האם אינסטגרם ימחקו את העוקבים הקנויים שלי?

כל משתמש מנוסה באינסטגרם יודע שכמות העוקבים שיש לך עושה את כל ההבדל בחוויית המשתמש ובמה שאתה יכול להפיק המפרופיל שלך.

משתמשים עם עוקבים רבים יקבלו יותר לייקים, יותר תגובות, יותר הצעות פרסום ומתנות ואף יותר עוקבים.

אם הצלחת להיכנס ללופ הזה מדובר במעגל שממשיך להזין את עצמו וכל שנותר לך הוא לדאוג למעט תוכן טוב ולשבת ולהנות מן הדרך.

כדי להגיע לשלב המיוחל הזה רבים נעזרים בשירותים של קניית עוקבים לרשתות החברתיות.

זהו פתרון מצוין במקרים רבים, במיוחד למשתמשים חדשים בתחילת דרכם שזקוקים לדרך להגדיל את רמת החשיפה והמשיכה של הפרופיל שלהם שכן פרופילים עם עוקבים רבים מושכים יותר תשומת לב, התעניינות וכאמור, עוקבים חדשים.

יחד עם זאת חשוב שתדעו כי יש מקרים בהם אינסטגרם עלולה למחוק עוקבים מסוימים.

אילו עוקבים אינסטגרם מוחקת, באילו עוד מקרים אני עלול לאבד עוקבים וכיצד ניתן לרכוש קונים ולהימנע מן הסיכונים הללו? המשיכו לקרוא ותגלו את כל שעליכם לדעת.

 

עוקבים שעוזבים אותכם מרצונם החופשי

לפני שאתם מאשימים את אינסטגרם במחיקה של חשבונות מרשימת העוקבים שלכם כדאי שתעשו בדק בית קצר. לא פעם עוקבים מפסיקים לעקוב אחרי הפרופיל שלכם ממגוון רחב של סיבות. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהפרופיל שלכם לא מעניין מספיק וכדי להימנע ממצב לא נעים שכזה לא חסרים דברים שניתן לעשות. דאגו שאתם מספיק פעילים, שהתוכן שאתם מעלים מספיק איכותי ומושקע ואל תתפזרו ליותר מידי נושאים, הישארו ממוקדים והקדישו רק מעט זמן ומחשבה לפעולות שלכם, תשומת לב שכזאת תעשה את כל ההבדל.

 

עוקבים שאינסטגרם מוחקת

אם התוכן שלכם איכותי, אתם מעלים פוסטים חדשים לעיתים תכופות, העוקבים שלכם מרוצים ובכל זאת אתם מאבדים עוקבים זה הזמן לחשוד באינסטגרם. בשנים האחרונות, בניסיון להיפטר מעוקבים מזויפים ובוטים, אינסטגרם מידי פעם מוחקת חשבונות מסוימים. לרוב מדובר באותם חשבונות שאינם פעילים מספיק, לא מעלים תוכן משלהם, לא מגיבים ולא עושים לייקים. כל תקופה מסוימת אינסטגרם עורכת כזה "טיהור" בו היא מוחקת את אותם חשבונות.

 

קניית עוקבים ללא חשש

אותם "מבצעי ניקיון" שאינסטגרם עורכת עלולה להוביל אותכם למסקנה כי חבל על הזמן והכסף ועדיף להתרחק מהפתרון של קניית עוקבים. אך ההימנעות המוחלטת הזאת מקניית עוקבים היא מיותרת שכן כל זמן שיש לכם כמות גדולה יותר של עוקבים הפרופיל שלכם יראה פופולרי ומזמין יותר והפוטנציאל שלו למשוך משתמשים חדשים משמעותית גדול יותר. נוסף על כך, אם תקפידו על קניית עוקבים בחברות מנוסות ומקצועיות הסיכוי שאינסטגרם תמחק את אותם עוקבים שקניתם קטן בצורה משמעותית.

בין אם אתם מעודדים את חשבון האינסטגרם שלכם לצמוח בצורה אורגנית או בין אם אתם נעזרים בשירותים של קניית עוקבים הסיכוי שמדי פעם תאבדו עוקבים באינסטה תמיד קיים, אל תתנו לזה לשתק אותכם, המשיכו להעלות תוכן איכותי ולתחזק קשר עם העוקבים שלכם וכל הפסד שתחוו יהיה זניח.

אפליקציה חברתית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עוקב חדש

מידע נוסף בנושא

הכל על פרסום ממומן בטיקטוק

בשנים האחרונות, טיקטוק התגלתה כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם, וכבשה מיליארדי משתמשים בעזרת הסרטונים הקצרים שלה. עם בסיס המשתמשים העצום והתוכן המרתק שלה,

5 יתרונות באפליקציית שעון נוכחות

כולנו מכירים את הנוהל של החתמת כרטיס במערכת הדיווח בעת הכניסה למקום העבודה. מלבד דיווח פיזי של שעות העבודה של העובדים, מערכות אלו מיושנות ואינן

איך לפתח אפליקציות בשילוב אביזרים

מפתחי אפליקציות צעירים? מחפשים את הדרך הנכונה להתחיל? במאמר הבא תקבלו את כל העצות הדרושות למען פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות וכן פיתוח IOT הינם תחומים

המדריך המלא לתרגום אפליקציות

מה זה בכלל "לתרגם" אפלקיציה? חלומו של כל מפתח אפליקציות הוא שהאפליקציה הצעירה, עליה עמל ואותה פיתח תצבור פרסום ותורד מחנות האפליקציות על ידי כמה