5 דרכים לשפר את חווית הלקוח עם טכנולוגיות פשוטות

ניהול של חווית הלקוח הוא חשוב בעסק ומסייע לשמור על לקוחות קיימים ולהתרחב עם כאלה חדשים.

בכדי לעשות זאת חשוב שתכירו 5 דרכים שבאמצעותם תוכלו לשפר את חוויות הלקוחות שלכם.

את כולן תוכלו לעשות עם שימוש בטכנולוגיות פשוטות ויעילות.

על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

חווית הלקוח

טיב הקשר בין הלקוחות לבין החברה יקבע את החוויה של הלקוחות. על כן, חשוב להשקיע בתחום זה ולהשתדל עד כמה שניתן ליצור תחושות טובות אצל הלקוחות שלכם. ניתן למנות איש אחראי על כך מטעם החברה או להסתייע בשירות של חברות שעוסקות בתחום ניהול של חווית הלקוח, כפי שתוכלו למצוא כאן https://cxm.co.il. בכדי ליצור חוויה טובה, תצטרכו להתאים את השירות והמוצר שלכם ללקוחות להיות קשובים להם בכל עת, על מנת להשתכלל ולהתכוונן למה שהם חפצים בו.

שמרו על קשר וזמינות

כאן תוכלו למצוא שתיים מהדרכים, האחת, שיחות טלפוניות והשנייה הווטצאפ. בכדי לשמור על קשר רציף עם הלקוחות תוכלו להשתמש באפליקציה של ווטצאפ שנגישה עבור הלקוחות וכיום, כמעט כולם נוהגים להשתמש בה באופן תדיר ביום -יום. באשר לטלפון, במידה ואתם מציינים כי יש לכם שירות לקוחות, הקפידו כי תמיד אחד האנשים יאייש את עמדת הטלפון וכך תספקו שירות ללקוחות כפי שהבטחתם.

 

דואר אלקטרוני

נכון, זוהי אולי נראית לכם דרך מיושנת, אך בסופו של דבר היא יעילה וברמה טכנולוגית פשוטה. בכדי לשמור על קשר עם הלקוחות ולייצר אינטראקציה מיטבית עימם, תוכלו לעשות זאת באמצעות המייל. כאשר תוכלו לעדכן את הלקוחות בדברים חשובים כמו מבצעים, היכן נמצא המשלוח שלהם, לשלוח להם חשבוניות על רכישות ועוד. בנוסף, תוכלו לשלוח במייל שאלוני של חוות דעת וכך תראו להם שאכפת לכם מהם.

 

פגישה אונליין

בעידן של היום, בעיקר מהשלב בו התפרצה מגפית הקורונה, אפליקציות שונות של שיחות וידיאו הן נפוצות ויעילות. במידה ותרצו לקיים פגישה עם לקוחות ולחסוך לכם ולהם זמן יקר ובעיקר להפוך את העניין לקל, תוכלו לעשות זאת באמצעות אפליקציות שונות המיועדות לכך. כך תוכלו מצד אחד לתת שירות אישי מעבר לשיחת טלפון ויחד עם זאת, לשמור על ענייניות ויעילות. את ההזמנה לפגישה כמובן תשלחו בטלפון או במייל לפי רצונכם.

 

בכדי שלא תפספסו

קיימים כלים טכנולוגיים שבאמצעותם ניתן לשלוח הזמנה לפגישה באופן אוטומטי. כך שאם במקרה שכחתם לשלוח ללקוח הזמנה לפגישה, תוכלו להשתמש בכלי שמתזמן שליחה של מיילים מבלי שתצטרכו לעשות זאת בעצמכם.

 

בסיכומו של דבר

בכדי שתוכלו לשפר את חווית הלקוחות שלכם ואת התחושות שלהם לגבי החברה או בית העסק שלכם, חשוב שתעקבו אחרי מספר דרכים. כולן קשורות בטכנולוגיות, יעילות ופשוטות ובעיקר יוכלו לסייע לכם לשמור על קשר עם הלקוחות של החברה וכן, להתפרסם לקהל יעד נוסף.

 

5 כוכבים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פרצופים

מידע נוסף בנושא

בעלי עסק? את היי בוב כבר הכרתם?

ניהול עסק זוהי משימה לא פשוטה בכלל. הסביבה העסקית התחרותית, יחד עם הצורך למצוא את התמהיל האנושי המתאים לאופי והמטרות של החברה, מהווים פעמים רבות

7 יתרונות בנכס דיגיטלי מתפקד

מדובר פה בנדל"ן? תכשיט יקר ערך? או בעצם בדבר מופשט לחלוטין? הכול אודות הנכס הדיגיטלי, ויתרונותיו העיקריים כחלק מהעולם המודרני.   מהו נכס דיגיטלי? מדובר