איך לקדם חברת מנופים אונליין

חברות רבות יודעות כיום כי נוכחות ברשת האינטרנט היא קריטית לקידום העסק, גם אם מדובר בעסק מסורתי שאינו עובד ברשת, כדוגמתן של חברות בנייה או מנופים.

אז אם כבר הגדלתם ראש ובניתם אתר ברשת, מה צריך לעשות כדי לקדם אותו? על כך בכתבה הבאה.

 

תארו את המוצרים והשירותים שאתם מציעים

זה אולי נשמע מאוד גנרי ומובן מאליו אך לתיאור המוצרים יש משמעות קריטית עבור אלגוריתם החיפוש של גוגל. אמנם בחיפוש מוצגת כותרת האתר (ועל כן חשוב שתמיד תשתמשו בכותרות ברורות ואינפורמטיביות) אך מיד מתחת לכותרת מופיע תיאור שנלקח מהעמוד שלכם. אם התיאור שלכם יהיה טכני בלבד (כמו ״מנוף סולם 45 מטר״) לאנשים יהיה יותר קשה להתחבר אליו ולהבין מה אתם מציעים. על כן חשוב שבכל עמוד עבור כל שירות המוצע באתר יהיה תיאור מפורט של המוצר ושיהיה כתוב בטקסט מתמשך ומסביר ולא כרצף של נקודות. דוגמאות לכך ניתן למצוא באתרים כמו האתר של חברת תומר מנופים.

 

עיצוב האתר משפיע על מיקומו

באופן שעשוי להיות מפתיע, גוגל מסוגלים לזהות את עיצוב האתר ולסווג לפיו את התוכן המוצג בו. כלומר, אם תכניסו טקסט מקורי וייחודי אך הוא יוצג בתחתית העמוד ובפונט יחסית קטן, הוא יזכה לפחות חשיבות מטקסט גדול שיופיע בתחילת העמוד. על כן, חשוב בעיצוב האתר ליצור מקום בולט לטקסט בכל עמוד. כמו כן, היום באמצעות עיצובים רספונסיביים, ישנה יותר גמישות בעיצוב האתר ועל כן ניתן למקם טקסט גם לרוחב ובכך לאפשר לו להישאר בנקודה גבוהה בעמוד בלי לוותר על תוכן ויזואלי שימשוך את העין. עוד אלמנט משמעותי בקידום האתר הוא שימוש בעמודים חיצוניים לאתר בעלי טקסט ייחודי (כמו מבצעים או הסברים על עבודה עם מנוף) אשר יקשרו אל האתר שלכם.

 

חשיבותן של כותרות המשנה

עוד דרך להקפיץ מילות חיפוש רלוונטיות במעלה האלגוריתם של גוגל הוא שימוש בכותרות משנה. כאשר אנחנו מעצבים אתר ניתן לבחור גודל כותרת מתוך שש דרגות אפשריות. הראשונה היא הגדולה ביותר, שמורה לכותרת הראשית ומומלץ להשתמש בה שם בלבד. אך שימוש בכותרות קטנות יותר יעזור ליצור סדר בטקסט וכן להקפיץ מילים חשובות שיהיו בולטות יותר לעין הקורא ולמנוע האלגוריתם. כדאי כמובן לשמור על הכותרות קצרות ותמציתיות.

 

תמונה ותגיות תמונה

כולנו יודעים ששימוש באמצעים ויזואליים הוא קריטי היום ברשת על מנת למשוך גולשים ולתת להם תחושה מזמינה וברורה. עם זאת, מלבד בחירת התמונה המתאימה ביותר, חשוב גם לשלב אותה באתר בצורה נכונה שתקפיץ אותה במנוע חיפוש התמונות (בו משתמשים גולשים רבים). הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות תגית alt המחוברת לתמונה ומאפשרת לכם להוסיף משפט קצר המתאר את התמונה (ויופיע כאשר העכבר ירחף מעל התמונה).

מנפו את הקידום!

אתר בנייה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
גדלים שונים של מנופים

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה