בניית אתרים לעסקים קטנים מה חשוב להדגיש

בעלי עסק קטן? כמעט לא משנה באיזה תחום או ענף כלכלי אתם עוסקים, אחד הנדבכים החשובים בקידום העסק הוא שיווק במרחב הווירטואלי ולעיתים גם מתן שירותים אונליין.

למטרה זו לא מספיקים רק עמודים עסקיים ברשתות החברתיות ועליכם גם לתחזק אתר אינטרנט איכותי שיכיל את המידע הרלוונטי על העסק שלכם.

בניית אתרים לעסקים קטנים אינה דבר של מה בכך, והקמה של אתר מצליח היא לא דבר שכל אחד יכול לעשות בקלות.

לכן ריכזנו עבורכם מספר דגשים וטיפים שיסייעו לכם בתהליך.

 

  1. אפיינו את קהל היעד שלכם

אפיון קהל יעד הוא דבר חשוב בפעילות עסקית באופן כללי, ויש לו חשיבות יתרה בכל מה שקשור להקמה ותחזוקה של אתר האינטרנט של העסק. חשוב להבין כי האתר לא נועד עבורכם, ודברים שבאופן אינטואיטיבי עשויים לדבר אליכם לאו דווקא ידברו לקהל היעד ולכן חשוב קודם כל להגדיר אותו. ישנם אלמנטים רבים באתר שנבחרים בין השאר בהתאם לקהל היעד, כגון עיצוב האתר וכל מה שקשור לחוויית משתמש.

 

  1. בחרו דומיין קצר וקליט

אחד הדברים החשובים בבניית אתר הוא בחירת הדומיין, כלומר – כתובת האתר. מומלץ מאוד שהדומיין יהיה כמה שיותר קצר וקל לזיכרון. הדומיין מן הסתם צריך לשקף את העסק שלכם ו/או תחום פעילותו, אם כי חשוב יותר שיהיה קצר וקליט מאשר שיהיה מדויק לחלוטין.

 

  1. חקר מילות מפתח

הדרך המרכזית בה גולשים יגיעו לאתר שלכם היא מנועי החיפוש ובראשם גוגל. גולשים מזינים בשורת החיפוש מילות חיפוש, ואתרים המסווגים כרלוונטיים ומכילים את מילות החיפוש הללו מופיעים ברשימת התוצאות. לכן חשוב להבין אלו מילים נבחרות באופן תדיר לחיפוש בגוגל שנוגע לעסק שלכם. כך למשל, אם אתם מספקים שירותי אינסטלציה במרכז הארץ, תוכלו לשלב ביטויים כגון "אינסטלטור בתל אביב", "אינסטלטור במרכז", "תיקון צנרת בגבעתיים" וכן הלאה.

 

  1. התאמת האתר לטלפון הנייד

היום זה כבר בגדר חובה. נתח משמעותי מהגלישה באינטרנט נעשה באמצעות הטלפון הנייד וזה כולל גלישה באינטרנט למטרת רכישת מוצרים והזמנת שירותים. לכן חשוב שהאתר שלכם יהיה נוח לגלישה דרך הטלפון הנייד, והתוכן בו יותאם לגודל המסך של כל מכשיר דרכו גולשים ולאופי הגלישה.

 

  1. שפרו את המהירות ככל האפשר

למהירות הטעינה וביצוע פעולות באתר ישנה השפעה גדולה מאוד על התנועה באתר. ככל שהאתר איטי יותר כך גולשים פשוט ינטשו אותו לטובת אתר אחר וחבל. לכן מומלץ להשקיע באחסון מהיר, כיווץ תמונות ושאר אמצעים להגברת המהירות.

 

  1. העזרו בשירות בניית אתרים מקצועי

בנייה וקידום אתרים הם מקצוע לכל דבר המצריך ידע ומיומנות, ולכן אנחנו ממליצים בחום לא לעשות זאת לבדכם אלא להיעזר בחברה מקצועית לבניית אתרים. כך למשל חברת Webinke של עפר קידר היא חברה המתמחה בבניית אתרים לעסקים בסביבת וורדפרס, אפיון אתרים וקידום אורגני במנועי חיפוש. במידה ואתם מעוניינים לבנות אתר לעסק קטן או בינוני, פנו לחברה מקצועית כגון Webinke.

 

אתר מותאם

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
בונה אתרים

מידע נוסף בנושא

10 כללי יסוד לקידום אורגני

אמנם קידום אתרים הוא תחום שמתפתח כל הזמן, אבל ישנם כמה כללי יסוד שפחות או יותר נשארו אותו הדבר מאז שהתחום הזה של SEO עוד

7 טיפים לעיצוב חכם של אתרי ecommerce

מי שמבין עניין בעסקים יודע שחנויות ecommerce הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אפשר להבין בקלות מה גרם להן להיות כל כך פופולאריות בקרב בעלי העסקים.

איך בונים אתר בלי ידע מקצועי?

אנשים נבהלים לרוב מהמחשבה לבנות אתר משלהם. חוסר בידע ובכישורים הדרושים עשוי להיראות כמו מחסום חמור. אך אל דאגה, אינכם צריכים להיבהל. בניית אתר ללא

היתרון שבסטודיו לבניית אתרים

בעזרת כלים טכנולוגיים, כמעט כל אחד יכול לבנות היום אתר. לא מעט בעלי עסקים לא מעוניינים למסור את בניית האתר לאיש מקצוע, ובונים את האתר

איך בוחרים חברה לבניית אתרים?

בניית אתר הוא תהליך מורכב, אשר דורש גם מקצועיות רבה. לכן, הבחירה בחברה לבניית אתרים, היא חלק משמעותי בתהליך. לא מקובל להחליף חברה באמצע התהליך,

הכל על בניית אתרים

אם אתם מרגישים שכל תחום בניית האתרים, הוא קצת סינית בשבילכם, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ריכזנו את כל מה שצריך לדעת על בניית אתרים,