איך למצוא דיל משתלם באתרי קניות אונליין?

בשנים האחרונות ובמיוחד לאחר תקופת הקורונה, אתרי הקניות מהווים חלק הולך וגדל בנפח הקניות שאנו מבצעים בתחומים שונים.

החל מאלקטרוניקה, דרך ביגוד, טואלטיקה ואף מוצרים לבית ומוצרי מזון – חנויות רבות פותחות פלטפורמת רכישה באינטרנט, ואף נפתחות חנויות

אינטרנטיות ייחודיות.

אחד היתרונות הגדולים הטמונים בכך הם אפשרות הצרכן להוזלת מחירי המוצרים בעזרת שיטות שונות ומספר טיפים.

 

מציאת דילים משתלמים באתרי קניות אונליין – טיפים למתקדמים

כפי שנאמר, ישנן שיטות ודרכים שונות להוזיל מוצרים רבים שאתם מתכננים לרכוש באינטרנט, אפילו אם אלו מוצרים שרכשתם במחיר קבוע בחנויות פיזיות. במאמר הבא, ריכזנו עבורכם 5 טיפים חשובים להוזלת מחירים בקנייה באונליין, כך שתוכלו לחוס על הכיס בקנייה הבאה.

 

אל תמהרו לקנות את הדבר הראשון שאתם רואים

במספר לא מבוטל של אתרי קניות, תוצאות החיפוש הראשוניות יהיו לא בהכרח ואף בהכרח לא הזולות ביותר. חברות או בעלי מוצרים המשלמים על פרסום במקום טוב באתר, עמלות מוכר גבוהות יותר ועוד מביאים מוצרים לקדמת האתר, ואנו נוטים לקנות אותם בלי שיהיו בהכרח הזולים והמשתלמים ביותר.

 

חפשו קופון

למוצרים מתחומים רבים ושונים ניתן למצוא קופונים באתרים ייעודיים. החל מחופשות וחבילות נופש, דרך אטרקציות, מסעדות, מוצרי מזון או ביוטי – כל אלו דוגמאות מעטות לקניות שניתן להוזיל את מחירן משמעותית על ידי רכישת קופון. חיפוש מהיר באתרי הקופונים יקנה לכם הנחות ודילים משתלמים בכל תחום שתרצו.

 

קנו בתאריכים מסוימים

במקרים רבים, אנו רוכשים באתרי קניות דברים שאנו צריכים מהרגע להרגע, או לפחות עד שיגיע המוצר מחו"ל. עם זאת, כאשר מדובר בקניות לא דחופות, רצוי לדחות את החיפוש לתאריכים מסוימים בהם יש הנחות על קניות אונליין בכל התחומים – יום הרווקים הסיני, black Friday  ועוד.

 

השוו מחירים

לרוב השוואת מחירים תתאפשר במוצרים שלא כוללים ביגוד, דוגמת אלקטרוניקה, מוצרים לבית ואף מוצרי מזון, אך כמעט בכל תחום אפשרי ניתן וחשוב לעשות השוואת מחירים. בין החנויות השונות או אף בין מוצרים שונים באותה חנות, ניתן לקנות את אותו המוצר (או מוצר קרוב מאוד אליו) במחיר זול יותר בצורה משמעותית.

 

קנייה בשפות זרות

זהו טיפ למתקדמים. באתרי קניות רבים (ובמיוחד Asos, eBay ועוד) המחירים בין המדינות השונות משתנים ואף קיימים הפרשים גדולים במחירים. ניתן טרם הקנייה לשנות את המדינה לאחרת, דוגמת טורקיה או מדינות רבות אחרות באירופה (ולוודא כי המשלוח עדיין מתאפשר לכתובתכם בארץ). המחירים ישתנו בצורה משמעותית, ומלבד מחשבון המרה ותרגום הכיתוב לעברית הדבר מהווה יתרון גדול לחשבון העובר ושב.

 

לסיכום

הסוד הגדול בהוזלת מחירים בקנייה באינטרנט הוא קנייה חכמה ושקולה. השוואת מחירים, קנייה לא אימפולסיבית והיכרות מעמיקה עם אתרי הקופונים תסייע לכם לרכוש מוצרים רבים בזול ובצורה בטוחה.

 

קניית מוצר

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חנות

מידע נוסף בנושא

איפה קונים עוקבים לטיקטוק?

הרשתות החברתיות כבשו את העולם מין הסתם.  אין אדם שלא נמצא ברשת חברתית הים ואם בעבר הייתה קיימת רק הרשת החברתית בפייסבוק ניתן לראות היום

3 יתרונות בבחירת חולצה מכופתרת אונליין

רכישות אונליין הפכו בשנים האחרונות לתופעה נפוצה ופופולארית ביותר. אם נוסיף על כך את התפתחות העולם הטכנולוגי, בשילוב מציאות הקורונה שנכפתה עלינו, נוכל להבין מדוע