בוגרי קורסים בהייטק שאשכרה הצליחו בגדול

לעיתים אנשים מתייחסים לקורסי הייטק שמציעות מכללות מקצועיות ומתמחות בזלזול, בטענה שלימודים אמיתיים צריך ללמוד באוניברסיטה, הטענה הזאת מופרכת מיסודה, מכמה סיבות הראשונה היא שבזמן שמי שבוחר ללמוד באוניברסיטה יצטרך לבזבז שלוש שנים על הלימודים שחלק ניכר מהם לא יעסוק בתחומי הקשורים להייטק אלא יותר למתמטיקה מי שיבחר ללמוד במכללת סייבר כמו האקריו יוכל להתחיל לעבוד כבר לאחר חצי שנה, ואכן הבוגרים של מכללת האקריו מתקבלים לעבודה בהייטק במהירות. מעבר לכך יש מספר דוגמאות לא מבוטל של בוגרי קורסים בהייטק שאשכרה הצליחו בגדול.

מחשב

שלומי חיון – סיפור הצלחה

אחד מהבוגרים המוכרים ביותר של מכללת האקריו הוא שלומי חיון, אשר מחזיק בימים אלה בשישה סטארטאפים מצליחים. שלומי הגיע אחרי הצבא למכללת האקריו ללא רקע טכנולוגי קיבל את הכלים להצלחה מהמכללה ומהמרצים שלה, הוא מספר כי הוא הרגיש את הרצון הטהור שהסטודנטים במכללה יצליחו וייחשפו לרזי המקצוע. שלומי מדגיש את החשיבות שבתרגול החומר הנלמד באופן עצמאי והשקעה ביצירת תיק עבודות שמשקף את היכולות שהתלמיד רוצה להציג.

עוד לפני סיום הקורס שלומי מצא עבודה בפיתוח בחברת SGK, במהלך העבודה שלומי נחשף למחסור החמור באנשי תכנות איכותיים והחליט לצאת לדרך עצמאית, הוא הקים את חברת COODY אשר מספקת שירותי פיתוח, החברה התפתחה לכדי סיפור הצלחה וגדלה מדי שנה בקצב של פי חמישה, וכיום תחת כנפי החברה יש שש חברות סטארט אפ.

שלומי מציין כי הוא מגייס תלמידים של מכללת האקריו לסטארטפים בבעלותו, הוא מציין שהוא תמיד בוחן את מידת ההתאמה האישיותית של המועמד לחברה, את היכולת של המועמד ללמוד ואת המוטיבציה שלו ללמוד. רק לאחר מכן הוא מסתכל על קורות החיים ועל יכולת התכנות הנוכחית של המועמד.

האקריו סיפורי הצלחה

שלומי הוא ללא ספק אחד מסיפורי ההצלחה הבולטים של המכללה, יחד עם זאת למכללה יש עוד סיפורי הצלחה רבים, כמות לא מבוטלת של תלמידים הצליחה להגיע לתפקידים מעניינים ומאתגרים בתעשיית ההייטק בישראל, באתר החברה תוכלו למצוא כ-25 עמודים ובהם פרטים של תלמידים במכללה שהצליחו להתקבל לעבודה בהייטק הישראלי ולהתקדם.

כמות מנהלי הרשתות, מנהלי הפרסום בגוגל ועוד תפתיע אתכם, הבוגרים של מכללת האקריו מתקבלים לעבודה במהירות בזכות מערכת ההכשרה המפותחת, סגל המורים האיכותי והתוכן הפרקטי של הקורסים. כמו כן, החברה מחזיקה צוותי השמה שמטרתם היחידה היא לאתר לכל מועמד את המשרה שתתאים לו ובכך מבטיחה אופק תעסוקתי לכל אחד מבוגריה.

ישנם מספר לא מבוטל של בוגרי קורסים בהייטק שאשכרה הצליחו בגדול, היום הבאנו רק דוגמא בודדת. אם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה, גם אם אין לכם שום ידע בתחום, תוכלו להצטרף למכללת האקריו ולקבל את כל הכלים הדרושים להצלחה.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מנהלת

מידע נוסף בנושא

הכירו את חברת אוטודסק

אוטודסק הינה חברה אמריקאית אשר נחשבת לחברה המובילה בייצור של תוכנות פוטשופ מתקדמות. במאמר זה נציג לכם את כל המידע אודות החברה, וכיצד תוכלו להתמקצע

סביבות למידה טכנולוגיות

בעולם טכנולוגי אשר מתפתח בכל יום, נדרש לבצע שינויים משמעותיים במרחב הלימודי. כיצד עושים את זה? במאמר הבא נבין לעומק מה נדרש בכדי להפוך את

מתקינים וורדפרס ? כל מה שרציתם לדעת!

וורדפרס, נכנס לשוק הישראלי לפני מספר שנים בודדות, ועם זאת, חולל מהפכה ענקית בעולם האינטרנט. ממש הוורדפרס מאפשר לבנות אתר מתקדם, מעוצב ואיכותי עם מעט