מספר דגשים לקידום סוכנות רכב בטאבולה

אתם מעוניינים לקדם סוכנות רכב באינטרנט ובטאבולה, מה שיצריך ממכם הבנה מסוימת בתהליכי השיווק האינטרנטיים האלו.

טאבולה, בניגוד לפלטפורמות אחרות, מאפשרת לכם טווח מסוים של מיתוג ושיווק באמצעות הטקסטים והתכנים שלכם.

על הדרך, בואו נדבר על אפשרויות אחרות גם של שיווק בעזרת תוכן.

אמרו לכם שכדאי לכם לפרסם על עצמכם כתבת יח"צ? סיפרו לכם גם שיש אתר אינטרנט עולמי שבו אפשר לכתוב עליכם כתבה שיווקית? לא שיקרו לכם. אתם מוזמנים להכיר את אתר טאבולה (TABOOLA), שמאפשר פרסום כתבות ותכנים אשר משתלבים באופן אורגני באתר עצמו. טאבולה היא כבר מזמן מותג עולמי, חברה שמשרדיה יושבים בניו יורק, ארה"ב. מקדמים סוכנות רכב במימון מלא באינטרנט? הנה כל המידע הרלוונטי עבורכם.

 

מה זה טאבולה וכיצד זה יסייע לעסק שלכם בעצם?

טאבולה הוא אתר אינטרנט, שבו למעשה מתפרסמים כל הזמן תכנים מקוונים וכתבות שונות. למשל, משרד של החזרי מס הכנסה יכול לפרסם בטאבולה אם הוא רוצה. המשרד יכול לפרסם לדוגמה, סיפורי הצלחה של לקוחות אשר קיבלו החזרים נכבדים ממס הכנסה.

תוך כדי הכתבה על ההחזרים ממס הכנסה, יהיה אפשרי לצרף מידע עיוני רב בנוגע להחזרים מקוונים של מס הכנסה. דבר זה עשוי לייצר לידים איכותיים. אפשר אפילו להגדיר את טאבולה בתור מגזין תוכן עולמי המספק המון ערך מוסף לגולשים בו.

 

דגשים לפרסום תוכן מעולם הרכב בטאבולה וברשת

אתם מחזיקים בצי שלם של רכבים, שרק ממתינים לשיווק הנכון. באמצעות תכנים שמפורסמים בטאבולה אמנם ניתן לייצר לידים, אבל זו לא הפואנטה היחידה. מומלץ מאד לספק בפלטפורמה הזאת ערך מוסף אמיתי. למשל, סקירות של רכבים.

סקירות של רכבים מהוות המון ערך מוסף לגולשים, במיוחד אם הן מגיעות מאתרים איכותיים כמו טאבולה. אגב, גם אוניברסיטאות בעולם משתמשות בפלטפורמה הזאת בכדי למשוך סטודנטים לשלל מסלולי לימודי שונים ותארים.

 

היכן עוד כדאי לי לפרסם תכנים חוץ מטאבולה?

אם אתם מעוניינים לפרסם כתבות יח"צ ותכנים מעולם הרכב, אתם למעשה מחפשים אחר שירות שנקרא בניית מערך לינקים. בניית מערך קישורים מאפרת לכם לגוון בין האתרים השונים שמפנים אליכם קהלי יעד. במילים יותר פשוטות, מערך לינקים אחראי על כך שאתרי אינטרנט אחרים יכתבו עליכם ויפרסמו לינקים שמפנים אל אתר האינטרנט שלכם.

כשבונים מערכי לינקים, חשוב מאוד לשמור ולהקפיד על רלוונטיות, רלוונטיות ועוד פעם רלוונטיות. אם אתם רוצים לקדם סוכנות רכבים, תבנו מערכי לינקים אשר מגיעים אליכם דרך נושאים שקשורים לעולם הרכב. יודעים מה? אפילו אם אתם רוצים לפרסם כתבה עליכם באתר של חברת ניקיון, תעשו זאת. פשוט תכוונו את התוכן שידבר על שירותי ניקיון רכבים. בסופו של דבר, הקידום בגוגל מתבסס על איכות ורלוונטיות.

 

איש דיגיטל

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מרצדס

מידע נוסף בנושא

החשיבות שבקידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים הפך לאחד הדברים הכי חשובים בעולם הפרסום העסקי. הטכנולוגיה מאפשרת לנו כל הזמן לקחת את הקידום הזה עוד ועוד קדימה, וכיום כבר קיימת

5 טיפים לשיווק אתר תיירות

יש לכם אתר בתחום התיירות? הכתבה הזאת בשבילכם. תחום התיירות מתאפיין בתחרות מאתגרת, בשל ריבוי מתחרים, מה שמקשה על שיווק האתר. איך בונים אסטרטגיה נכונה