אסטרטגיות לקידום אתר של מנעולן בדרום

אם אתם מקדמים איש מקצוע כמו מנעולן שמספק שירותים בעיקר בדרום הארץ, אתם צריכים לקחת בחשבון כל מיני תהליכי קידום מקומיים, מה שנקרא

קידום לוקאלי.

בכדי להפוך את איש המקצוע מאחד שממתין ללקוחות לאחד שמוצף בעבודה, התהליכים האלו יהיו חייבים לכלול, בין היתר, גם קידום רוחבי.

אבל קודם לכן, בואו נדבר על קידום לוקאלי.

רגע לפני שמדברים על קידום רחב עבור מנעולן בכל אזורי הארץ, חשוב לברר אם המנעולן אכן עובד בפריסה ארצית. אם מסתבר שהמנעולן מספק שירותים רק באזור מסוים בארץ, יהיה חשוב לקדם אותו באופן מקומי. על פי מחקרים שונים בתחום של קידום אורגני SEO, רבים מהמשתמשים מעדיפים להתחקות אחר תוצאות חיפוש לוקאליות, למשל מנעולן בדרום. בסופו של דבר, כיום הצרכן חושב קודם כל מהכיס, במיוחד בימים שיש תחרותיות בלתי מבוטלת בענף המנעולנים. וזו הסיבה לכך שיהיה חשוב לקדם את המנעולן בצורה לוקאלית. ככל שיהיה קל יותר לגולשים לאתר את שירות המנעולן, כך הטראפיק לאתר שלו יגדל.

 

כיצד מקדמים לוקאלית את המנעולן בדרום?

אם אתם מעוניינים לקדם מנעולן בדרום בצורה לוקאלית, קודם כל תתחילו עם מחקר מילות מפתח מקומיות. אם למשל המנעולן עובד בצפון, תנסו למדוד את ערך החיפוש של ביטויי מפתח כמו מנעולן ברמת הגולן, מנעולן בחד נס, מנעולן בעפולה וכדומה.

אם המנעולן עובד דווקא בחלק הדרומי של הארץ, תערכו את המחקר בהתאם. תוכלו לעבוד על ביטויי חיפוש כמו מנעולן בבאר שבע, מנעולן בדימונה, מנעולן באילת ועוד. כל עוד המנעולן עובד בעיר מסוימת, יהיה חשוב לעבוד על אותם ביטויי חיפוש המאפיינים את אותה עיר. דוגמה טובה לבניית מערך קישורים איכותי תוכלו לראות אצל מנעולן ויטלי.

 

בניית קישורים לוקאליים

אם מדברים על מנעולנים שעובדים באזורים ספציפיים בארץ, מדברים על בניית מערך קישורים לוקאלי – מקומי. אם למשל המנעולן עובד אך ורק באזור באר שבע, יהיה אפשר להפנות אליו לינקים דרך אתרים שעוסקים בתחום שיפוץ דירות בדרום, קבלנים בדרום, שירותי אחזקת דירות בדרום ועוד.

ככל שהמערך של הלינקים יהיה ממוקד יותר, כך גוגל יותר יבין כי מדובר בעסק מקומי, מה שנקרא עסק לוקאלי. בפועל, גוגל יראה בכך בתור ניסיון שלכם למקד את הגולשים. וכשמגוגל מבחין בכך שהאתר שלכם מאוד מדייק את החיפושים של הגולשים, אתם נמדדים בתור אתר אינטרנט איכותי.

 

סיוע של חברת קידום תמיד יהיה מבורך

אם אתם צריכים לקדם מנעולן מומלץ בדרום הארץ או בצפון, כנראה תצטרכו סיוע מקצועי כלשהוא. אם אתם צריכים סיוע בבניית מערך קישורים לוקאלי, ההמלצה היא לקבל את הסיוע מחברת קידום אתרים מקצועית. ככל שהיא תהיה מנוסה יותר בתחום הספציפי שלכם, כך היא תוכל יותר לסייע.

אם כך, יהיה מומלץ לבדוק מי הם לקוחות העבר של אותה חברת קידום. אם בעבר היא כבר עסקה בקידום מנעולנים, הספתח איתה כנראה יהיה טוב. בחרו נכון את הסיוע שתקבלו, זה מה שעשוי להוביל אתכם לדירוגים הראשונים המנועי החיפוש באינטרנט.

 

אותיות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסך

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה