איך לראות סדרות בצפייה ישירה?

בעולם שבו הכול נמצא באינטרנט – מסרטים, ספרים, סדרות ועד מחקרי חוצי עולם, מתכונים, מוזיקה, בלוגים, קהילות שלמות שחיות יחד אונליין, משחקי מחשבה מול ילדים מיבשת אחרת ועוד אין סוף. עדיין לעיתים אנחנו לא מצליחים לגשת אל המידע והתוכן הזה, למשל כדאי לראות סדרות בצפייה ישירה.

 

איך אפשר לראות סדרות בצפייה ישירה ישר מהנייד

מחפשים דרך להעביר את הזמן בנסיעות ארוכות או שסתם אתם נהנים לצפות בסדרות מהטלפון שלכם אך לא בטוחים איך לעשות את זה ומסתבכים כל פעם שאתם רוצים להתחיל סדרה חדשה? בדיוק בשביל זה יש קישורים לסדרות טי וי. לפניכם כל הדרכים לצפייה ישירה בסדרות האהובות עליכם ישר מהנייד.

 

אתר סדרות TV

סדרות הוא האתר הפופולארי ביותר לצפייה ישירה בסדרות וסרטים, באתר תוכלו למצוא אלפי סדרות וסרטים בחינם – 7,500 סדרות ו 240,000 פרקים לצפייה ישירה ללא פרסומות או טריקים. באתר סדרות תוכלו למצוא תוכן מכל העולם, ניתן לצפות בתוכן – סדרות או סרטים על ידי קישורים המפורסמים באתר שהם נבדקים על ידי אלפי אנשים לפני שמתפרסמים.

 

למה יש בעיה בצפייה באתר?

לאחרונה נוצרה בעיה עקב סכסוך משפטי מתמשך בגין זכויות שידור וזכויות יוצרים ועל כן צו בית משפט חייב חסימה של אתר האינטרנט לכל הגולשים הישראליים. אתר סדרות טי וי מצאו פתרונות לעקיפת הבעיה:

 

שימוש ב VPN

VPN הוא שירות אינטרנטי המאפשר גלישה באינטרנט באמצעות כתובת רשת אחרת שהיא לא שלכם, כתובת ה IP היא אינה מהמדינה שלכם וכך תוכלו לעקוף חסימות אינטרנטיות שקיימות במדינה. אתר סדרות TV חסום לגולשים הישראליים אך לא לעולם כולו כך שאם תשתמשו ברשת אחרת תוכלו לצפות ללא בעיה בכל הסדרות באתר. תוכלו למצוא את שירות ה VPN בחינם ברשת או בחנויות האפליקציות.

 

שינוי כתובת ה DNS

שינוי של DNS מקנה פתרון קבוע לבעיית ההפעלה של אתר סדרות טי וי מהנייד. מומלץ לבצע את השינוי המדובר בכל מכשיר. יש לשנות את ה DNS במחשב לאחד של גוגל, לגוגל יש כמה כתובות שונות וקיימות 2 שיטות:

  • בשיטה הרגילה והישנה – IPv4 אלו הכתובות:

8.8.8.8

8.8.4.4

  • בשיטה החדשה – IPv6 אלו הכתובות:

2001:4860:4860::8888

2001:4860:4860::8844

 

 אפליקציית 1.1.1.1 לשינוי IP

בחנויות האפליקציות תוכלו למצוא אפליקציה מעולה שמסייעת בביטול חסימות אינטרנטיות ובמיוחד את החסימה לאתר סדרות טי וי. האפליקציה היא של חברת cloud flare  המספקת פתרונות רשת מתקדמים. לאחר הורדת האפליקציה תוכלו להנות ממגוון הסדרות והסרטים באתר הישר מהנייד.

 

לסיכום,

אם ניסית להיכנס לאתר האהוב והמוכר על מנת לצפות בסדרה או בסרט ונתקלת בסירוב בקישור שפורסם זו לא בעיה אצלך אלא בעיה אצל כל הגולשים הישראליים, על מנת להמשיך ולהנות מהתוכן המגוון והחינמי שאתר סדרות מציע יש לפעול באחת הדרכים שפורטו.

סדרת טלוויזיה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
סדרת טלוויזיה

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים