איך תטפלו בחלק הדיגיטלי בעסק

תהליך הכנסת טכנולוגיה מתקדמת עלול להיתפס כמהלך מורכב ויקר, אך בעזרת מספר צעדים פשוטים תוכלו להצטרף לעולם הטכנולוגי וליהנות מהעלייה ברווחים, התייעלות בעסק ושירות לקוחות משופר.

דיגיטל זו כבר מזמן לא מילה גסה, גם אם התהליך נשמע לכם ארוך ובזבזני – ריכזנו עבורכם כמה צעדים פשוטים שישדרגו את הטכנולוגיה בעסק שלכם ויעזרו לכם להרוויח הרבה יותר.

ההתפתחויות הטכנולוגיות דורשות מעסקים רבים להדביק את הקצב, לתת מענה מהיר ויעיל ללקוחות ובעיקר להיות קשובים לשינויים המתחוללים בתחום. האינטרס שלכם להשתמש בדיגיטל הוא ברור – עלייה ניכרת ביעילות וברווחים ושיפור מערך שירות הלקוחות.

 

ניפוץ המיתוס

רבים מבעלי העסקים חוששים כי הפיכת העסק לדיגיטלי יגרור עלויות גבוהות, ושואלים עצמם האם הפיכת העסק לדיגיטלי בכלל רלוונטי לחברה.

אך מחקרים קובעים כי רווחיהם של ארגונים דיגיטליים גבוהים משמעותית – 26% יותר מאלו שנחשבים כ"מתחילים" בתחום.

אז מה בעצם אתם צריכים לעשות על מנת להפוך את הארגון שלכם לארגון דיגיטלי? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לערוך את השינוי המיוחל בצורה הטובה ביותר.

 

תתחילו עם מה שיש

למרבית הארגונים יש כבר נכסים דיגיטליים, כמו אתר או דף עסקי בפייסבוק, והם מהווים בסיס טוב למימוש הזדמנויות.

ניתן להגיע בעזרתם להישגים מהירים, מפו את הנכסים הדיגיטליים הקיימים בארגון שלכם ותגיעו בקלות לתוצאות מיידיות.

 

ארגון מונע מנתונים

עסק דיגיטלי לא חייב בהכרח להיות בעל אפליקציה, הוא יכול להיות גם חברה שמשתמשת בטכנולוגיה ככלי יעיל לקבל החלטות.

הדיגיטל יאפשר לכם להשיג נתונים מדויקים, נרחבים ובעיקר אובייקטיבים על פעילות הארגון כמו גם על תגובות הלקוחות שלכם.

תחילה, כדאי שתמפו את המדדים העסקיים אותם ברצונכם לנטר ולאחר מכן להסיק את המסקנות הרלוונטיות.

 

חדשנות

שימוש בדיגיטל יביא עמו הזדמנויות להמציא את העסק שלכם מחדש.

כדי למצות את הפוטנציאל – אפשרו דיון פתוח וחשיבה יוצרת. החדשנות תוכל להוביל לפעילות שתיבנה לצד הארגון, ותעורר התפתחות זריזה לצמיחת העסק מחדש.

 

התמקדו בחוויית הלקוח

בסופו של דבר, חווית הלקוח היא זו שתקבע את הצלחת הארגון בתהליך המכירה, שירות ושימור הלקוחות. מחקר שנעשה קובע כי 56% מהלקוחות תופסים את חווית הלקוח כגורם החיוני ביותר להצלחה.

כדי להבטיח שהעסק שלכם יציע את החוויה הטובה ביותר ללקוח, כדאי שתמנו גורם בארגון שיהיה אחראי על התחום במלואו – החל מתהליכי המכירה ועד השירות שלאחר הרכישה.

 

שילוב מומחים בדיגיטל

מעבר לארגון דיגיטלי עלול לגרום זניחה של לב העסק, לכן מומלץ שתשלבו מומחים שיסייעו לארגון להזניק את הפרויקטים שלכם ואת כלל תהליך ההתחדשות – כדוגמת החברה בלייכר.

מנו מוביל מתוך הארגון שיוכל לקשר את עבודת הדיגיטל לעבודה השוטפת.

לסיכום, השינויים הדיגיטליים בעולם מתרחשים בקצב מהיר ומסחרר, על מנת שתצליחו להדביק את הקצב ואת השינויים הטכנולוגיים, עליכם לערוך מהפך דיגיטלי אשר יסייע לכם לשמור על יצירתיות, חדשנות, והחשוב מכל – רווחיות.

 

 

גרף נתונים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פינת עבודה

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים