האם מטבעות קריפטו הן השקעה שצריך לעשות לאורך זמן

מטבעות קריפטו הפכו ללהיט של ממש בשנים האחרונות בשוק ההון. אנשים רבים התחילו להבין את הפוטנציאל האדיר של מטבעות אלו עקב עלייתו של הביטקוין והם משנים לגמרי את תפיסת העולם שלנו לגבי כסף. אז אם גם אתם מעוניינים לשמוע עוד על מטבעות קריפטו, המשיכו לקרוא!

 

אז מה זה בעצם מטבעות קריפטו?

לצורך הבנת מטבעות קריפטו, חשוב להבין מהו מטבע באופן כללי. מטבע משמש כשווה ערך לסחורות ושירותים. עד שנת 2009, זה היה סוג המטבע השולט בחברות אנושיות. אולם, בהמשך נוצר סוג חדש של מטבע שאינו מופק כשווה ערך לסחורות הקיימות בעולם ואינו נמצא תחת פיקוח כלשהו. בעולם הקריפטו, העוצמה הטכנולוגית היא זו שמגדירה את השווי. מטבעות קריפטוגרפיים הם אמצעי תשלום הניתנים להמרה ברשת באמצעות סחורות ושירותים.

משמעות המונח "קריפטוגרפי" הוא "מוצפן" ולכן אמצעי האבטחה למניעת גניבות והעתקת מטבעות מהווים חלק משמעותי מערכו של המטבע. מאחר והמטבע לא נמצא בפיקוח, הוא זקוק לרמת אמינות וסמכות שתאפשר לו להפוך להליך חוקי. רמת אמון זו מושגת באמצעות אבטחה רבה שתאפשר החזקה של מטבע והעברתו ללא חשש מזליגת נתונים. המטבע מושתת על טכנולוגיית הבלוקצ'יין שמאפשרת הצפנה עוצמתית באמצעות יצירת קוד שידוע אך ורק למשתמש ושומרת עליו אנונימי.

 

למה זה כדאי להשקיע בקריפטו?

אנשים רבים מביעים אמון במטבעות המבוזרים ומעוניינים לרכוש חלק מהם לפני שערכם יצמח עוד ועוד. משקיעים רבים רואים בכך מהפכה בעולם הפיננסים ושבירת כוחם של הבנקים. אולם, הסיבה העיקרית שמשקיעים מתעניינים מאוד במטבע הזה הוא פשוט העובדה שערכו צמח באופן דרסטי בשנים האחרונות. משום כך, החזקת המטבע אפילו לזמן קצר משתלמת עבור מי שמעוניין ברווח נקי ומהיר.

 

האם קריפטו נחשב לאפיק השקעה משתלם?

יש הטוענים כי מטבע הקריפטו נחשב לבועה של ספקולציות ולא כאפיק השקעה מהסיבה הפשוטה שמטבעות אלו לא יוצרים תזרים מזומנים. זאת בניגוד לחברות שאכן מייצרות תזרים מזומנים ורכישת מניה בהן עשויה להניב רווח ממשי. במטבע קריפטו, הסיכוי שלך להוויח מתממש רק אם מישהו אחר יהיה מוכן לשלם יותר עבור מטבע ששילמת עליו פחות.

החלק המעניין ביחס לקריפטו הוא האפשרות העתידית שמטבע זה ישמש גם לקנית סחורות ושירותים. כך למשל, פייפאל כבר מאפשרת לשלם במטבעות קריפטו באמצעות הפלטפורמה שלה. מכאן ניתן להסיק כי יכול להיות שיהיה משתלם להשקיע בקריפטו לטווח רחוק מאחר והמחיר שלו כנראה יעלה עקב הפיכתו למטבע המשמש גם לצריכת מוצרים ושירותים.

 

סיכום

מטבע קריפטו הינו סוג חדש של מטבע השונה מהמטבע הרגיל שאנו מכירים לצורך רכישת מוצרים ושירותים. הבסיס של הקפריפטו הוא למעשה ההצפנה הטכנולוגית שלו שמאפשרת זהירות מחיקויים, שמירת ערכו האמיתי ואת היכולת להעביר ולסחור בו. מדובר בעולם חדש בתחום הפיננסי המניב צמיחה ועליית ערך בשנים האחרונות. לכן חשוב שתשימו לב לאופציה זו בבואכם לבצע השקעה.

מטבע מוצפן

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מטבע מוצפן

מידע נוסף בנושא

5 מקצועות שניתן ללמוד מרחוק

עולם חדש נפתח בפנינו בעידן הטכנולוגיה והוא – למידה מרחוק. מה בעצם יתרונות הלמידה מרחוק? בראש ובראשונה, למידה מרחוק מאפשרת לכם גמישות! גמישות במקום ולפעמים

מה זה לימודי NLP ולמי זה מתאים?

לאחרונה אנחנו שומעים הרבה על NLP. אנשים רבים לומדים על הנושא. אנשים שעוסקים בנושא מספרים על שינויי חיים מעמיקים וטובים בזמן קצר יחסית. מטפלים שנעזרים

6 מוצרי הרבלייף שניתן לקנות אונליין

המוצרים של הרבלייף תופסים תאוצה בשנים האחרונות בקרב אנשים המעוניינים להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים. מעבר להרזיה, מדובר על מוצרים בריאים המכילים חלבונים, ויטמינים, מינרלים, סיבים