איך לשמור על פרטיות מוחלטת בזמן עבודה על המחשב

קל לשקוע לעבודה בעת עבודה על המחשב, ולעיתים קרובות בעת עבודה מאומצת שדורשת ריכוז רב, קל מאוד לשכוח מה קורה מסביב. על מנת שתוכלו לשקוע בעבודה שלכם ללא חשש ולהיות בשליטה על מה שקורה בסביבתכם הקרובה ישנם שלל פתרונות יצירתיים שיאפשרו לכם לשמור על הפרטיות שלכם ללא מאמץ כך שתוכלו לנתב את המשאבים המנטליים שלכם במלואם לעבודה שלכם.

 

מי שעומד מאחורי – כן יודע מי אני

סביבת העבודה המודרנית מתאפיינת בסביבות עבודה משותפות, המוכרות לרובנו בשמם הלועזי סביבת עבודה Open space. ישנם יתרונות רבים לסביבות עבודה שכאלה, האפשרות לשתף פעולה עם קולגות, קיומה של סביבה חברתית תומכת יותר ועוד. אך לצד היתרונות לאופן ספייס יש גם חסרונות ואחד הבולטים שבהם הוא שלעיתים ישיבה עם הגב לחלל שבו מסתובבים אנשים רבים עשויה ליצור תחושת חוסר נוחות.

הסיבה לתחושה לא נעימה זאת נעוצה בכך שמה שאנו לא רואים, לרוב יתפרש כאיום פוטנציאלי ועשוי לעורר אצלנו תחושות לא נעימות ואף לפגוע בתפוקה שלנו. למרבה המזל היום קיימים שלל פתרונות דיסקרטיים שיאפשרו לכם לקבל תמונה ברורה של מה שקורה בחלל העבודה, מבלי לעורר חוסר נוחות בקרב הסובבים אותכם.

נסו למשל לשלב מוצר פונקציונלי כמו רדיו שולחני עם מראה פנורמית. הצורה כזאת תוכלו להנות ממוצר מעוצב שיקשט את שולחן העובדה שלכם, יאפשר לכם להנות משידורי רדיו באיכות גבוהה ביותר ויספק לכם תחושת בטחון שכן תוכלו לדעת מי עומד מאחוריכם בכל רגע נתון, מבלי לקטוע את רצף העבודה שלכם.

 

כיסוי לעדשת מצלמת האינטרנט

כאשר מצלמות רשת נכנסו לראשונה לשימוש המוני, הדבר עורר התרגשות רבה בקרב כלל המשתמשים. היום מרביתנו יודעים שלכל אמצעי טכנולוגי שכזה יש יתרונות מובהקים אשר באים לצד חסרונות שיש לתת עליהם את הדעת ולהיערך להתמודדות איתם מבעוד מועד.

כך למשל גורמים עוינים עשויים להשתלט על מצלמות האינטרנט שלכם מרחוק ולהשתמש בהם כדי לאסוף עליכם מידע ללא ידיעתכם. אומנם השוק מוצף בתוכנות אבטחה מתקדמות, אך אלו דורשות אחזקה שותפת, עדכוני תוכנה תדירים ולעיתים אף עשויים לא לעמוד בפני המיומנויות של האקרים מוכשרים במיוחד.

מסיבה זאת לעיתים הפתרון הפשוט ביותר הוא היעיל ביותר ושימוש בכיסוי ייעודי לעדשת מצלמת האינטרנט שלכם הוא פתרון חסין פרצות. כיסויים אלו מגיעים במגוון רחב של צבעים עיצובים וחומרים כך שאין כל סיבה שלא תמצאו כיסוי שיענה על הצרכים שלכם.

 

מצלמות אינטרנט שאפשר לחבר רק בעת שימוש

פתרון נוסף לאיום של השתלטות מרוחקת על מצלמת הרשת שלכם הוא לנתק את המצלמה שלכם בתום כל שימוש. בשוק קיימות מגוון מצלמות קומפקטיות שניתן למתג ולספק בכמויות גדולות לעובדי החברה וללקוחות פוטנציאליות. מצלמות אל מגיעות בשלל עיצובים ובאיכות טובה מאוד ורף קיימים דגמים מסוימים אשר יספקו לכם איכות צילום של FULL HD.

אז אם חשוב לכם לשמור על הפרטיות שלכם ושל העובדים שלכם היכנסו לאתר מה באלי ותוכלו להנות משלל פתרונות יצירתיים ושימושיים.

 

מצלמת אינטרנט

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מצלמת אינטרנט ראשית

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים