היום כבר לא חייבים חנות פיזית – אפשר לעשות הכל באתר

כשהתחילו הקניות אונליין היו חנויות רבות ששילבו אתר עם חנות פיזית. היום, לאט לאט, מבינים יותר ויותר עסקים שחנות פיזית היא מיותרת, כמעט אולד פשן. למה להשקיע בחנות פיזית על כל ההוצאות הכרוכות בה, עם כמות הכנסות מצומצמת, במקום להנות מאתר וורדפרס שעושה עבורנו את העבודה?

 

חנות ווירטואלית – מה חשוב?

חשוב שהחנות תהיה בעברית

אחד הנושאים שהתפתחו בשנים האחרונות בד בבד עם התפתחותן של חנויות האונליין, הוא תמיכה בעברית של מערכות לניהול תוכן, כאשר המערכת המובילה והפופולרית ביותר שתומכת בעברת ב-100% היא וורדפרס. חנות ווירטואלית שמבוססת על פיתוח וורדפרס איכותי וטוב מבטיחה פנייה ישירה לקהל הישראלי, כולל תוספים רבים וייעודיים שניתן להוסיף לה.

לאתר וורדפרס יש תוספים שלא רק תומכים בעברית אלא קיימים רק בעברית ספיישל לישראלים.

 

חשוב שהחנות תהיה נוחה לגלישה

אתר שנוח לגלוש בו, לעבור בין דף לדף, להיכנס לפוסטים ולמוצרים – הוא אתר שכיף לקנות בו. בדיוק כמו חנות מאורגנת ומאירת עיניים.

גם כאן, אתר וורדפרס מבטיח מקסימום ביצוע, כאשר ניתן להוסיף משפרי ביצוע מסוגים שונים באיכות גבוהה.

 

אתר שלכם, בעלי העסק, קל להפעיל

בשביל מה בעצם אתם מסתפקים בחנות אינטרנטית ומוותרים על חנות פיזית? הסיבה הפשוטה – אתם רוצים לחסוך. לחסוך כסף, זמן ואנרגיה.

זה מביא אותנו לדבר הבא שצריך לדאוג: חנות ווירטואלית צריכה לחסוך מכם זמן והתעסקות, אתם זקוקים לאתר קל לתפעול, כזה שתוכלו בקלילות להוסיף לו תוכן או לקדם אותו בגוגל. אז גם כאן, אתר וורדפרס מבטיח לכם מינימום עיסוק ומינימום זמן.

 

אתר בטוח,  שנמצא בשליטתכם הבלעדית

וכמובן, כשמדובר באתר שבו גולשים משלמים סכומי כסף, חשובה הבטיחות. אנחנו ממליצים להוסיף לאתר הוורדפרס שלכם תוספי סקיוריטי שונים. בנוסף, חשוב שתדעו שמערכת ההפעלה של וורדפרס היא open source  – קוד פתוח. כך שרק אתם בעלי הבית על האתר.

 

אתר מעוצב ונעים לעין

חשבו על דפי הנחיתה לאתר שלכם כעל חלון ראווה. כמה חשוב שחלון הראווה יהיה מעוצב כהלכה, כך שימשוך את עיניהם של העוברים והשבים! גם הגולשים המחפשים לקנות הם לקוחות פוטנציאליים, שצריך פשוט למשוך את העין שלהם. בשביל זה חשוב להוסיף תוספים גרפיים לאתר, בעיצוב מקסימלי. למערכת וורדפרס ניתן להוריד תוספים רבים שיתמכו בעיצובים מתקדמים ואטרקטיביים.

 

אתר שמקודם באופן אורגני

כדי לחסוך עלויות על קידום ממומן – וכדי לקבל אמינות מקסימלית: הורידו את ה-YOUST SEO, שיקדם לכם את האתר בגוגל. התוסף ינתח את הדפים השונים ויערוך אופטימיזציה, כך שתופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות.

לסיכום, כשאתם קיימים באינטרנט אתם קיימים, חנות פיזית זה סוג של מותרות. אבל לא מספיק להיות קיימים ברשת – צריך לדעת לעשות את זה נכון. בחרו בפיתוח וורדפרס מעולה ויש לכם אתר אטרקטיבי וריווחי.

תוכנה

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
לוגו מעוצב

מידע נוסף בנושא

איך לצלם את המסך של המחשב

צילום מסך (screenshot) זה בעצם "להקפיא את הרגע" – להפוך לקובץ תמונה את מה שמופיע כרגע על מסך המחשב שלנו. מתי נרצה לצלם את המסך

מאיפה קונים דשא סינטטי?

  כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מחליטים כי הגיע הזמן לקנות מוצר מסוים שאנחנו זקוקים לו כבר הרבה זמן. לאחרונה אנו מוצאים את

4 מכשירי הסלולר הכי שווים!

כבר עברו יותר מ- 10 שנים מאז שנכנסו הסמארטפונים לחיינו ושינו את העולם, וכבר קשה לדמיין ולהיזכר איך החיים היו נראים בלעדיהם. רכישה של מכשיר

הכירו את סמסונג גלקסי A23

התמורה המצויינת בהתאם לטווח המחירים הבינוני, האיכות הבלתי מתפשרת של סמסונג ומצלמות שפשוט ישנו לכם את כל החוויה. מה מיוחד בגלקסי A23?   בואו נסתכל

כיצד מחשבים את החסכונות?

אם הכסף שלכם מושקע כרגע בתוכניות כאלה ואחרות או במכשירים פיננסיים כלשהם, אנו מניחים כי תשמחו לדעת מה הוא גובה החיסכון שלכם כעת, ולאילו סכומים