איך ללמוד לבנות חנות וירטואלית

כיום ניתן ללמוד לבנות חנות וריטואלית בקלות רבה, תוך שימוש בפלטפורמות מוכנות.

במאמר זה נתייחס לבניית אתר מכירות ונסקור את האספקטים החשובים שיש לתת עליהם את הדעת בתהליך הלמידה והבנייה.

נעסוק ברמת המורכבות של הפלטפורמות השונות, החשיבות של למידת האספקטים לקידום מכירות וכלי SEO בבניית אתר מכירות ומה חשוב לשים לב כאשר לומדים לבנות אתר לחנות פיזית שכבר פועלת.

 

אפיון אתר ופלטפורמה חדשנית

לפני שמתחילים בבניית חנות אונליין באתר חשוב לבצע אפיון מקצועי של עמודי התוכן השונים והמוצרים שימכרו בחנות ועל אילו צרכים הם באים לענות. ניתן כיום ללמוד לבנות חנות שופיפיי בכוחות עצמכם, ללא צורך במתכנת או במעצב גרפי. הפלטפורמה החדשנית חוללה מהפכה בשוק המכירות באינטרנט והפכה את בניית אתרי המכירות לקלה בהרבה לעומת העבר.

 

שינויים בתחום הידע הדרוש

בניית חנות וירטואלית בעבר הייתה מלאכה מורכבת שהצריכה למידה שיטתית של ידע טכני רב. גם כיום בבניית אתר מכירות יש מקום ללמידה אך ללא צורך בתכנות מורכב. עדיין יש לתת את הדעת על עיצוב עמודי האתר, הקמת מערכת סליקה לתשלומי אונליין, אופטימיזציה והתאמה של תכני האתר למנועי חיפוש ועוד משימות רבות ומורכבות אחרות.

 

אספקטים חשובים

ניתן כיום ללמוד לבנות חנות וירטואלית, תוך שימוש בפלטפורמות ייעודיות תומכות וכך תהליך הלמידה אינו מתחיל מאפס. כלומר ניתן לעבוד על בניית חנות ללא צורך ללמוד את מרבית האספקטים הטכניים של בניית האתר. למעשה לומדים להתאים את החנות למבנה אתר מכירתי קיים ומתמקדים בנושאים כמו, העלאת המוצרים, ניהול המלאי והקשר עם לקוחות החנות.

 

רמת מורכבות

ניתן למצוא פלטפורמות ברמות מורכבות משתנה.  בפלטפורמה מורכבת לרוב ניתן לבצע עיצוב מותאם אישית ולמעשה לפרק את האתר למסכים נפרדים וליצור סקיצה מלאה של כל מסך. לאחר שלב הסקיצות ניתן להפוך את המסכים למעין אינטראקטיביים ולחבר אותם יחדיו לאתר שלם שיושב על שרת הפיתוח.

 

קידום אתרים בבניית אתר מכירות

חשוב ללמוד לבנות חנות וירטואלית במערכת התומכת בכל האספקטים החשובים של קידום אתרים. ניתן לעבוד עם מקדם אתרים בשלב הקמת המערכת כדי שלא לפספס את ההזדמנות ללמוד כיצד להתאים תכונות שימושיות ל-SEO. מומלץ ללמוד כיצד לחבר את האתר לכל הכלים של גוגל, כדי לבצע ניתוח נתונים של האתר כבר מהרגע הראשון וכך לא לפספס מידע חשוב. בנוסף מומלץ לבחון גם דפי נחיתה במידה ורוצים לעשות פרסום מודעה בגוגל.

 

עבודה על מערכות מקבילות

אם אתם בונים אתר וירטואלי לחנות שבכר קיימת בעולם הפיזי, חשוב להבין כיצד לעבוד עם שתי המערכות במקביל. כדי להפוך את המשימה הזו לכמה שיותר פשוטה, חשוב לוודא שהחנות הווירטואלית שלכם תיתמך במערכת ה-CRM או ERP המקבילה לזו של החנות הפיזית. לעיתים יהיה צורך לחבר באמצעות ממשק למתכנתים בין שתי המערכות.

 

בנית חנות בצורה מסודרת

לסיכום בניית חנות וירטואלית יש לעשות בכובד ראש ובתהליך למידה סדור. ניתן לרכוש פלטפורמה חדשנית של אגאי וללמוד לעבוד על מערכת מתקדמת ביותר וקלה ללמידה ותפעול. באמצעות השימוש בחנות אינטרנטית מביתAGHAI  ניתן לבנות בעלות הקמה חד פעמית, חנות קלה לתפעול עם ממשק ניהול ידידותי וכלי שיווק מתקדמים ובכך להביא למקסום של הרווחים.

קניית מוצר

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
נציגת שרות

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים