקים שהאתרים שלהם עלו ראשונים הם אלה שהרוויחו אותנו כלקוחות.

לכן חשוב מאוד לעשות את כל מה שאפשר כדי שהאתר יעלה במיקום הגבוה ביותר בתוצאות החיפוש בגוגל. איך עושים זאת? תכף נסביר.

 

קידום אורגני עם פורשופ – מה משפיע על דירוג האתר?

ישנם מספר אלמנטים חשובים המשפיעים על קידום האתר בגוגל:

תוכן האתר:

בסופו של דבר האתר צריך להכיל תוכן טוב, מעניין ואינפורמטיבי כדי שהמשתמש ימשיך לקרוא בו. חשוב לזכור כי האתר שלכם מתחרה בעוד המון אתרים אחרים ולכן ההשקעה חשובה. התוכן חשוב בשלושה מישורים: המישור הראשון הוא העניין של הקוראים – אם התוכן מוצלח סביר יותר שהקוראים יקנו את המוצר או השירות; המישור השני הוא מידת הרלוונטיות – אם הקוראים נמצאים באתר זמן רב גוגל מזהה זאת ומסמן את האתר כרלוונטי, מה שמשפיע על דירוגו; והמישור השלישי הוא מילות מפתח – כאשר התוכן מכיל מילות מפתח רלוונטיות גוגל יאתר אותו ויעלה אותו בחיפושים רלוונטיים.

 

קישורים:

כשאתרים אחרים שמים קישורים לאתר שלכם האלגוריתם של גוגל רואה זאת כהמלצה ומסמן את האתר שלכם כרלוונטי, מה שמשפר את דירוגו בגוגל.

 

חוויית המשתמש:

מידת הנוחות של השימוש באתר. אתר שנוח לגלוש בו ושניתן לעשות בו פעולות בפשטות ובמהירות יגרום למשתמשים להישאר בו משך זמן ארוך יותר, מה שישפיע על דירוגו בגוגל.

 

מעוניינים לקדם נכס דיגיטלי? היעזרו בשירות של פורשופ

קבוצת פורשופ מתמחה בהקמה, ניהול וקידום של נכסים דיגיטליים והפיכתם לוויראליים ורווחיים בארץ ובעולם. פורשופ מציעה מספר מסלולים להקמה של נכסים דיגיטליים במספר סדרי גודל. בין אם אתם רוצים להתחיל בקטן או בגדול, פורשופ תסייע לכם להשיג את המטרות שלכם ולייצר הכנסה פסיבית.

 

זכוכית מגדלת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
גראף

מידע נוסף בנושא