איך לעצב אתר לעסק ב-5 שלבים בלבד?

בעולם השיווק העסקי מככב אתר האינטרנט כליבת אמצעי השיווק הדיגיטליים. כגורם חשיפה מרכזי חשוב ליצור פלטפורמה המעניקה חוויית משתמש אופטימלית. כיום בעידן ההתפתחויות הטכנולוגיות המואצות תחום עיצוב האתרים אינו שייך רק לאנשי מקצוע מיומנים שקירות המשרד שלהם עתירים תעודות ודיפלומות. 

למעשה, כיום כל אחד יכול לעצב אתר בעצמו באמצעות פלטפורמות ייעודיות שונות. קראו על האופציה הקלה לעצב אתר משלכם במינימום זמן ומאמץ. עיצוב אתרים – חושפים את הקלפים לחשיפה עסקית אפקטיבית.

 

בחרו בפלטפורמה המתאימה לעיצוב אתר אינטרנט

בניית אתר לעסק מתאפשרת באמצעות מגוון פלטפורמות. אולם אל תתבלבלו, חלקן מיועדות לבעלי ידע בתכנות אתרים ופיתוח כך שאם אינכם מתכוונים ללמוד לתואר בתחום מוטב שתבחרו תוכנות עיצוב אתרים בעלות סבר ידידותי ופשוט יותר למשתמש.

הפלטפורמה של וויקס לדוגמה מציעה אופציות של עיצוב אתרים גם לבעלי עסקים נטולי ידע מקדים בכל הקשור בתכנות וטכנולוגיה.

 

פשוט הרבה משחשבתם: כך תעצבו אתר משלכם

  1. הרשמה

לצורך עיצוב אתר אינטרנט יש להירשם כמשתמשים בפלטפורמה הרצויה. ישנם מסלולים חינמיים ומסלולים בתשלום. ככל הנראה המסלול שאינו כרוך בתשלום יספיק לכם לעת עתה בשלבים הראשוניים של התהליך.

 

  1. בחירת תבנית עיצוב

כמה טוב שאינכם צריכים לבנות את האתר מ-0. במקום זאת אתם משתמשים בניסיונם של מעצבי אתרים מומחים שיצרו עבורכם תבניות מקצועיות. חשוב לבחור בתבנית המתאימה לאופי האתר ולסוג חווית השימוש בו.

 

  1. עריכת תבנית בהתאמה אישית

ניתן לערוך את תבנית אתר בצורה מותאמת תוך ניווט בקטגוריות התבניות השונות לפי מידת הפופולריות שלהם או לפי תבניות חדשות.

ניתן לבחור בתבנית מסוימת ולצפות בתצוגה מקדימה כדי לקלוט כיצד היא נראית בפועל.

לאחר בחירת התבנית יש להגדיר את עיצוב האתר באופן הרצוי על ידי תרגום התבנית הקיימת לאופי העסקי אותו אתם מעוניינים לשוות לאתר. כך ניתן להחליף את כל תיבות הטקסט בתכנים משלכם ובנוסף להמיר את התצוגה הויזואלית הקיימת בתמונות ולוגו הקשורים בעסק.

למי שמעוניין לדייק עוד יותר את אופי עיצוב האתר ניתן לשנות ולעצב אלמנטים בהתאמה למיתוג העסקי הרצוי. לשלב סרטונים, אייקונים, סטריפים ואלמנטים נוספים באמצעות סרגל הכלים באתר. כך תבנו אתר אינטרנט שהוא שיקוף מדויק של האתר האופטימלי אותו הגיתם בדמיונכם.

 

  1. יצירת 3 עמודים בתור התחלה

חשוב לייצר בשלב הראשוני 3 עמודים לאתר – עמוד בית, עמוד אודות ועמוד שירותים. לאחר מכן ניתן להוסיף עמודים לפי צורך.

 

  1. שמרו על העבודה שלכם

הקפידו לבצע שמירה לאחר ביצוע כל שלב כדי שהעבודה שלכם לא תלך לטמיון.

 

האם מומלץ לעצב אתר by ourselves?

כעת לאחר שעברתם את 5 השלבים הראשוניים יש לכם אתר משלכם. חשוב לציין שעיצוב אתר הוא אכן תהליך פשוט אך כדי שהאתר יקודם וייחשף בפני קהל היעד הרצוי, ישיג לידים ויבצע המרות חשוב ליצור אסטרטגיית מיתוג מתוכננת היטב ולהיעזר בבעלי מקצוע מומחים. תוכלו להתחיל בצורה פרטית ובהמשך לצרף אליכם ליווי מקצועי שימקסם את השפעת האתר ויוביל אתכם לקדמת הבמה השיווקית.

אתר בנוי

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסך

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך,

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,