איך לכתוב קורות חיים להייטק ובאיזו שפה עדיף

כתיבת קורות חיים נחשבת למטלה שאף אחד לא רוצה לקחת בה חלק. שכן, מדובר בהליך שמצריך הרבה מחשבה וגם ידע. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את הדרך הנכונה והקלה ביותר לכתיבה של קורות חיים להיי טק. כמובן שנעמיק מספיק בנושא כדי להציג בפניכם את השפה שבה עדיף לכתוב את הקובץ. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם קורות חיים איכותיים שיסדרו לכם משרה איכותית.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים מוסמכים שעובדים בחברות היי טק מוכרות. בחרנו לפנות אליהם באמצעות פרסום סקר שהעלינו ברשתות החברתיות. הבחירה בהם נובעת מתוך הידיעה כי הם מבינים בתחום זה באופן הטוב ביותר. שכן, הם עברו את הליך הקבלה לחברת ההיי טק בזכות קורות החיים שלהם וכעת, הם יכולים לראות מקרוב מהם קורות החיים שמתקבלים ומהם קורות החיים שמועברים לפח האשפה במייל של החברה. הם ענו לנו איך לדעתם צריך לכתוב קורות חיים שלב אחר שלב.

 

איך לכתוב קורות חיים להיי טק? שלב מספר 1

השלב הראשון הינו שלב בסיסי ויש לקיים אותו עוד הרבה לפני שמתחילים לכתוב קורות חיים הייטק. שכן, מדובר בשלב ההחלטה. בשלב זה אתם צריכים להחליט בכלל שאתם מוכנים להשקיע בכתיבת קורות חיים להיי טק. הרי סביר להניח שכבר יש לכם קובץ עם קורות חיים באנגלית או בעברית על המחשב ואתם יודעים שהוא לא טוב מספיק בשביל ההיי טק. אז כדי שתוכלו להתחיל בהליך, אתם צריכים להגיע להחלטה שאתם מעוניינים להשקיע בהליך כדי לקבל את המשרה שתמיד חלמתם עליה.

 

איך לכתוב קורות חיים להיי טק? שלב מספר 2

בשלב זה אתם צריכים לפנות אל מומחה בכתיבת קורות חיים. יש אנשים שזהו המקצוע שלהם. הם יודעים לכתוב קורות חיים עבור אנשים שונים שפונים למקצועות שונים. הנה כמה משרות שונות בהיי טק שבעלי מקצוע אלו מסייעים לכתוב קורות חיים:

  • משרת QA
  • משרות בתחום הענן
  • משרות ניהול צוותים ועוד

 

איך לכתוב קורות חיים להיי טק? שלב מספר 3

בשלב זה אתם צריכים לציין בפני בעל המקצוע באיזו שפה אתם רוצים את הקובץ. שכן, זה ידוע שקובץ קורות חיים שנשלח אל חברות היי טק צריך להיכתב באנגלית. אבל אם אתם רוצים משום מה קובץ אחר (כי ביקשו למשל קורות חיים בעברית), עליכם לציין זאת בפניו.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך לכתיבת קורות חיים לתפקיד בהיי טק. כעת, אתם יודעים שכדי לכתוב את קורות החיים אתם צריכים להיות מלווים על ידי בעל מקצוע שבקיא בתחום. נאמר גם כי כעת ברור לכם שעדיף לכתוב קורות חיים בשפה האנגלית.

קורות חיים להייטק

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
קורות חיים להייטק

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים