האם כדאי לשכור מנהל אתרים עוד בזמן שהאתר נמצא בפיתוח?

פיתוח אתרים

בתקופה האחרונה אחד האפיקים המרכזיים שבהם עסקים מתנהלים באופן שוטף – לוקחים הזמנות, שולחים ומקבלים עדכונים ומה לא, הוא אתר האינטרנט של בית העסק. באתר האינטרנט ישנו מידע רב וכמובן, אפיקי הזמנה ייעודיים.

כאשר האתר נמצא בהליכי פיתוח, בהתאם לצרכים הייחודים של כל בית עסק (למשל אתר אינטראקטיבי לעומת אתר אינפורמטיבי), עולה השאלה האם מומלץ לשכור את מנהל האתרים כבר בשלב הראשוני שבו האתר עדיין לא באוויר.

 

מנהל אתרים

מפתח האתרים הוא האדם שמנהל את תהליך בניית האתר, לפי הצרכים הייחודים של העסק, טיב הלקוחות, זמינותם והמאפיינים שמייחדים אותם (למשל האם ישנו חיבור לרשתות החברתיות, מהו אופן ההזמנה והשילוח וכולי).

לעומתו, מנהל אתרים הוא אדם שאחראי על התחזוקה השוטפת של האתר לאחר שהוא כבר פועל ולקוחות שונים משתמשים בו. לעבודתו של מנהל האתרים ישנם כל מיני היבטים – שיפור מתמיד של האתר, הכנסת תוכן נוסף וכמובן פיקוח שההזמנות ויצירת הקשר דרכו הולכים חלק.

מנהל האתרים הוא זה שמוטלת על כתפיו האחריות שאפיק מרכזי זה לעסק מתנהל באופן הטוב ביותר, זאת תוך שאיפה מתמדת להגדלת החשיפה של האתר (על ידי הגדלת הכניסות אליו) וכמובן הגדלת ההזמנות דרך האתר.

חשיבותו של מנהל האתרים רק גדלה בתקופת הקורונה שבה לא ניתן ללכת לחנויות ועסקים רבים בונים את האתרים שלהם על מנת שיהיו נגישים ביותר ללקוחות. האתר נהפך להיות מקור הכנסה מרכזי אף יותר משהיה קודם.

מאיזה שלב צריך לשכור מנהל אתרים?

עם זאת, עולה השאלה – מאיזה שלב של בניית האתר צריך לשכור את שירותיו של מנהל האתרים, האם מומלץ להיעזר בשירותי ניהול אתרים רק כאשר האתר כבר פועל או בעת העיצוב הראשוני של האתר, שלב פיתוח האתר בלבד.

ישנם יתרונות רבים לכך שבית העסק ישכור מנהל אתרים כבר מן השלב הראשון, השלב שבו אתר האינטרנט נמצא בשלבי הפיתוח שלו:

 

סיוע בתכנון

מנהל האתרים הוא אדם שמבין לעומק את קהל היעד של המוצר ולכן הוא יכול לעזור משמעותית כאשר מדובר על התכנון הראשוני של האתר – כיצד הממשק ייראה ואיך הוא יהיה הכי נגיש ללקוחות הייעודיים של העסק.

 

פיקוח

תהליך הפיתוח של האתר יכול להיות ארוך ולעורר כל מיני שאלות ובעיות שיש לפתור באופן שוטף – החל מדברים קטנים יחסית ועד שאלות משמעותיות יותר. מנהל האתרים בשלב זה יכול להיות הכתובת הנכונה לכל השאלות הללו – במקום להטריד את מנהלי העסק.

כמו כן, מנהל האתרים יכול להיות זה שגם מגיע עם רעיונות מצד הנהלת העסק באשר לדברים הדרושים לאתר – כלומר, מנהל האתר יכול להיות הכתובת של המפתח ושל ההנהלה באשר לאתר, דבר מאוד נוח שמקל על העבודה.

 

אישה עם מחשב

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסך עם נתונים

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים