בעידן של היום, כמעט אין אדם שלא נוכח ברשתות החברתיות.
בין אם מדובר על נער בגיל ההתבגרות או במישהו מבוגר יותר.
קידום ברשתות החברתיות הופך להיות פופולרי יותר ויותר והפך להיות פלטפורמה מרכזית לבעלי עסקים שרוצים לחשוף את המוצר שלהם או את השירות שלהם.
בעקבות משבר הקורונה, המעבר לרשתות החברתיות הפך להיות נוכח יותר ויותר, והפך להיות ממש כמו אוויר לנשימה עבור עסקים רבים.
הקורונה אפילו גרמה ועזרה להאצה של תהליכים כאלה ולהפוך את הרשתות החברתיות למרכז החיים של אנשים רבים.
אוטומציה ושירות לקוחות
כל פלטפורמה והחלק שלה בתפקיד שירות לקוחות דיגיטלי. למשל, בפייסבוק יש אפשרות של שאלות מובנות ותשובות שהן אוטומטיות. בהתאם. חשוב מאוד לוודא הגדרות נוספות במכשירים, שבבעלות של המקדם בכדי לא לפספס אף התראה.
כל התראה יכולה להיות משמעותית ושווה הרבה כסף עבור לקוח. כל מה שקורה, צריך להיות באופן מהיר, כאן ועכשיו, כי אחרת גולשים יפנו למתחרים אחרים ויסגרו עסקה שלכם עלולה הייתה להכניס הרבה כסף.
תחזוקה שוטפת
פרסום של פוסטים, סטורי, הוספה של כיתוב, האהשטגים וכל מה שקשור לטיפול התכנים קודמים, מענה לגולשים, מעקב אחרי קהל רלוונטי ועוד. כל זאת מאוד מאוד חשוב על מנת לתפעל את הדף אינסטגרם שלכם.
חשוב מאוד להציג את הפעילות של דף העסקי תוך כדי שאתם מגוונים בתוכן שלו וגם בסוגי הפוסטים. תדירות של הפוסטים משתנה בין התחומים ובין קהל היעד, אך ההמלצה היא פרסומיים שבועיים. לעוד המלצות, היכנסו עכשיו אלינו: https://goolike.co
זמנים להעלאת פוסטים
הזמן הטוב ביותר לפרסום של פוסטים ברשתות החברתיות תלוי בגורמים רבים מאוד, כמו למשל על איזה סוג פלטפורמה כמו טיקטוק, לינקדאין, טוויטר, או איסטגרם. מה הוא תחום העסק שלכם ומה המאפיינים הדמוגרפים של הקהל יעד שלכם, כמו למשל מה המקצוע, המין, הגיל, או תחומי העניין.
למשל, ישנה המלצה לפרסם פוסטים של פייסבוק בין השעות אחר הצהריים עד השעה אחת בלילה, כאשר מדובר על ימי חול. כאשר אנחנו מדברים על לינקדאין, הזמן המומלץ לפרסם פוסטים הן בין השעות 07:00-08:30 או בין השעות 17:00-18:00 אחר הצהריים בימים של שלישי, רביעי וחמישי.
השגת עוקבים בדפים עסקיים
הגדלה של כמות העוקבים בדפי הרשתות החברתיות שלכם תלוי בעיקר בתכנון, באסטרטגיית שיווק מדויקת, בפרסום של תוכן שיתאים לקהל היעד הנכון ביותר עבורכם. בשילוב של קידום אורגני ושל קידום ממומן ברשתות החברתיות, תוכלו להגדיל משמעותית את כמות העוקבים שלכם וכך גם להגדיל באופן משמעותי את כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
לסיכום
״אם אתה לא שם, אתה לא קיים״ נשמע כמו קלישאה, אבל בעידן שלנו, הקלישאה הזו היא נכונה. בעקבות משבר הקורונה, אנשים רבים מצאו את עצמם יותר ויותר ברשתות החברתיות, וגם מפרסמים מוצרים רבים דרך הרשתות החברתיות. העידן של היום הפך את כולנו למכורים, ואנשים רבים הפכו את ההתמכרות הזו לפוטנציאל עסקי עבורכם.