6 האפליקציות המוכרות ביותר להזמנת פיצה

פיצה היא אחד המאכלים בעולם שהכי קשה לסרב להם. הריח שלה כבר מותיר את כולם עם ריר ואין כמו פחמימה ריקה למלא את הלב.

כיום יש מגוון רחב של אפליקציות המציעות שירות משלוחים של מסעדות ושל פיצריות.

ריכזנו עבורכם את האפליקציות המוכרות והפופולריות ביותר.

 

תן ביס

אפליקציה העובדת למעשה בכל אזור בארץ, שבה ניתן למעשה לראות את המנות ולבחור ממסעדה שתרצו להזמין בה. תן ביס עובדת עם מגוון מאוד רחב של מסעדות והיתרון בכך שהמון חברות מסבסדות לעובדיה תקציב לאוכל חודשי.

 

וולט

וולט מציעה משלוחים מהירים לאזור בו אתם גרים ועם מסעדות או פיצריות המשתפי פעולה איתם. בוולט תוכלו לראות את זמני המשלוח, להשאיר טיפ לשליח, ולברר בזמן אמת היכן ההזמנה שלכם. וולט עדיין לא נמצא בפריסה ארצית וכרגע אזור המרכז והדרום נהנה מהשירות המעולה של וולט.

 

משלוחה

אפליקציה ארצית המשלבת מסעדות ופיצריות ממקומות יחסית מרוחקים להזמנה ופותחת אופציה להזמין כמעט מכל מקום שתרצו להזמין והמרחק של המשלוח גדול יותר מאפליקציות אחרות. שם ניתן לראות את מנות המסעדה בברור.

 

סיבוס

אפליקציה סיבוס משתפת פעולה עם פיצריות ומסעדות לפי אזור המגורים שלכם. סיבוס בדרך כלל היא אפליקציה שבה ניתן תקציב חודשי לעובדי חברה מסויימת ושם הם יכולים להזמין בתעריף מוזל, לעיתים ללא משלוח, או בתשלום מלא על חשבון החברה שבה אתם עובדים. לסיבוס יש גם שיתוף פעולה עם חברת וולט, אך אם תרצו להזמין דרך וולט ולשלם בסיבוס, כנראה שתצטרכו לשלם עבור זה משלוח.

 

פיצה האט

אפליקציה של פיצה האט היא אפליקציה בפריסה ארצית שבה ניתן להזמין איזו פיצה שליבכם חפץ בה. יש מגוון של פיצות, כמו פיצות מיוחדות וכן גם פיצה בהרכבה אישית. פיצה האט מציעה גם קישים, פסטות, מנות נלוות כמו פוקאצ׳ות ולחמי שום, סלטים מגוונים, כריכים, קינוחים ושתייה. כך שאם אתם עושים ערב פיצה ולא כולם רוצים פיצה (איך זה יכול להיות למען השם) קיימות אופציות נוספות עבור כולם.

 

דומינוס

האפליקציה של דומינוס מאפשרת להזמין את מגוון הפיצות שלהם כולל ההנחות והמבצעים הייחודיות להם. דומינוס כיום מציעה מגוון אופציות, ולא רק מוכרת פיצות, כמו גלידות בן אנד ג׳ריס (מעולה) סלטים, כריכים, קינוחים שונים ומגוון מעולה לתוספות לפיצה שלכם. דומינס היא חברה עם מוניטין לאורך שנים עם אלפי לקוחות מרוצים.

 

לסיכום

כיום קיימות מגוון אפליקציות להזמנת אוכל ופיצה ספציפית. לכל אחד יש עדיפות שונה להזמנת האוכל שלו, אחד מעדיף לשלם דרך אפליקציה המאפשרת סבסוד של מקום העבודה, האחר מעדיף להזמין ממסעדה אהובה שלאו דווקא נמצאת קרוב, האחר יעדיף להזמין ישירות מהמסעדה, והאחר ממש לחוץ ורוצה שהפיצה תגיע הכי מהר שאפשר ולדעת בכל רגע נתון איפה היא נמצאת.

 

שליח

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
טבח

מידע נוסף בנושא

מהי חנות אינטרנטית?

אתר מסחר אונליין יכול לשמש למכירת סוגים שונים של מוצרים ושירותים. היתרון הוא שניתן להגיע לקהל יעד רחב ואף לפלח את הקמפיין השיווקי על פי

אילו מחשבים טובים לעבודה אונליין

בשלושים השנים האחרונות העולם ידע שינויים דרמטיים בכל כך הרבה תחומים וזאת תודות לטכנולוגיה שהתפתחה בשנים האחרונות. כך אפשר לראות כי הרכבים הם הרבה יותר