אילו כישורים דיגיטליים צריך על מנת להיות קופירייטר טוב?

הדבר הקשה ביותר בעולם העסקים זה להגיע אל לקוחות חדשים. כאן המקום לומר כי הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות חדשים היא באמצעות שיווק ופרסום. כל עסק קטן כגדול צריך להשקיע בשיווק ולא לוותר על כך אם הוא רוצה לשרוד בג'ונגל העסקי. כאשר אנו מפרסמים את העסק שלנו אנו צריכים לחשוב על אלף ואחד דברים אך בסופו של דבר הדבר החשוב ביותר בכל פרסום זה הנושא של קופירייטינג. ככל שתהיה לנו סיסמא יותר קליטה ולוגו יותר טוב כך נצליח לפרסם את העסק שלנו בצורה יותר איכותית. על רקע זה עולה השאלה איזה כישורים דיגיטליים אנו צריכים בשביל להיות קופירייטרים והתשובה היא שאנו צריכים הבנה בעולמות הפרסום, חשיבה מקורית וחשיבה מחוץ לקופסא. לצד זאת אנו צריכים כישורים דיגיטליים כמו הבנה בתוכנות מחשב כמו פוטושופ ועוד וכך נהיה קופירייטרים מוצלחים.

 

האם כדאי לי לעבוד עם קופירייטר מחו"ל?

אם אתם עסק הרוצה לפצוח במסע פרסום ואין זה משנה אם זה מסע קטן בפייסבוק או מסע גדול בטלוויזיה אתם חייבים להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה אם איזה קופירייטר אתם עובדים. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי לעבדו עם קופירייטר מחו"ל או מהארץ? אם כן אנו חייבים לציין כי קופירייטר מחו"ל לא מכיר את השפה העברית, את השוק הישראלי, את הלקוחות הישראליים ואת המתחרים שלכם ולכן הסיכוי שלו ליצור פרסומת איכותית הוא מאוד נמוך. לכן עדיף לעבוד עם קופירייטר ישראלי אשר יודע את כל הדברים הללו ויבנה לכם מסע פרסום בהתאם לנושאים אלו בצורה הטובה ביותר שיש.

 

אל תבחרו קופירייטר מבלי לראות את תיק העבודות שלו

אין ספק כי אנו צריכים לעשות מאמץ אדיר בכדי לבחור קופירייטר ברמה גבוהה ולכן עולה השאלה איך נעשה זאת? אם כן אם אתם רוצים לבחור את הקופירייטר הטוב ביותר אתם צריכים לראות את תיק העבודות שלו. בקשו לראות פרסומות אחרות שהקופירייטר עשה בעבר וכך תבינו האם אפשר לסמוך עליו או לא. כמובן שלא די לראות את תיק העבודות של הקופירייטר ואנו צריכים גם לדבר אתו ולהתרשם ממנו האם הוא יכול לעשות את העבודה בצורה טובה או לא. עליכם להבין כי ככל שתפנו אל קופירייטר יותר טוב כך הפרסום שלכם יהיה ברמה יותר גבוהה ולכן יש לשים דגש אדיר על בחירת קופירייטר.

 

האם אפשר ללמוד כיצד להיות קופירייטר?

עולה השאלה האם קופירייטינג זה משהו שאפשר ללמוד? אם כן אם אתם רוצים להיות קופירייטרים אין ספק שאתם צריכים כישרון אומנותי אך אין גם ספק כי אם יש לכם כישרון גולמי אתם יכולים ללמוד כיצד להיות קופירייטרים וזה בהחלט משהו שאפשר להתמקצע בו וללמוד אותו בצורה טובה.

מילים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף בנושא

5 דרכים להרוויח מפוקר באינטרנט

משחקי פוקר מקוונים הפכו לשדרה פופולרית עבור אנשים לא רק ליהנות מההתרגשות של המשחק אלא גם להרוויח קצת הכנסה נוספת. עם הנוחות של פלטפורמות מקוונות,

5 תכנים שחשוב להעלות לאתר שלך

ככל שתהליך הדיגיטציה מתקדם ומשתלט על סוגי שירותים שונים, מנהלי אתרי אינטרנט שלוקחים חלק בתהליך זה בעסק שלהם עלולים לחשוב שכל תוכן הוא רלוונטי לעסק