איך עיצוב האתר שייך לקידום בגוגל?

לעיצוב האתר חלק משמעותי מהצלחתו של תהליך קידום אתרים. מדוע? במאמר זה נספק לכם את כל המידע.

עיצוב אתרים מקצועי: חיוני לצורך קידום האתר

לעיצוב האתר ולקידום אתרים קשר אדוק, וזאת בשל העובדה כי קידום אתרים מתבסס בראש ובראשונה על מתן חווית גלישה חיובית אשר תעלה את האתר בשורות החיפוש של גוגל. העיצוב של האתר חייב להיות מאורגן בצורה שבו תהיה חלוקת תוכן וויזואליה מאוזנים, כל זאת בכדי להשפיע לטובה על חווית המשתמש ובכך ליצור יחס המרה גבוה – מגולש לרוכש, גורם חיוני לצורך קידום אתרים אפקטיבי.

מדוע חשוב ליצור קשר עם איש מקצוע לצורך עיצוב אתרים?

לאור ריבוי הסגנונות וכן שימת הדגש אשר צריכה להינתן בתהליך העיצוב, חשוב לפנות לאיש מקצוע אשר ידע להעניק את המעטפת הנדרשת מבחינת המיתוג והעיצוב. באמצעות מעצב גרפי תוכלו למקד את תהליך העיצוב באמצעות שימוש במגוון סגנונות עיצוב, וכן שימת דגש על הגופן של האתר, תמונות, וידיאו וכן אלמנטים דקורטיביים נוספים אשר נעשים כאמור בהתאמה אישית לתהליך המיתוג אשר מתבצע אל מול המעצב הגרפי.

כיצד לעצב אתר באופן מקצועי?

כאמור, עיצוב אתר מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך של קידום אתרים, אולם חשוב לשמור על עיצוב ייחודי ומקורי אשר ישלים את המסרים השיווקים והפרסומיים לשם הוקם האתר. כיום, עומדות לרשותכם לא מעט אפשרויות מבחינת העיצוב, וזאת בשל תוכנות עיצוב מתקדמות אשר מותקנות בתוך פלטפורמות לבניית אתרים, כדוגמת וורדפרס. לפני שמתחילים בתהליך העיצוב חשוב ראשית כל לבצע אפיון מדויק של קהל היעד אליו אתם פונים, ובהתאם לכך להחליט על אופן המיתוג של האתר, כך שהעיצוב ייעשה בצורה חכמה. יש לקחת בחשבון כי מעל 80% מהגולשים מבצעים את הרכישות/חיפושים באמצעות מכשיר הסלולר, ולכן העיצוב אותו אתם בוחרים מתבנית או עיצוב אישי חייב להיות מותאם למסך צר ולקריאה המתבצעת דרך מכשיר סלולר. בנוסף, התוכן אותו אתם משבצים באתר מוכרח להיות בולט ונגיש: אתרים אשר ישימו דגש בולט על העיצוב מאשר על המלל עשויים לפגום בתהליך הקידום, וזאת בשל העובדה כי גוגל נוטה להוריד בדירוג אתרים אשר אינם מציגים את התוכן במלואו בעבור הגולש, בהתבסס על אלגוריתם אותו פיתחה. לכן, חשוב לבצע איזון בין האלמנטים הויזואליים של האתר לבין התוכן, כך שחווית המשתמש של הגולש תהיה נעימה הן מבחינת יכולת ההתמצאות והן מבחינת גודל הטקסט אשר חייב להיות קריא ובולט.

גרפיקה

עיצוב אתרים מקצועי – הכירו את ג'ירפיקה

ג'ירפיקה הינו סטודיו לעיצוב הינו סטודיו מקצועי אשר מתמחה בעיצוב אתרים בהתאם למיתוג אישי אשר ישפר את התדמית העסקית ובהתאם לכך את תהליך קידום האתר. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של הסטודיו, השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
גרפיקה ראשית

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה