אילו עסקים לא יכולים לקחת הלוואה מהבנק ומה הפתרון

עסקים רבים נאלצים לקחת הלוואה כדי לאפשר המשך פעולה של העסק, ולהימנע מקריסתו.

הבעיה היא שהבנק מסרב לתת לכם הלוואה מסיבות שונות.

אז גם אתם בעלי עסקים ונקלעתם לבעיה? הפתרון במאמר הבא.

 

נתחיל בפתרון

על מנת להרגיע את הרוחות, נתחיל בפתרון. בעלי עסקים שלא יכולים לקחת הלוואה מהבנק יכולים לקחת הלוואה חוץ בנקאית. הלוואה זו היא חיצונית לבנק, והיא נלקחת מחברות חיצוניות כמו חברות כרטיסי אשראי, חברות ביטוח, ועוד.

 

מדוע הבנק לא נותן הלוואה?

כאשר בעל עסק מבקש הלוואה, הבנק ישקול את יכולת ההחזר של בעל העסק לעומת הסיכון שהוא (הבנק) מוכן לקחת. יש לציין שהדרישות לקבלת אשראי משתנות בין בנק לבנק, אך ככלל, הבנקים בודקים את אותם קריטריונים. הם יבדקו את כושר ההחזר שלך, את האיתנות הכלכלית, והאם אתה צריך בטחונות וערבויות. עניין זה תלוי בהלוואות שלקחת בעבר, בדירוג האשראי שלך, ועוד.

 

האם בעל עסק צריך לקחת הלוואה חוץ בנקאית

לבעל עסק אסור לחשוב בפזיזות, אלא עליו לשקול את כל הנתונים לפני לקיחת הלוואה. אם הבנק סירב לתת לכם אשראי, כנראה שדירוג האשראי שלכם נמוך או שלקחתם הלוואות בעבר, ולכן עליכם לנהוג במשנה זהירות. אם כן, מה צריך לשקול בעל עסק?

 

מתי כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית

בעל עסק חייב להבין, האם יש לו איך להחזיר את ההלוואה. כלומר, ההלוואה לא יכולה לשמש כהכנסה נוספת, אלא כפתרון זמני בלבד. בעל העסק צריך לצפות להכנסה מסוימת, כמו לקיחת הלוואה על מנת לשלם לספקים על מלאי שרכש. כך, הוא עתיד לקבל הכנסה שתחזיר לו את ההלוואה.

 

מתי לא לקחת הלוואה

לעיתים העסק הוא החלום הגדול שלכם, ואתם תעשו הכל כדי שיצליח. אך לעיתים, במקרים בהם אתם לא מרגישים שיש עתיד לעסק לפרוח ואין הכנסות, לקיחת הלוואות יכולות להכניס אתכם לבור עמוק ממנו יהיה קשה לצאת.

לכן, כדאי לקחת הלוואה רק אם יש איך להחזיר אותה, כדי לא להיכנס לגירעון כלכלי.

 

דברים חשובים בטרם לקיחת הלוואה

אם הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקחת הלוואה חוץ בנקאית, יש מספר דברים שאתם צריכים לקחת בחשבון. תחילה, את גודל הריבית. יש מקומות שמציעים ריבית גבוהה מאוד עד לכדי החזרת החוב כפליים, ולכן גם אם אתם לחוצים להלוואה תבחנו את ההצעות לעומק.

שנית, יש לשים לב שיש ביכולתכם להחזיר את ההלוואה.

שלישית, יש לשים לב שלקיחת ההלוואה היא מחברות מוכרות ולא מקומות מפוקפקים כדוגמת השוק האפור. לא כדאי להסתבך עם מקומות כאלה, שכן הם יכולים להגיע אליכם ולמשפחותיכם.

 

לסיכום – הפתרון לבעלי עסקים

לעיתים אין אפשרות לקחת הלוואה מהבנק, והאופציה של לקיחת הלוואה חוץ בנקאית נראית מצוינת. לפני לקיחת ההלוואה, יש לבחון את כל השיקולים. לעיתים ההלוואה היא אכן מומלצת, אך יש לבחון את ההצעות ולקחת את הטובה ביותר.

*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

שטרות

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
דולרים

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים