איך למכור (והרבה) באיביי

שמעתם כבר על איביי? אם כן מעולה! ואם לא, זה בדיוק הזמן המושלם. אם היו אומרים לכם שאתם יכולים למכור והרבה באיביי ולעשות מזה הכנסה פאסיבית יפה ואף להפוך אותה לעיקרית כנראה שלפני כמה שנים הייתם מגחכים – אך היום, זה לגמרי ברור, זאת עובדה מוגמרת. אז איך למכור והרבה באיביי – להלן המדריך שאתם ממש לא רוצים לפספס.

אתר קניות

הסיפור שלי עם איביי

איביי התחילה כפלטפורמה קטנה וצנועה בשנת 1995. אני זוכר שראיתי את דוד שלי נכנס לחנות כלשהי באיביי. האתר נראה ישן, לא ברור ובעיקר לא אמין. דוד שלי הסביר לי אז, שזו פלטפורמה שניתן לקנות ולמכור בה דברים, והוא מכר את השעון הישן שלו בה. אז, היה לי קשה להאמין ולסמוך על זה – "איך אתה יודע שתקבל את הכסף", "איך יודעים שהמוצר איכותי", "איך יודעים שהמוצר יגיע", שאלות אלו ונוספות הדהדו בראשי.

מספר שנים אחרי, הפלטפורמה של איביי הפכה לאחד העסקים המשגשגים של שנות אלפיים. עם אלפי עסקאות מדי יום ומיליוני דולרים שמוזרמים בפלטפורמה אין כבר ספק כי העסק הזה פשוט עובד.

איביי – מה חשוב לדעת באופן כללי

  • איביי הינה פלטפורמת מסחר לקנייה ומכירה – המשמעות היא שהיא מציעה לקונים ומוכרים מגוון אפשרויות לקנייה ומכירה שכדאי להכיר: קניה מהירה, הצעות פומביות ועוד.
  • איביי הינה פלטפורמת מסחר אשר פתוחה לכלל העולם.
  • ניתן לפתוח חשבון מוכר וקונה באיביי ללא עלות.
  • לאיביי יש חוקים ומדיניות די נוקשים ולכן עלינו לפעול בזהירות, לתת את הערך המגיע ללקוח ותמיד לשמור על אמינות.

איך למכור והרבה באיביי

רוצים למכור והרבה באיביי? הגיע הזמן שתכנסו למגרש של הגדולים. הינה מספר טיפים שכדאי לבצע:

דברים שחובה לעשות כדי למכור באיביי:

  • תלמדו ממקצוענים – רוצים למכור הרבה ואתם עדיין לא שם? מצאו אנשים שעושים בדיוק את זה ומוכרים בעשרות אלפי דולרים בחודש. עקבו אחריהם, תשאלו שאלות ואפילו קחו שיעורים. למידה מאנשים שהשיגו את המטרות שלכם תהיה הדבר הכי טוב שתעשו לעצמכם.
  • תעשו את הצעד הבא – בין אם לא נגעתם באיביי מעולם ובין אם אתם מוכרים באופן מצומצם באיביי, תמיד תשאלו את עצמכם מה הצעד הבא שלי. ככל שתפעלו יותר ופחות תשקעו בהתלבטויות וחששות כך הפעולות והתוצאות יגיעו בהתאם. לא מכירים את איביי? תקראו מדריך מקיף. אין לכם חנות? הגיע הזמן לפתוח. מוכרים באופן מצומצם? קנו קורס מקצועי או נסו מוצר חדש בחנות שלכם.
  • שיווק שיווק שיווק – על מנת למכור מוצר באיביי עליכם לדעת לעשות שיווק איכותי: לבחור כותרות מתאימות ומפציצות, לכתוב תיאור מזמין ומושך, לצלם את המוצר מזוויות מקצועיות או להשיג תמונות איכותיות ובלעדיות מהספק שלכם וכמובן להשיג פידבקים חיוביים ומפרגנים. שיווק נכון יהפוך את העסק שלכם למפלצת אמיתית.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסך של מחשב

מידע נוסף בנושא

מהי חנות אינטרנטית?

אתר מסחר אונליין יכול לשמש למכירת סוגים שונים של מוצרים ושירותים. היתרון הוא שניתן להגיע לקהל יעד רחב ואף לפלח את הקמפיין השיווקי על פי

אילו מחשבים טובים לעבודה אונליין

בשלושים השנים האחרונות העולם ידע שינויים דרמטיים בכל כך הרבה תחומים וזאת תודות לטכנולוגיה שהתפתחה בשנים האחרונות. כך אפשר לראות כי הרכבים הם הרבה יותר